کد خبر 1470538
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
جبران اشتباه راهبردی شورای حکام علیه ایران، کار ساده‌ای نیست

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی می‌گوید قطعنامه ضدایرانی پارسال شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اشتباهی غیرمسئولانه بود که جبران آن به این سادگی نیست.

به گزارش مشرق، «میخائیل اولیانوف»، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به نتایج و دستاوردهای سفر «رافائل گروسی»، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران در پیامی توییتری تأکید کرد جبران اشتباه پارسال شورای حکام آژانس بین‌الملی انرژی اتمی علیه ایران، کار ساده‌ای نیست.

اولیانوف بامداد یکشبنه در پیامی توییتری نوشت: برداشتن دوربین‌های نظارتی در تأسیسات هسته‌ای ایران، نتیجه قطعی تصویب قطعنامه (خردادماه) آمریکا و تروئیکای اروپایی (آلمان، انگلیس، و فرانسه) در شورای حکام آژانس علیه ایران بود.

وی در ادامه تأکید کرد: خنثی‌سازی این اشتباه راهبردی و غیرمسئولانه کار ساده‌ای نیست.

این پیام توییتری اولیانوف در پاسخ به پیامی بود که برگشت دوربین‌های نظارتی در تأسیسات هسته‌ای ایران را «از دستاوردهای مهم سفر گروسی به ایران» اعلام کرده بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 0
    در قبال چه ایران قبول کرده دوربین ها را دوباره فعال کند ؟ چرا اطلاع رسانی از مسئولان وجود ندارد؟
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس