کد خبر 1429466
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
سخنگوی دولت به سئوالات دانشجویان قم پاسخ داد/بهادری جهرمی: دشمن از قدرت جوانان ایران می‌ترسد

سخنگوی دولت در جمع دانشجویان دانشگاه قم گفت: دشمن از قدرت جوانان ما می‌ترسد و می‌خواهد صدای پیشرفت‌های کشور با دیکتاتوری رسانه‌ای شنیده نشود.

به گزارش مشرق،علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که در دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تا به امروز به دستاوردهای بسیاری در حوزه‌های مختلف رسیده است، اظهار کرد: در حوزه نانو تکنولوژی رتبه چهارم در دنیا را داریم و در علوم مهندسی نیز رتبه دهم را کسب کردیم و  در تولید علم نیز پانزدهم جهان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان و جامعه دانشگاهی کشور در پیشرفت‌های ایران نقش مهمی را بر دوش داشته و دارند، عنوان کرد: توفیقات امروز انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی را دانشگاه، اساتید و دانشجویان محقق ساخته‌اند.

سخنگوی دولت گفت: دشمن از قدرت جوانان ما می‌ترسد و می‌خواهد صدای پیشرفت‌های کشور با دیکتاتوری رسانه‌ای شنیده نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 1
    راه حل شریف : 1- فارغ التحصیلان باید به مدت دو برابر مدت تحصیل در خدمت دولت باشند و اگر تصمیم به رفتن دارند باید هزینه ای که از جیب ملت ایران برای پرورش آنان پرداخت شده (30 میلیارد تومان ) بدهند و بروند. 2- دانشگاه شریف فقط مخصوص تحصیلات تکمیلی شود و پذیرش با گزینش انجام دهد . و دانشجوی لیسانس نگیرد.
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    بقیه دانشگاه ها خوبن کم و بیش. چند تا دانشگاهه که از زمان دانشجویی ماهم معرکه بود توش. شریف امیرکبیر خواجه نصیر و.. بیشتر دانشگاه های فنی. چون اولا اساتید اونجا مشکل دارن با انقلاب دوما ادم های دگم و تک بعدی هستن و زیاد درکی از اجتماع و علوم انسانی ندارن
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    ظاهرأ آقای جهرمی عزمش را جزم کرده که هر روز با حضور در دانشگاههای ایران ثابت کند که چه قشر لمپن و لات بی سرو پا و ....ای به عنوان دانشجو در ایران شناخته شده است. البته شاید هم که جناب جهرمی امیدوار است که به صورت غیر مستقیم به آمریکا و انگلیس و اسرائیل بفهماند که اهداف آنها در مورد قشر دانشجو محقق شده و جای نگرانی ندارند و دست از سر دانشگاههای ایران بردارند.
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 0
      راه حل تمام مشکلات ایران طرح زوج و فرد است . طرح زوج و فرد نمودن دانشگاه ها را بررسی کنید. روز های زوج آقایان حضوری ؛ خانم ها آنلاین ـــ روزهای فرد خانم ها حضوری ؛ آقایان آنلاین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس