تندباد و تگرگ‌هایی بزرگ‌تر از توپ تنیس درانتظار ۴۰میلیون آمریکایی

کارشناسان هواشناسی امروز(دوشنبه) برای بیش از ۴۰ میلیون آمریکایی درباره وقوع طوفان‌ و گردبادهای شدید و بارش تگرگ هشدار صادر کردند.

به گزارش مشرق، کارشناسان هواشناسی آمریکا با صدور هشدار طوفان و گردباد برای بیش از ۴۰ میلیون نفر در این کشور، از احتمال وقوع بادهایی ویرانگر با سرعتی معادل ۷۰ مایل بر ساعت (حدود ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت) و بارش تگرگ در این کشور خبر داد.

به گفته هواشناسان، آمریکایی‌ها از دِنور و دالاس تا کلمبوس با خطر این بادهای ویرانگر و بارش تگرگ‌هایی به قطر بیش از ۲ اینچ (۵ سانتیمتر / حدوداً به اندازه یک توپ تنیس) روبه‌رو هستند. همچنین تگرگ‌هایی با اندازه متوسط و بزرگ و بادهای مخرب نیز برای ساحل شرقی آمریکا پیش‌بینی شده و وقوع طوفان‌های شدید در مرکز تگزاس و شنال غربی فلوریدا نیز محتمل است. علاوه بر این، این تندبادها عصر امروز به سمت فیلادلفیا و نیویورک حرکت خواهند کرد.

همچنین بخش‌هایی از مرکز و جنوب ایالت تگزاس با افزایش دما مواجه خواهند شد که به گفته هواشناسان سلامت مردم را به شدت تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 1
    تو مملکت اسلامی آب برای خوردن نیست ولی تو مملکت سیطان بزرگ فراوانی نعمته (:
    • IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      در مملکت شیطان نعمتهای بزگتر از توپ تنیس هم هست بهتره تو هم بری تا بی نصیب نمونی شیطانک 😏
    • شهروند IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      خدایا یکی دوتا از تگرگ های اندازه توپ تنیس رو بنداز لطفا روی خونه همین بابایی که این مقایسه کودکانه رو کرده راستی یه ده دقیقه ای هم طوفان 113 کیلومتری رو رو پشت بوم اش بنداز تا کمی غرقه نعمت بشه طفلی خیلی حسودی اش شده آخه
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      مقدار بارش هرمنطقه ای به موقعیت جغرافیایی آن منطقه نسبت به گردش عمومی جو بستگی داره برای همین مناطق خشک وپرباران دنیا بسته به موقعیت جغرافیایی انها نسبت به گردش عمومی جو تعیین میشه (لطفا هر چیزی رو به دین ربط ندین )
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      فشار نقول برعنداز تگرگ بخوره تو سر دروغگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس