داورزنی - حمید سجادی

هفته سوم مسابقات والیبال در حالی در آمریکا استارت می‌خورد که سرمربی تیم ملی مان کنار شاگردانش نیست چون ویزا دریافت نکرد و این مفهومی جز بی‌حرمتی به ملت ایران نداشت.

سرویس ورزش مشرق- از آبان ماه سال گذشته مشخص شد که تیم ملی والیبال کشورمان باید در آمریکا و در هفته سوم مسابقات جام ملت‌های والیبال به میدان برود. طبق آشنایی مدیران وزارت ورزش و البته فدراسیون والیبال اقدامات برای گرفتن ویزا از همان زمان آغاز شد. ویزایی که باید حداکثر ظرف یک ماه کارهای مقدماتی آن به پایان می‌رسید پس از ۸ ماه به پایان نرسید و در کمال تعجب خبری منتشر شد که جامعه والیبال را در شوک فرو برد! (ویزای سرمربی و چند بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای سفر به آمریکا صادر نشد)

عجیب ترین بخش این موضوع بی تفاوتی و مدارا کردن مسئولان ورزش به ویژه والیبال کشورمان بود که به رغم بی اهمیتی های فدراسیون والیبال آمریکا به کارشکنی های وزارت خارجه آن کشور در مهیا کردن مقدمات اعزام یک تیم ورزشی باز هم اصرار به سفر داشتند! ذوق زدگی عجیبی که باید در بازگشت به ایران درباره چرایی اش به رسانه ها پاسخگو شوند.

*وقتی میزبان ۸۵ روز ما را پشت در معطل کرد!

دنبال کنندگان اخبار والیبال می دانند که روز نهم تیرماه(جمعه هفته گذشته) سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت ۸۵ روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران وقت تعیین کرد!

پروسه دریافت ویزای آمریکا برای تیم ملی والیبال مان که از ۲۰ آبان سال ۱۴۰۱ و همزمان با اعلام برنامه مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ ازسوی فدراسیون جهانی والیبال آغاز شد، روز جمعه نهم تیرماه به پایان رسید. آن هم در شرایطی که خبر رسید سفارتخانه آمریکا همچنان صلاح ندانسته برای سرمربی ایران و تعدادی از بازیکنان و دیگر افراد تیم مانند مصطفی کارخانه ویزا صادر کند و شاید در روزهای بعد این اتفاق رخ بدهد!

سفر به امریکا با چاشنی تحقیر/ ای‌کاش سروقامتان ایران را سربلند راهی می‌کردید!

*بی حرمتی به تیم ملی کشتی تکرار شد

بی حرمتی هایی از این دست در آذرماه سال گذشته نیز درباره اعزام تیم کشتی کشورمان به آمریکا صورت گرفته بود.

در واقع این کشور به این قبیل کارشکنی ها در قبال تیم های ورزشی ایران عادت داشته و به بهانه های مختلف همواره سعی کرده در آستانه تورنمنت های حساس و تأثیرگذار در نتایج تیم ایران برای کسب ورودی المپیک یا رقابتهای دیگر از این طریق شرایطی ایجاد کند که ملی پوشان مان با آمادگی صددرصد روحی و جسمی به میدان نروند!

*مسوولان ورزش معنی عزت مملکت را می دانند؟

از مسئولان ورزش کشورمان بعید است که در قبال چپنین رفتارهایی بی تفاوت نشسته و تنها نظاره گر رفتاری هستند که با سرمایه های یک مملکت صورت می گیرد. تک تک این بچه ها از جای جای ایران نماینده قشر بزرگی از ملت شریف ایران هستند که بودجه قابل توجهی برایشان هزینه شده تا از کیان و عزت ورزش این مملکت در میادین بین المللی دفاع کنند اما با این قبیل بی حرمتی ها نه تنها انرژی بدنی تیم ملی والیبال مان تخلیه می شود بلکه عزت و جایگاه کشورمان هم زیر سئوال می رود.

*اعتراض بی فایده به سبک داورزنی!

در اخبار چند روز گذشته داشتیم که محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی در نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی به کارشکنی آمریکا و مشکل صدور ویزای این کشور برای تمامی بازیکنان و نفرات اصلی تیم در هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم آمریکا اعتراض کرد اما آیا تغییری در روند کارشکنی ها دیده شد؟ ویزاها بلافاصله صادر شدند؟ خیر! بلکه در نهایت تیم ملی مان بعنوان یکی از مدعیان اصلی این رقابتها باید بدون سرمربی اش در مسابقات شرکت کند؟ تیم بدون سرمربی هم مثل خانواده بدون پدر است. همه بازیکنان بهروز عطایی در طول ماه های گذشته شب و روز با او بوده اند. جوانان کم سن و سالی که به شدت احساسی هستند و هرگونه اتفاقی برای سرمربی شان روی روحیه شان تأثیر مستقیم دارد.

*چه اصراری بود با این وضعیت به آمریکا برویم؟

سئوالی که مطرح است اینکه مگر شرکت در این رقابتها «تحت هر شرایطی» تا این اندازه «واجب» بود که حالا با هرگونه «حقارتی» که به تیم ملی یک کشور ۸۵ میلیون نفری تحمیل شده باید در آن شرکت می کردیم! آیا در صورت کنار کشیدن از این رقابتها دنیا برای ایران و والیبالش به آخر می رسید؟ فدراسیون جهانی والیبال کمیته انضباطی ندارد؟ آیا این کمیته فقط قادر است یقه تیم های کارشکن را بگیرد و کاری با فدراسیون ها ندارد؟

*کاش به سبک قلعه نویی عمل می کردیم!

به قول امیر قلعه نویی (پس از اینکه استقلال به دلیل نرسیدن مدارکش به AFC از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد)، فوقش جریمه اش را می دادیم ولی این به مراتب بهتر از تحقیر شدن تا آنجا بود که سرمربی مان در آنکارا معطل ویزا باشد و شاگردانش در آمریکا چشم براه ولی در نهایت...!

سفر به امریکا با چاشنی تحقیر/ ای‌کاش سروقامتان ایران را سربلند راهی می‌کردید!

*باید تیم را برمی گرداندند

محمدرضا داورزنی باید به محض اطلاع از عدم صدور ویزا برای عطایی به اتاق ریاست FIVB می رفت و اعتراض رسمی اش را به اطلاعاش می رساند و در نهایت اجازه ورود تیم ایران به زمین مسابقه را نمی داد.

اصلا تیم را به ایران برمی گرداند. این کمترین اقدام در قبال این بی حرمتی ها تلقی می شد. مگر تیم ایران خودش را به آمریکا دعوت کرده یا مهمان ناخوانده بوده که با این همه دردسر اجازه سفر به کشورشان را برای یکی از بهترین تیم های ورزشی ایران صادر کردند و در نهایت هم به تعدادی اصلا ویزا ندادند؟

*چطور این همه بی احترامی را تاب آوردید؟

محمدرضا داورزنی از چه می ترسد که راضی شدیم یک تیم ورزشی را در دو گروه مجزا، آن هم دست و پا شکسته، بدون سرمربی (و گروهی از بازیکنان و کادرش) به آمریکا ببریم! آمریکا رفتن تا این اندازه واجب بود که این همه بی احترامی را تاب بیاوریم و چشم مان را به این تحقیرهای متوالی ببندیم که به ما بخندند؟!

*با این مدل سفر رفتن براندازها سوژه پیدا کردند

نگاهی گذار به شبکه های براندازد و معاند مشخص می کند آنها چطور در ارتباط با اخبار عدم صدور ویزا و پوزخندهای مجریان آنها به رفتار آمریکا با نماینده جمهوری اسلامی ایران خون هر ایرانی را به جوش می آورند. نیش‌خندهای تلخ به تیمی که هیچ ربطی به نهادهای نظامی ایران ندارد ولی همین شبکه ها دائم سعی دارند چرندیات شان را به خورد مخاطب ساده لوح شان بدهند که آمریکا «بادلیل» این رفتار را در پیش گرفته است.

محمدرضا داورزنی که اولین سفرش به آمریکا را تجربه نمی کند و شاید آخرین آن هم نباشد. دیگر اعضای این تیم هم که خارج نرفته نبودند تا حاضر شوند این همه ذلت و حقارت را تاب بیاورند تا پایشان به خاک بزرگترین دشمن کشورمان برسد! ورود با ذلت و تحقیر به خاک کشوری که رییس جمهورش با افتخار از صدور دستور ترور سردار دلها «حاج قاسم سلیمانی» خبر داد، معصیت دارد نه تهنیت!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • حسین IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    22 10
    به چه زبانی بگیم که این ورزش حرفه ای که میلیارد میلیارد براش هزینه می کنید، جز فضیحت و نکبت چیزی برای ایران نداشته؟؟
    • هوشنگ IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      5 18
      بابا همین که ایرانی و تیم ایرانی برنده میشه میره رو سکو پرچم و سرود کشور خودنمایی میکند باعث افتخاره. نمیفهمی واقعا؟ حالا امریکای قوم لوط ویزا نداده ناراحتی چرا کل ورزشو میبری زیر سوال
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      5 6
      تازه خانمها رو هم اضافه کردند
    • ایرانی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      7 1
      وقتی داورانی و بسیاری مدیران از جنس دولت غربگدای قبل را ابقا میکنید نتیجه همین میشود
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      6 1
      دریغ از یه جو عقل و درایت
  • حسين DE ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    19 0
    آقاى داورزنى چندى پيش ميگفت اگر آمريكا حتى بيك ورزش كار ويزا نهد ما به آمريك نخواهيم رفت.
  • هوشنگ IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    13 13
    ایول حالا برای ارباب کارفرما صاحبکار بلبل زبونی کنید به موقع زهرش رو می ریزه مثل جام جهانی ۲۰۲۲
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      12 3
      هوشی؛اریاب توست و البته سگ هاری که زوزه‌های آخرش را میکشه.
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    9 2
    الان مسئولین غرب پرست هم میگن تموم شد خیلی تأثیر گذار بود
    • هوشنگ IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      6 11
      از قوم لوط آمریکایی چه توقعی دارید؟
  • ناشناس IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    18 1
    دختر داورزنی ماساچوست آمریکا اقامت دائم داره،درست مثل پسر نیلوفر ابتکار(خواهر مری اشغال کنندگان سفارت آمریکا و معصومه خانم رییس سابق سازمان حفاظت محیط زیست)!!!با هزینه خودش مگر رفته که دلش بسوزه برای ایران و عزت ایرانی!!!تازه این آقا مدعی ست!!!وای به روزی که بگندد نمک،سرزدن به دختر جان بهمراه حاج خانوم!!!معادله سختیه؟!!اگر مرد هستین کامنتم را سانسور نکنید،باشعور مردم ایران بازی نکنید،غیرتتان کجاست؟!!!۳۰۰هزار شهید درجنگ و‌۱میلیون جانباز نتیجه ش اینه؟!!حاشا به غیرتتان
  • هوشنگ IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    10 8
    کارفرما ویزا نمی ده ؟ ارباب از ایرانی بد قیافه متنفره اگه زورت می رسه ازش بگیر خخخخخخخخ
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      4 0
      معلوم نیست این هوشنگ لقمه‌اش حرام است یا ولادت نحسش روز بدی صورت گرفته که اینقدر وقیحانه علیه ایرانیان اظهار نظر می کند.
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      2 0
      حرومه لقمه ت
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      1 0
      اما ارباب حرومی های جیره بگیر را بعد مثل دستمال توالت میندازه بیرون که همیشه بوی گند بی غیرتی بدن. فهمیدی که چی گفتم
  • هوشنگ IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    6 8
    ارباب ایرانی هفت خط رو خوب شناخته در ضمن همین که بازی به صورت زنده پخش می شه حقیقت رو می بینیم جای برای دروغگوی وجود نداره
  • فانوس IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    10 5
    وقتی در راس وزارت ورزش یک اصلاح طلب باشه نتیجه همینه
  • رضا IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    7 1
    این ننگی بر پیشانی فدراسیون و ایران است حداقل می‌توانستند بروند ولی در زمین هیچ عکس العملی نشان ندهند باخت ۲۵ بر صفر در هر ست و تمسخر مسابقات بهترین عکس العمل و لوس کردن مسابقات بود ولی افسوس احمق‌ها تصمیم میگیرند
  • IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    23 5
    امریکا چیش درسته که ویزا دادنش درست باشه.بدبختها در مقابل ایران از چپ و راست دارند میخورن،ناتوان در پاسخ دادن هستند،اونوقت یه جای کوچک مثل این تلافی میکنن.ای بدبخت ها
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      3 3
      یوخ بابا ایله سیزین اشیز دوزدی
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      9 1
      بدبخت اونایی هستند که به هر قیمتی حاضر به سفر به آمریکا شدن، حاضر به تحقیر و پس گردنی خوردن هم که شده بااااید میرفتن امریکا
  • US ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    19 5
    این برای شکستن روحیه ورزشکاران ایرانی بود حرامزاده های آمریکایی انجام دادند
  • یاشاسین اردبیل IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    20 1
    چرا زیر بار دسیسه آمریکایی ها رفتیم و تیمی ناقص بی سرمربی را فرستادیم ؟ اگر برعکس بود آیا یانکی ها اصلا به ایران می آمدن؟ قراره همه بازی ها را در آمریکا ببازیم خب اصلا نمی رفتیم لا اقل سرمون بالا بود. تف به این خود تحقیری
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    11 1
    تا این دوارزنی هست والیبال یعنی حرص و دققققققققققققققققق
  • سیامک DE ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    20 3
    با وجودیکه نیروهای مسلح ایران مکرر در حال تحقیر کردن امریکا هستند ولی متاسفانه هنوز در بخش هایی از ایران افراد غربزده ضعیف الحال و حقیر وخودکم بینی وجود دارندکه رفتار چاپلوس ونوکرصفتی شان در مقابل امریکا و غرب باعث گشته که مکرر امریکا و غرب در برخی از زمینه ها ایران را تحقیر کنند.واقعأ شرم آور است و خیلی جای تاسف است
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      0 2
      این درست اما خیلی افتخار نکن به نیروهای مسلح همین نیروهای مسلح واکسن سربازان را اجباری کرده من بهیچوجه حاضر نیستم ضمن پذیرش سربازی اجباری به فرزندم واکسن الجباری هم بزنند
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    7 3
    خاک بر سر این سر مربی باید تیمو به آمریکا نمی برد. ایران خیلی تحقیر شد.روحیه با یکنان خیلی ضعیف است.
  • IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    6 1
    تازه در تلویزیون هر کارشناسی می آورند، افتخار می کند که از فدراسیون جهانی برای اولین بار امتیاز گرفتیم(شبیه امتیازهایی که ظریف گرفت)!! به علاوه ذوق هم می کنند که این گزینه را فدراسیون جهانی با احترام به ما پیشنهاد داد و می توانستیم بپذیریم که با میل خود پذیرفتیم! به این صورت که اگر در مجموع ۴ بازی در آمریکا مجموع تغییرات امتیاز ایران در رده بندی جهانی مثبت بود، این مسئله محاسبه می شود و اگر منفی بود محاسبه نمی شود. مثلاً اگر هر بازی بین ۵ تا ۱۰ امتیاز مثبت یا منفی تغییر ایجاد کند، ممکن است تیمی در مجموع چهار بازی، ۱ امتیاز مثبت جمع کند. ۱-می توانستند تک تک بازی ها را مجزا حساب کنند! در آن صورت می توانستیم مثلا ۱۰ امتیاز بالا برویم. ۲-به علاوه با تیم پاره پاره ممکن است هر چهار بازی را ببازیم که در آن صورت امتیاز ما پایین نمی رود ولی امتیاز رده بندی رقبای ما بالا می رود! می توانستند امتیاز رقبا را حذف کنند که این را هم نکردند. این مسئله در رفتن به المپیک اهمیت داشت. اگر با عزت در ایران می ماندند، آمریکا را ذلیل می کردند و دو روزه ویزا را می گرفتند. این فرصتی طلایی برای تحقیر آمریکا بود که از دست رفت.
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      0 0
      باید10امتیازازآمریکاکسرمیکردند.
  • محمد IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    7 0
    خود تحقیری تا کی...!!
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    8 1
    اینها ذلت حلیشون نیست دوس دارن فقط تو کارنامه زندگیشان ویزای امریکارو داشته باشن بااین دا ورزن ذلیل وفدراسیون برخورد قاطع شود
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      1 0
      مسئولین باید جلوی رفتن اینها را می گرفتند
  • یزدان IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    4 0
    مقصر خودتان یعنی خودمان هستیم. تیم را برمیگرداندید میگفتید ارزانی خودتان. آمریکا با خودش بازی کنه. وقتی می بینید طرف وحشی هست مثل خودش باش. نه این که تیم آمریکا که به ایران می اومد با شاخه گل ازش استقبال می کردید و عزت و احترام و نه انگشت نگاری نه هیچی موقع رفتن هم یک قالیچه و پنج کیلو آجیل زیربغلشون میگذاشتید. از ماست که برماست
    • ناشناس IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      0 0
      در این هفته ایران با آمریکا بازی نداره،هفته اول یا دوم بازی کردیم که باختیم.
  • پری 44 ساله IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    7 2
    آمریکاعه دیگه. مجسمه پلشتی و کینه و توحش. چه توقعاتی دارید ها!
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 1
    هم تحقیر در دستور کارشان هست و هم خارج کردن تیم ایران از ده تیم برتر جهان. باری که از روی دوش ایران برداشته شود اعلام ندادن ویزا ی ایرانی ب هیچ یک از بازیکنان امریکایی تا اطلاع ثانوی هست
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    4 0
    واقعا که شرم اوره
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    4 0
    بعد هم در آمریکا می بازند و دست از پا درازتر برمی گردند.
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    حداقل در برگشت جبران کنین. چیزی که عوض داره گله نداره. فکر کنم در تاریخ ورزش دنیا اولین بار هست که به مربی و بازیکنان یک تیم ویزا نمیدن. این از تحقیر هم بدتر بود.
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 1
    فکر می کردین مشکل در ظریف و روحانی ست؟ نه آقا جان غرب پرستی و غرب ذلیلی در گوشت و خون سیستم اداری و کارمندی ما نفوذ کرده . . . آقایون مطبوعات . . . آقایون سایت های خبری . . . باید این وزارت ورزش و این فدراسیون را به چهارمیخ بکشید اینکه یک مطلب زدیم و تمام شد و رفت کفایت نمی کند. باید تاوان بدهند کسانی که چنین حقارتی را به ملت تحمیل کردند . . . آقای سایت خبری مسئولیت ت رو انجام بده
  • م ح IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    5 0
    خاک تو سرشون!!! یه سری جون توجونشون کنند حقیرند!!!! تازه میشند الگوی بچه های ما.....
  • محمد IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    داورزنی جز نابودی والیبال خدمت دیگری نکرده آخریش هم همین شاهکار اعزام به آمریکا بود
  • مهلا IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    4 2
    راست میگه کمی تفکر لازمه مثلا اگر نمی رفتند چه میشد. اتفاقا کل دنیا می فهمیدند آمریکا چه شیطانیه
  • تالشی IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 1
    مرگ بر سران آمریکای جنایتکار
  • مهدی IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    5 0
    سرانجام انتخاب آدم های بی لیاقت برای پست های حساس همین است ، حقارت و ...
  • عزت ملی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    5 1
    مسئولین مربوطه و آقای داورزنی باید برکنار شوند.
  • CA ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 1
    نظام ایران ابروی نظامی کشور رو بخوبی حفظ کرده و توی مخیله هیچ ایرانی نمی رفت که روزی کشور ایران انقدر قوی و مقتدر بشه خودش بدون کمک خارجی کشور رو از بعد نظامی به اینجا برسونه حالا وقتش رسیده از نظر ورزشی هم بتونیم اگر خواستند ما رو تحقیر کنند مانند ندادن ویزا به ورزشکارهامون ما هم تلافی کنیم بدون هیچ ترسی کشتی گیراشون خواستن بیاند بگیم حال نمیکنیم بهتون ویزا بدیم باشه واسه بعد باید نمی گذاشتیم تیم والیبال بدون سر مربی میرفتم گور پدرشون می خواستند سه هیچمون کنند که شدیم اقلا می فهمیدن که ما هم پاسخ خواهیم داد اگر یک روز هم به اخرت مونده باشه تقصیر خودمون و وزارت ورزش هم هست که به سر مربیمون بی احترامی شده بازم گذاشت بقیه تیم برند بازی کنند به عزت تیم و ایران بی احترامی کردند بازم رفتید خودتون رو ضایع کردید باید وزیر ورزش توضیح بده که چرا هیچکاری نکرد و تیم رو گذاشت بدون سرمربی بره .
  • محمودی IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    سلام خدا قوت برادر خدمتگزار داورزنی در مصاحبه با خبرگزاری فارس در سال 1398 گفتن دختر بزرگشون آمریکا تشریف دارن واونجا ازدواج کردن وزندگی می فرمایند . اونوقت شما میگید جناب داورزنی اعتراض می کردن به رفتار ناشایست وتو هین آمیز آمریکا ،تعارض منافع یکی از مصادیقش همینه ،جنابشان نمی توانند اعتراض کنند ،تکلیف دختر شان چه می شود . ایشان بایدبرونند آمریکا دختر وداماد ونوه عزیزشان را زیارت کنند. شما ساده وما ساده بقیه کار خودشون می کنند
  • احمد VI ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 0
    کسی که عرق ملی داشته باشد تن به خواری نمیدهد.
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    خب نروند!!! مگه مواقعی که رفتن چه گلی به سرمون زدن؟؟؟
  • احمد VI ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 0
    کسی که عرق ملی داشته باشد تن به خواری نميدهد.
  • ناجی IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    اینو باید از رئیس محترم فدراسیون پرسید که چرا و به خاطر چه مسائلی آمریکا ویزا صادر نکرده،
  • وجدان بیدار IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    4 0
    کجاست غیرت و شرف ایرانی؟! اینا از تحقیر شدن لذت میبرن! چقدر ذلیل و سست و بی خاصیت اند! باید پاسخگو باشند تا بفهمند عزت و شرافت بالاتر از این کاراست و نمیشه با احساساسات هموطنان شریف بازی کرد! زنده باد مردانگی، غیرت، عزت، شرف ...
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 0
    چرا رفتند؟؟؟
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    4 0
    "چطور این همه بی احترامی را تاب آوردید؟" احتمالا نحوه گرین کارت گرفتن آقازاده ها را الگو قرار داده اند
  • طبا IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    اصولاً وقتی حرف از سفر آمریکا میشه، دست و دل همه از سیاسیون گرفته تا ورزشکار و مربی، میلرزه !!!!
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    باید تیم را برمی گرداندند
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 0
    باید ایران انصراف میداد تا آبروی امریکا در دنیا بره که سیاست رو با ورزش قاطی کرده.
  • محمد IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 5
    اشتباه نکنید؛ این کار حقارت برای ایران نیست، مظلومیت ایران و حقارت و آبروریزی برای آمریکاست و جهان می بیند که آزادی و شعارهای جهان فریب چقدر دروغ است.
    • ایرانی VI ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      0 1
      اتفاقا این یک تحقیر آشکاره تا کی می‌خواهیم ساده اندیش باشیم. توجه داشته باشید عدم صدور ویزا هو جواب های ا ست، درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد -- نهال دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد (سعدی).
  • سروش IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    وظیفه تک تک شما به عنوان نوکران کاخ قهوه ای جانفشانی در راه اربابهای یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکشتون هست پس در نبود وحوش بلک واتر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کاخ قهوه ای بجنگید که اگر خدای ناخواسته شکستی برای اربابهای یانکی همجنس بازتون در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی پدر خواهید شد (زودتر)
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    از بس مسئولین وسلبریی های ایران عاشق امریکاهستن وواسش اب از لب ولوچشون اویزون میشه اونا هم همیشه اینطورمچلشون میکنن
  • ایرانی VI ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 1
    هرکه مسئولیت تیم را دارد. آقای داور زنی و یا هر شخص دیگری میباید هم‌اکنون فورا به FIVB یک اخطار بده که اگرeffective immediately وبزا صادر نشود تیم در مسابقات شرکت نمی کند و بر می‌گردد.
  • محمد IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 0
    نباید ایران به این مشابقه میرفت در کجای دنیا به مربی تیمی ویزا نمیدن بعد اون تیم میره به مسابقات؟ خودتون به خودمون دیگه بی احترامی نکنیم
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 0
    مجلس حرف بزن لطفا
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 2
    الان کسی از اسراییل بخواد بیاد ایران بهش ویزا میدین خودتون ؟
  • Mohammad IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    سیاست های بانیان وضع موجود همچنان در خیلی از عرصه ها ادامه دارد. استراتژی تحقیر شدن و التماس. یکبار که درست عمل بشه نظم کنونی برده داری مدرن به هم خواهد ریخت. انشاالله
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 0
    برخی روسای فدراسیونها دوگانه عمل میکنند در داخل به گونه ای سخن میگویند و در مجامع بین المللی رفتار دیگری دارند ! گاهی خودشان مشکلاتی بوجود می آورند که خودشان ان را حل کنند تا جلب توجه کنند
  • مجید بهرام بیگی از وین AT ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    بابا اینها عجب بی غیرتهایی هستند من را بیاد آنهایی می اندازند که سرود ملی را در جام جهانی نخواندند
  • مهدی اژه ای IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    ذلت پذیری خاصیت افرادی است که بناحق پست ومقام را اشغال می‌کنند وضعف وزیر ورزش در تحمل افرادنالایق است بدتر از همه سکوت نمایندگان مجلس است که برای منافع شخصی وزیر کشور را استیضاح میکنندولی عزت اسلام وایران را نادیده میگیرند
  • حسین IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    بعصیها حقیرند
  • محمد IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    نه که کل بازی ها رو برده بودن ،داشتن اول میشدن،گفتن اگه نریم ازمون امتیاز کم می کنن.
  • سید IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    مرگ بر امریکای جنایت کار وحشی
  • بهروز IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    باسلام،حرف دلم را زدید.خداقوت
  • علی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    وقتی یک فرد نااهل و نادان را وزیر ورزش می کنند وضعیت هم بهتر از این نخواهد شد
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    مسئولین ورزش غیرت ندارند. تحقیر ملت ایران به چه قیمتی!! باید مسئولین ورزش پاسخگو مردم باشند.
  • saeed JP ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    0 0
    اونام وقتی میان ما با گل و شیرینی ازشون استقبال میکنیم..واقعا متاسفم اراده قوی نداریم در مقابل این تحقیرات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس