کد خبر 1511960
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
انتقال خون

با توجه به سنت حسنه نذر خون حسینی، هفت مرکز اهدای خون در استان تهران میزبان عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا خواهند بود.

به گزارش مشرق، مراکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، تهرانپارس، ستاری، پیروزی، ورامین و شهریار در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال خواهند بود و داوطلبان اهدای خون می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

در روز تاسوعای حسینی، ۵ مرکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، تهرانپارس، ستاری و پیروزی، آماده خدمت به داوطلبان اهدای خون از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ خواهند بود. همچنین مرکز اهدای خون شهریار از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و مرکز اهدای خون ورامین از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر از داوطلبان اهدای خون میزبانی خواهند کرد.

در روز عاشورای حسینی نیز ۵ مرکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، تهرانپارس، ستاری و پیروزی از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب فعال خواهند بود. مرکز اهدای خون شهریار نیز از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب و مرکز اهدای خون ورامین هم از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر میزبان داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

بنابر اعلام روابط عمومی انتقال خون استان تهران، گفتنی است مرکز اهدای خون وصال شیرازی نیز امروز (چهارشنبه ۴ مرداد) همزمان با هشتم ماه محرم‌ تا ساعت ۱۱ شب میزبان اهداکنندگان خون خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس