با عابدزاده زندگی کرده‌ام و می‌گویم «استقلالی» است/ اعتقادی به تظاهرات و این‌کارها ندارم/ دلال‌ها قهرمان می‌شوند!

کاپیتان و مربی اسبق استقلال معتقد است تجمع و تظاهرات کردن مقابل درب باشگاه کمکی به این تیم نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، استقلال این روزها با سوژه‌های بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. از مشکلات برای جذب بازیکنان جدید گرفته تا داستان آبی‌پوش شدن احتمالی امیر عابدزاده. همه این موارد را با شاهرخ بیانی در میان گذاشتیم. البته صبح یک‌شنبه یک اتفاق عجیب هم در مقابل باشگاه استقلال به وقوع پیوست که آن‌هم کاملا مرتبط با شاهرخ بیانی بود...

در جریان ماجرای تجمع روز یک‌شنبه هستید؟ ظاهرا داود حق‌دوست را با شما اشتباه گرفته بودند و گروهی از هواداران فکر کردند شاهرخ بیانی هم به تجمع آن‌ها پیوسته است!

نه آقا من در تجمع نبودم و اساسا این کارها را هم درست نمی‌دانم. تجمعات و تظاهرات مقابل درب باشگاه یا سازمان ورزش موجب می‌شود تیم دیرتر بسته شود. هر چقدر فضا آرام‌تر باشد مشکلات راحت‌تر حل و فصل می‌شود. الان باید از مدیران استقلال پرسید چرا قایدی و محبی رفتند؟ چرا سند جعلی ارائه شد؟ اگر سند قرارداد محبی جعلی بوده باید با فرد متخلف برخورد شود و اگر این قضیه صحت ندارد باز هم باید پیرامون آن شفاف‌سازی شود. آقایان فقط مشکلات مالی استقلال را بیشتر می‌کنند و مرتب هم مدعی می‌شوند که استقلالی هستند! اگر شما استقلالی هستید چطور این همه به استقلال ضربه مالی وارد کردید؟

به نظرتان مشکلات استقلال چگونه حل می‌شود؟

استقلال فقط یک مشکل دارد؛ مشکل استقلال فقط و فقط پول است و بس. باور کنید نه من پیشکسوت و نه طرفداران نمی‌دانند چه کسی در این رابطه راست می‌گوید و چه کسی دروغ! واقعیت این است که دلال‌ها الان روی امور فوتبال ایران سوار شده‌اند. بعضی از این دلال‌ها با گروهی از مدیران عامل و سرمربیان پشت پرده توافق می‌کنند. یک دلال را می‌بینید که ۴۰ بازیکن زیر دست او قرار دارد. رقابت‌های لیگ برتر هر فصل انجام می‌شود اما در واقع تیم‌ها قهرمان نمی‌شوند بلکه دلال‌ها هر فصل فاتح این مسابقات می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

مقصد احتمالی امیرعابدزاده از زبان خبرنگار اسپانیایی

اگر استقلال پول هم داشته باشد حالا دیگر بازیکنی نمانده که بخرد!

خوب آقا مگه بقیه تیم‌ها چه کار می‌کنند؟ مگه فقط استقلال و پرسپولیس باید قهرمان شوند؟ مگر سپاهان که فصل قبل این همه هزینه کرد جام آورد؟ مگر خود استقلال جام آورد؟ شما تفاوت فوتبال هوادار با استقلال را در فصل گذشته ببینید تفاوت بودجه این دو تیم را هم ببینید. متاسفانه استقلال به نوعی ثبات مدیریت هم ندارد. الان آقای درویش می‌گوید به تیم خودم افتخار می‌کنم خب طبیعی است چون همه چیز روی روال است و پرسپولیس از این بابت مشکلی ندارد اما استقلال مرتب در حال عوض کردن سرمربی و مدیر بوده است.

برسیم به شایعه استقلالی شدن امیر عابدزاده. یک عده از هواداران استقلال می‌گویند با توجه به ماجراهای پدرش بهتر است او به استقلال نیاید.

نیاید؟ برای چه این بچه نباید بیاید؟ چرا امیر عابدزاده آبی‌پوش نشود؟ او با پرسپولیس قرارداد رسمی نداشته از طرف دیگر مانند گذشته نیست و خودمان می‌دانیم خیلی‌ها استقلالی بودند اما پیراهن پرسپولیس را بر تن کردند. گروهی هم پرسپولیسی بودند اما به استقلال آمدند. پیوستن به استقلال فرصت خوبی برای امیر است تا جایگاه خود در تیم ملی را ارتقا ببخشد. اصلا بازیکنان را با ملاک این‌که پدرش استقلالی یا پرسپولیسی بوده قضاوت نکنیم و اجازه بدهیم آن‌ها در فضای آرامی فوتبال بازی کنند. در مورد خود احمدرضا عابدزاده هم باید بگویم به عنوان کسی که سال‌ها با او در تیم ملی و استقلال زندگی کردم، احمدرضا را یک استقلالی می‌دانم؛ او در استقلال به افتخاراتی رسید که در پرسپولیس موفق به تکرار آن‌ها نشد. افتخاراتی مانند قهرمانی و نایب قهرمانی در آسیا. حالا مسائلی پیش آمد که احمدرضا به پرسپولیس رفت اما همان‌طور که گفتم من همچنان او را استقلالی می‌دانم

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    5 8
    باشه تو او را استقلالی بدان .مهم نیست
  • حسین IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    3 3
    سلام ضمن احترام به عقاید دیگران .... اصلا عابدزاده استقلالی نیست پرسپولیسی است پرسپولیسی بیرانوند است استقلال حاضر شد ۱۰۰ میلیارد بدهد نیامد مرحوم انصاریان برای پول به استقلال آمد ولی روبوی پرسپولیس محکم بازی نکرد .... ولی بازیکنی که در هر دو تیم بوده ولی کری برای هواداران هیچ کدام کری نخوانده این حرفه ای است و می خواهد زندگی کند بازیکنی هست استقلالی است ولی استقلال ولی مجموعه کنونی استقلال ایشان را نمی خواد به تیم رقیب نمی رود ولی در تیمهای دیگر روبروی استقلال حتی به استقلال گل می زند خوشحالی نمی کند زیرا نان حلال به خانواده می برد.... آن طرف بازیکنی پرسپولیسی محص بود در تیم دیگری مقابل پرسپولیس قرار گرفت ایشان به بازیکن پرسپولیس توپ را پاس داد تا دروازه تیمش را باز کند . نمی خواهم عمومی شود هرکس مدرک می خواد در خصوصی در خدمتم ....
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      1 2
      احتمالا شما تو یه دنیای خیالی برای خودت سیر میکنی . بیرانوند وحید امیری وسید جلال هر سه استقلالی هستند چندین و چند عکس بیرانوند با نشان دادن 4 موجوده . روزی که میخواست بیاد استقلال به خاطر رحمتی باید گلر دوم میشد و پرسپولیس با رقم بالا جذبش کرد. بیرانوند 100 میلیارد استقلال را قبول نکرد؟ کجای کاری ؟ اگه بیرانوند پول نمیخواست که چرا باید قراردادش را فسخ میکرد و با تیم رقیب مذاکره میکرد؟ اینم یه توهمه مثله قرارداد 15 میلیاردی با پرسپولیس . نه حاجی الان تو یه روزنامه تیتر زده بود رقم قرارداد بیرانوند 36 میلیارده وبه زودی دم خروس میزنه بیرون که قراردادش حدود 120 میلیارده . در مورد مرحوم انصاریان . نمیدونم شما چند سالته و اصلا بازیهای انصاریان را دیدی یا نه . اتفاقا تو دربیهائی که انصاریان برای استقلال بازی کرد بهترین مدافع تیم بود . اینکه تهمت کم کاری به مرحوم انصاریان میزنی نشون از خامی و بچه سال بودنته و توهین به مرحوم انصاریان . همه که مثل تارتار و بنگر و حقیقی و .... نیستن که جلوی پرسپولیس وا بدن.
  • رضا IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    2 3
    عابد زاده پول دوست است نه استقلالی و نه پرسپولیسی! پولپولستی است
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 2
    احسنت بر این بیانات عاقلانه
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    2 1
    بدان بدان فقط گریه نکن هرچی دوست داری بدان
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 1
    باشگاه های دولتیِ همیشه بدهکار با بودجه چند هزار میلیاردی؛ چه فرقی می کند در چه تیمی بازی می کنی مهم بودجه بیت المال است که هرز میرود
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 2
    درود بر شما که استقلالی اصیل و بازیکنی قابل ستایش بودید ،کاش همه پیشکسوتان استقلال فقط حامی وکمک‌کننده تیم بودند وبادرک شرایط فقط سربلندی تیم وشادی هواداران هدفشون باشد.
  • راستگو IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    4 0
    دلالان جان بیائید از این فوتبال و یک عده آدم لمپن و بیسواد و دهاتی که از دنیا فقط بلدند دنبال توپ بدوند و انگار برای مردم گرسنه و فقیر ایران تخم دوزرده میزارن دنبال پولهای یکصد میلیاردی هستند و آنها که تا بحال سوار گاری اسبی نشده حرف از مازراتی و پورشه میزنند را رها کنید دورر هرکدام از این موجودات بعنوان فوتبالیست را حداقل یکصد نفر دلال و کارچاقکن و خانم بیار و پولشمار برای آنها را گرفته و بریش ما مردم و جماعت کارگر و کارمند و بازنشسته می‌خندند و هرکدام بدنبال باج خودشون هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس