پوتین: غرب از نتایج ضدحملات اوکراین ناامید شده است

رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد ارتش اوکراین در ضدحملات متحمل خسارات زیادی شده و غرب نیز از نتایج این ضدحملات ناامید شده است.

به گزارش مشرق، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز در نشست عملیاتی شورای امنیت این کشور با اشاره به اینکه ارتش اوکراین در ضدحملات متحمل خسارات فراوانی شده، تأکید کرد غرب از نتایج ضدحملات ناامیدشده است.

وی دراین‌باره گفت: ضد حمله اوکراین هیچ نتیجه‌ای نداشته و روشن است که حامیان غربی کی‌یف به‌روشنی از نتایج ضدحملات ناامید شده‌اند.تمام غرب می بینند که تجهیزات «افتخار آمیز» آنها بسیار عالی می‌سوزند و حتی از جهاتی از تسلیحات شوروی هم ضعیف‌تر هستند.

پوتین با تأکید بر این اینکه «انبارهای سلاح غربی‌ها در حال اتمام است و قابلیت‌های فناوری آنها اجازه نمی‌دهد که به سرعت این انبارها را مجددا پر کنند.» افزود: اوکراین ده‌ها هزار نیروی نظامی خود را از دست داده و جهان دارد می‌بیند که تجهیزات غربی چگونه منهدم و سوخته می‌شوند.

رئیس‌جمهور روسیه همچنین گفت: تهیه سلاح، مزدور و مستشاران خارجی برای کی یف به آنها کمک نمی کند تا از ارتش روسیه در جبهه جنگ عبور کنند.

پوتین با اشاره به اینکه «هیئت حاکمه آمریکا از تداوم جنگ در اوکراین سود می‌برند.» گفت: هنوز هم می توان با ارسال سلاح های غربی به کی‌یف و استفاده از آنها در نبرد، درگیری را طولانی تر کرد.

وی با اشاره به گمانه‌زنی‌ها درباره اتحاد لهستان، لیتوانی و اوکراین گفت: طرح و برنامه اتحاد لهستان-لیتوانی-اوکراین برای اشغال خاک اوکراین است.

ضدحملات ارتش اوکراین که از ماه‌ها پیش مقامات و رسانه‌های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشده‌اند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمده است.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین تا پیش از این مدام تأکید می‌کرد ارتش اوکراین عزم خود را جزم کرده که در ضدحملات بهاره، نه‌تنها مناطق شرقی ازدست‌رفته را از روسیه پس بگیرد، بلکه آخرین سرباز روس‌ها را نیز از شبه‌جزیره کریمه که در سال ۲۰۱۴ با برگزاری همه‌پرسی به خاک روسیه الحاق شد، اخراج کند، اما خبرهای میدان جنگ تاکنون چشم‌انداز روشنی را پیش چشم زلنسکی و غربی‌ها قرار نمی‌دهد.

پیش از این نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی روسیه اول تیرماه در نشست اعضای این شورا با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد که از تاریخ ۴ ژوئن (آغاز ضدحملات اوکراین) تا روز چهارشنبه ۲۱ ژوئن رژیم کی‌یف ۲۴۶ تانک از جمله ۱۳ تانک کشورهای غربی، ۵۹۵ واحد خودروی زرهی ن

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    14 10
    مرگ بر اوکراین نازی، لعنت خدا بر زلنسکی صهیونیست.
    • عمیر IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      6 6
      مرگ بر روسهای متجاوز زنده باد اوکراین
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      1 0
      مرگ بر وطن فروشها و مزدوران پوتین که تمامیت ارضی ایران را فدای ماله کشی پوتین و روس‌ها کردن
  • ش. AE ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    4 2
    دمتون گرم فقط اگر میشد این دلقک زلنسکی رو سرشو زیر آب میکردن شما با ناتو در زمین خودتون می‌جنگیدید ملت بدبخت اوکراین از این مصیبت نجات پیدا میکردن البته در هنر جنگ ،جنگ یک واقعیت از زندگی و اجتناب پذیر هست و باید به اون به واقعیت نگاه کرد
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    6 6
    احسنت، دم جناب آقای پرزیدنت ولادیمیر پوتین و ارتش آزادی بخش روسیه گرم و مرگ بر زلنسکی دلقک صهیونیست همجنس باز نازی کوکائینی و اربابهای یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکشش!!!
    • عمیر IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      2 32
      مرگ بر روسهای اشغالگر مرگ بر پوتین ملعون زنده باد چهره مقاومت زلنسکی و شیربچه های اوکراینی !
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      0 2
      همهٔ طرفدارای زلنسکی طرفدارهای همجنس بازی و مصرف کوکائین هستند و لا غیر!!
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      0 2
      مرگ بر.... یر بچه های اوکراینی!! خخخخخخ
  • عمیر IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    1 5
    شعار هر ایرانی درود بر هر اوکراینی !
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      0 1
      شعار هر ایرانی: اوکراین_کوکائین _ ویرانی!!!!
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      0 0
      چی کارداریم جفتشون به ما چه
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    4 0
    غرب رفتنیه....بفهمید
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    0 0
    ارباب پوتین چرا سخو 35 را نمی دهید چه چیز دیگر می خواهید
  • پری مجرد44 ساله IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    0 0
    ناامید نشوید___وظیفه تک تک شما آمریکا گدایان بیوطن به عنوان خادمین کاخ سیاه جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ است به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان واشنگتون بجنگید که اگر خدای خواسته شکستی برای آمریکای قوم لوط در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
  • عمیر IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    0 0
    درود بر 🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    0 0
    ایول 🧚 غرب وحشی را رام کن آورین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس