کد خبر 1505874
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
لیورپول با ۲۰۰میلیون یورو مشتری امباپه شد

باشگاه لیورپول انگلیس هم به جمع مشتریان مهاجم فرانسوی پاری‌سن‎‌ژرمن پیوست.

به گزارش مشرق، وضعیت کیلیان امباپه برای فصل آینده پس از صحبت‌های ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که تاکید کرده بود اجاز نمی‌دهد این بازیکن پس از پایان قراردادش در تابستان سال آینده، مجانی جدا شود، وارد شرایط جدیدی شده است.

امباپه که تنها یک سال با پی‌اس‌جی قرارداد دارد، در نظر داشت تا تابستان ۲۰۲۴ در پاریس بازی کند و پس از پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید شود.

با این حال مالکان این تیم پاریسی تاکید کرده‌اند که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و امباپه یا باید قراردادش را در تابستان امسال تمدید کند یا در لیست فروش قرار خواهد گرفت تا باشگاه از درآمدزایی محروم نشود. به گزارش RMC Sport، پاری‌سن‌ژرمن برای صادر کردن رضایتنامه امباپه ۲۰۰ میلیون یورو درخواست کرده است.

در حالی از رئال به عنوان مشتری اول امباپه نام برده شده که گفته می‌شود با توجه هزینه قابل توجهی که رئال برای بازسازی سانتیاگو برنابئو خرج کرده، تامین این مبلغ دور از دسترس است و این امکان وجود دارد که رئال و امباپه باز هم نتوانند به هم برسند.

البته رئال تنها مشتری ستاره فرانسوی نیست و به نوشته روزنامه AS اسپانیا، باشگاه لیورپول برای جذب امباپه به پی‌اس‌جی پیشنهاد داده است.

یک روزنامه‌نگار اسپانیایی در این برنامه مدعی شد که قرمزهای آنفیلد برای ستاره پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورو ارائه داده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس