کد خبر 1513798
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
درخواست فوتبالی‌ها از مجلس برای حق پخش+ تصویرنامه

مدیران عامل باشگاه‌ها، سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال خواستار ایفای حق پخش تلویزیونی مسابقات از سوی مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی شدند.

به گزارش مشرق، محمدرضا کشوری فرد سرپرست سازمان لیگ در نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قراداد منعقده بین باشگاه و صدا و سیما جهت صدور مجوز حرفه ای «شرکت در این مسابقات» الزام قانونی است و با توجه به تقاضای تمامی باشگاه های لیگ برتر جهت تحقق حقوق حقه باشگاه ها به نحو مقتضی از مبادی ذیربط خصوصا مجلس محترم شورای اسلامی جهت تخصیص بودجه مناسب و متناسب با هزینه ها در برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی که در حال تدوین نهایی است مساعدت لازم به عمل بیاید.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در همین راستا نامه ای به قالیباف ریاست محترم مجلس شواری اسلامی نوشته و خواستار دستورمساعدت در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برنامه هفتم توسعه اتقصادی و اجتماعی شدند.

درخواست فوتبالی‌ها از مجلس برای حق پخش +عکس

درخواست فوتبالی‌ها از مجلس برای حق پخش +عکس

درخواست فوتبالی‌ها از مجلس برای حق پخش +عکس

منبع: سایت سازمان لیگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    1 0
    وسط جنگ اقتصادی پول یامفت بدن به شما که برید لگد بزنین زیر توپ!
    • تک سوتر DE ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      0 0
      و همینطور لگد بزنن به باور های ملت
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 0
    صداوسیما با تبلیغ افراطی فوتبال غیرحرفه‌ای داخلی به رایگان، باعث شده رقم قراردادها با فشار غیرمنطقی هواداران به حد سرسام‌آور برسه و بسیاری مشکلات برای خود باشگاهها و جامعه به بار بیاد. بااین‌حال رسانه ملی اگر باید حق پخش بپردازه، مثل همه کشورهایی که حق پخش می پردازند پخش بازیها رو در شبکه ای اختصاصی بذاره تا فقط با پرداخت حق اشتراک بشه استفاده کرد نه اینکه پرداخت حق پخش رو بر بیت‌المال تحمیل کنه
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 0
    بعنی صداوسیما کلی حق پخش به این تیمهای آماتور مفتخور میده و بخاطرش کلی وقت ملت رو با تبلیغات بیش از حد میگیره و تولیدکنندگان هم هزینه تبلیغات را روی قیمت کالاها می‌کشند، درعین‌حال کسر بودجه صداوسیما بخاطر پرداخت حق پخش با تصویب مجلس از محل بیت‌المال تامین خواهد شد. یعنی کل ملت جمعا محکوم به پرداخت هزینه‌های این فوتبال لاکچری هستند، حتی اون محرومانی که آه ندارن با ناله سودا کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس