کد خبر 1513064
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
هزینه ورود دستگاه‌های VAR به ایران مشخص شد

رئیس فدراسیون فوتبال هزینه ورود دستگاه‌های VAR به ایران را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در حاشیه نشست سالانه مدیران باشگاه‌ها و مسوولان مجوز حرفه‌ای درمورد شرایط و هزینه ورود VAR به کشورمان، اظهار داشت: VAR باید صد در صد در لیگ ما اجرایی شود. یک ضرورت داریم و یک قانون. طبق قانون امسال استفاده از این سیستم الزامی نیست اما ضرورتش صد در صد وجود دارد. کار را با شرکت چشم‌انداز پیش بردیم. شرکت EVS با این شرکت ایرانی همکاری می‌کرد. این شرکت نامه زده و گفته بیش از ۱۲ درصد تجهیزات من آمریکایی است و نمی‌توانم به ایران تجهیزات بدهم.

وی افزود: به همین دلیل به فیفا متوسل شدیم و خودم با فیفا مذاکره کنم. فیفا می‌خواهد کل دستگاه‌ها را از EVS تحویل بگیرد و تحویل ایران بدهد. می‌توان این کار قانونی را انجام داد. از طریق سجادی درمورد پولش هم به معاون اول رئیس جمهور نامه دادیم و EVS می خواهد ۲/۳ میلیون دلار یک جا پرداخت کنیم تا دستگاه‌هایش را بتواند به ایران بیاورد. ۲ جلسه هم به ریاست جمهوری رفتیم و درمورد ضرورت پرداخت این پول کلی بحث کردیم که البته تا الان تحویل داده نشده است.

پایان پیام/

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    آقایون ارزشی دولت فعلی مطلع باشید . ما مالیات می دیم برای آبادی کشور نه پرکردن جیب حرام خواران فوتبالیست
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    خب بجای این که برید بازیکنان خارجی دسته دهم بیارید پول وی ای ار بدید چه کاریه میخواید بازیکن درع پیت بیارد برید کارگر افغانی بیارید بهشون روزی 1 میلون بدید به رئال مادرید 20تا گل میزنن
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    Var از نون شب برای دلالان فوتبال واجبتره!!!!! سواری دست دوم هس ولی var دست دوم نیست آقای فیفا؟ می‌دادید دست تکنسین های خودمون درس میکردن. دلالان نسبتا محترم مگه اجازه می دن؟قدیما میگفتن مگه میخواد موشک هوا کنه؟ موشک بومی هم تولید شد از یه varساختن مگه عاجزیم؟
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    2 0
    ۱۱۵ میلیارد تومن برای یه سیستم دوربین مداربسته ؟!! اونم فقط تو ۱ ورزشگاه؟! بدید شرکتای داخلی ، با یک پنجم این پول عین خودشو طراحی میکنن و نرم افزارشو مینویسن و با کمک کشور دوست و برادر قطعاتشو میارن تو ۱۰ تا ورزشگاه نصب میکنن
  • علی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    1 1
    سلام تو صدا وسیما پخش کردن طرف نمونه داخلی ساخته فدراسیون تحویل منمیگیره
  • US ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    0 0
    خب چرا خودتان نمیسازید؟ ایران که در هر دو زمینه ساخت دوربینهای نظارتی و نرم افزاری توانایی کامل دارد. چرا با هزینه ای بمراتب کمتر خودتان نمیسازید؟
  • ایرانی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    0 0
    بگین سپاه پاسداران که گویا تو همه چی معجزه میکنه VAR و چشم عقاب و اینها رو بسازه بعدشم تجاری سازی کنه .....
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    0 0
    فضا پیماست مگه ۲.۳ میلیون دلار؟! چهارتا دوربینه، چهارتا مونیتوره با یه برنامه برای پردازش داده! داخل مشابه رو با یک دهم میتونه درست کنه اگه بزارن درست و استفاده بشه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس