کد خبر 1482283
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
مراغه‌چیان: استقلال شایسته پیروزی در دربی است/ به راحتی پرسپولیس را شکست می‌دهیم

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در نیمه اول نتوانست گلی را به ثمر برساند اما در وقت دوم متحول شد و حریف را به توپ بست، استقلال فوتبالی را به نمایش گذاشت که بالاتر از سطح فوتبال ایران بود.

به گزارش مشرق، سعید مراغه‌چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی پرگل آبی‌پوشان تهرانی مقابل هوادار در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال یک نمایش شکوهمند و عالی را در ورزشگاه آزادی به اجرا گذاشت و حاصل این عملکرد درخشان پیروزی پر گل شش بر یک مقابل شاگردان ساکت الهامی بود.

وی افزود: وقتی تیمی می تواند با این نمایش درخشان به پیروزی پرگل برسد یعنی همه خطوط عملکرد بی نقص و درخشانی داشته‌اند و با جرات می‌توانم می‌گویم بازی با هوادار بهترین بازی استقلال در فصل بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در نیمه اول نتوانست گلی را به ثمر برساند اما در وقت دوم متحول شد و حریف را به توپ بست، استقلال فوتبالی را به نمایش گذاشت که بالاتر از سطح فوتبال ایران بود.

وی تصریح کرد:ساپینتو نیمه مربیان را از ساکت الهامی برد، او با صحبت‌هایی که بازیکنان استقلال انجام داد انگیزه‌شان را افزالیش داد و جنگجوهایی را به زمین فرستاد که هر کاری خواستند در زمین انجام دادند.

مراغه‌چیان تاکید کرد: استقلال حالا با بهترین شرایط به مصاف پرسپولیس در دربی بزرگ پایتخت خواهد رفت و انگیزه‌های فراوانی خواهد داشت تا این بازی را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با این نمایش دربی را خواهد برد، استقلال شایسته پیروزی در دربی است و من حتم دارم این تیم به راحتی پرسپولیس را شکست خواهد داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس