کمالوند: حق قلعه‌نویی بود تا روی نیمکت تیم ملی بنشیند

مدیرعامل خیبر خرم‌آباد گفت: به اعتقاد من حق امیر قلعه‌نویی بود که بار دیگر روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان بنشیند.

‌به گزارش مشرق، فراز کمالوند، مدیرعامل خیبر خرم‌آباد در حاشیه دیدار دوستانه دو تیم ستاره‌های فوتبال و هنر به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید یکی از پدیده‌های شوم جامعه ما اعتیاد است و خیلی از خانواده‌های دچار مشکلات کرده است. من فکر می‌کنم نقطه مقابل اعتیاد، پدیده اجتماعی به نام ورزش است. امروز اتفاق خوبی افتاده است و ستاره‌های فوتبال و هنرمندان در یک اقدام خیرخواهانه با یکدیگر فوتبال بازی کردند. به نظرم اگر به این سمت و سو برویم، خانواده‌ها دچار ورزش می‌شوند و از این پدیده شوم دور می‌شوند. به اعتقاد من اتفاق خوبی است اما نباید صرفا در هفته مبارزه با مواد مخدر این اتفاق رقم بخورد و باید در طول سال چنین تورنمنت‌هایی برگزار شود تا حال و هوای ورزش به خانه افراد مبتلا بیاید. ورزش ما نباید به ورزش قهرمانی معطوف شود. ورزش همگانی می‌تواند تأثیر خوبی بر روی خانواده‌ها بگذارد.

وی در خصوص تغییر موضع خود از مربیگری به مدیرعاملی گفت: امسال شرایط من به‌گونه‌ای بود که نمی‌توانستم از تهران خارج شوم، به همین دلیل هم پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه خیبر خرم‌آباد را پذیرفتم. امسال شرایط شغلی همسرم به نوعی بود که باید در تهران می‌ماندیم و امکان رفتن به شهرستان را نداشتم.

کمالوند در ادامه گفت: بازگشتم به حرفه مربیگری مشخص نیست، باید ببینم چقدر می‌توانم در بحث مدیریتی موفق باشم.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد در خصوص فصل گذشته لیگ فوتبال عنوان کرد: فصل گذشته، فصل خوبی بود و تا روزها و هفته‌های پایانی مشخص نبود که کدام تیم قهرمان خواهد شد و اعتقاد من بر این است که فصل گذشته خیلی به مراتب بهتر از فصل‌های گذشته بود. هرچند فکر می‌کنم امسال لیگ بهتری را داشته باشیم، مخصوصا زمانی که می‌بینیم تعداد بازیکنان خارجی افزایش پیدا کرده است و کیفیت لیگ بالا خواهد رفت.

وی در خصوص سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به اعتقاد من حق امیر قلعه‌نویی بود که بار دیگر روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان بنشیند. در دوره گذشته شرایط به گونه ای نبود که بخواهیم روی یک باخت آن هم در ضربات پنالتی کادر فنی تیم ملی را تغییر دهیم. در حال حاضر که قرعه به نام امیر قلعه نویی افتاده است همه مربیان ایران باید از او حمایت کنند.

کمالوند در خصوص حضور تیم ملی فوتبال در رقابت های کافا عنوان کرد: ببنید وقتی شرایط به گونه ای رقم می خورد که ما نمی توانیم بازی قوی انجام دهیم باید از حداقل‌ها استفاده لازم را انجام دهیم. قطعا به امیر قله نویی بگویی با اسپانیا بازی کن بدش نمی آید اما وقتی شرایط نیست کافا را هم نباید از دست می دادیم.

مدیر عامل باشگاه خیبر خرم آباد در ادامه در خصوص تیم خود گفت: امسال با به خدمت گرفتن مهاجری قطعا به دنبال رسیدن به لیگ برتر هستیم و فصل گذشته هم در کورس قرار داشتیم اما در ادامه و در هفته های پایانی کم آوردیم.

کمالوند در پایان درباره تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان هم گفت: تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمانم کار بسیار بزرگی انجام داد و توانست با انجام یک بازی حساب شده تیم کره جنوبی را شکست دهد. یکی از دلایلی که تیم ملی نوجوانان کشورمان در حال حاضر نتیجه خوبی می‌گیرد این است که حسین عبدی چند سال است هدایت این تیم را بر عهده دارد. در هر سیستمی ثبات وجود داشته باشد نتیجه گیری هم به وجود می آید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    یکی از بدترین مافیایی ترین سرمربیان ایرانی لیگ ها همین آقاست رکورددار تیم عوض کردند استعفا اخراج سقوط تیم ها به دسته پایین تر
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    یکی از بدترین مافیایی ترین سرمربیان ایرانی لیگ ها همین آقاست رکورددار تیم عوض کردند استعفا اخراج سقوط تیم ها به دسته پایین تر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس