نماینده وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در المپیک 2012 لندن در دومین دیدارش در این مسابقات مقابل کشتی‌گیر قرقیز به برتری دست یافت و راهی نیمه‌نهایی شد.

به گزارش مشرق، مسابقات 2 وزن دوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 12 امروز در سالن "اکسل" لندن آغاز شد که در وزن 96 کیلوگرم رضا یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل عبدالسلام گادیسوف، از روسیه به پیروزی رسید. نماینده کشورمان در دور سوم هم از سد ماگومد موسائف از قرقیزستان گذشت و به نیمه‌نهایی رسید.

در وقت نخست يزداني كه آماده‌تر نشان مي‌دهد همان ابتدا دو بار حريفش را از تشك بيرون انداخت و دو امتياز گرفت. زيرگيري‌هاي غلط موسايف هم در ثانيه‌هاي پاياني سودي نبخشيد و اين وقت به سود او به پايان رسيد.

در وقت دوم يزداني پايش را به حريف داد و خاك شد و قدري هم مصدوميتش تشديد شد تا كار سخت شود، در ادامه يك امتياز ديگر هم از دست داد. اما در ادامه يزداني يك بار حريفش را از تشك بيرون انداخت. يزداني كه بسيار خسته نشان مي‌داد در ثانيه‌هاي پاياني تلاش زيادي انجام داد و با خاك كردن و روي پل بردن حريف اين وقت را 4 بر 2 برد.

يزداني در مرحله‌ نيمه نهايي بايد با كشتي‌گير اوكرايني روبرو شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس