خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*در عملیات گسترده سربازان گمنام در تهران، حدود 40 عضو یک جریان منحرف بازداشت شدند.در میان بازداشت شدگان چند زن وجود دارند که در جلسات زنانه اقدام به القای مطالب خرافی و انحرافی می کردند.چند اسپانسر مالی این جریان هم در میان بازداشت شدگان هستند.

*شنیده ایم در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی  آقایان احمدی نژاد، عارف، گلشنی، احمدی و قمی از عضویت دکتر جاسبی در هیات امنای دانشگاه آزاد دفاع کرده اند.

*سعید حجاریان در دیدار جمعی از دانشجویان گفته است:"یکی از بزرگترین فرصت های جبهه اصلاحات در دوره اخیر، نواخته شدن شیپور رقابت میان اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم بود.این رقابت خیلی زود به افشاگری اصولگرایان علیه یکدیگر تبدیل شد. ما باید ساز جدایی علی لاریجانی را در مجلس تشویق کنیم تا صدایش بلندتر شود. ما از آن تخم تفرقه ای که در انتخابات مجلس میان اصولگرایان کاشته شد در انتخابات ریاست جمهوری برداشت خواهیم کرد. "

*یکی از اعضای مجمع روحانیون در دیدار با هاشمی رفسنجانی نسبت به تکروی حزب کارگزاران در تصمیم گیری های انتخاباتی اعتراض کرده است. حزب کارگزاران در فراخوان انتخاباتی مجمع روحانیون و بنیاد باران جهت انتخابات یازدهم ریاست جمهوری یازدهم حاضر نشد.

*در جلسه هفته گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام مباحثی درباره کمبود برخی کالاها و گرانی های اخیر مطرح شد. تعدادی از اعضای مجمع طی سخنانی اعلام کردند با مدیریت صحیح و کارآمد می توان جلوی گرانی ها و کمبود ها را گرفت.درارزیابی های صورت گرفته اعلام شد تحریم ها نقش کمتری درمشکلات اقتصادی موجود دارند.


*در تهران 70 نقطه برای اسکان مهمانان اجلاس سران جنبش غیر متعهد تدارک دیده شده است. پیش بینی می شود تعداد مهمانان و همراهان این اجلاس به مرز 7 هزار نفر برسد.علاوه بر هتل ها، برخی خانه های لوکس و ویلایی پایتخت برای مهمانان این اجلاس اجاره و تجهیز شده اند.

*شنیده ایم قرار است صلاحی استاندار خراسان به تهران منتقل شده و مسوولیت مهمتری را در دولت بپذیرد.

*قرارگاهی اقتصادی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای اقتصاد و دارایی، صنعت و معدن و تجارت،  رئیس بانک مرکزی و تعدادی دیگر از مدیران و مسوولان اقتصادی تشکیل شده و به صورت روزانه تصمیماتی را برای کنترل بازار به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان اتخاذ می کنند.


* شنیده ایم که یکی از وارد کنندگان عمده دانه های روغنی که در برخی محافل از وی به عنوان مافیای روغن و  خوراک دام و طیور نام می برند در صدد است با گرفتن حکم اعسار از پرداخت 1400 میلیارد تومان وام به یکی از بانک های خصوصی طفره رود. از این فرد به عنوان یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی و از عوامل گرانی گوشت مرغ در بازار نام برده می شود.

*در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید و قدیم قم، نمایندگان مراجع و نمایندگان مردم قم در مجلس حضور نداشتند. برخی معترضان با اشاره به سوابق کاری استاندار جدید که در سال های گذشته رئیس مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما بوده اظهار می داشتند با توجه به عملکرد مثبت حجت الاسلام موسی پور این جابجایی عمدی و حساب شده بوده است.

* گردهمایی روسای ستادهای انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در روزهای گذشته در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد. در این نشست تفریحی- انتخاباتی 400 نفر از اعضای ستاد های وی حضور داشتند و سخنرانان گزارشی از اوضاع داخلی و خارجی کشور و چشم انداز آینده را ترسیم کردند.

* به دلیل برخی تخلفات صورت گرفته در فاز دوم پروژه مونوریل قم، سازمان بازرسی کل کشور دستور توقف آن را که 17 کیلومتر است صادر کرده است.

*عملکرد دانشجویان  دانشگاه شریف در ساخت قطعات خارجی که مورد تحریم قرار گرفته ایم تعجب کارشناسان را برانگیخته است. میانگین قیمت قطعات ساخته شده حدود یک پانزدهم قطعات خارجی بوده و برخی از آنها به ویژه در حوزه نفت و پتروشیمی بهتر از رقیب خارجی بوده است. رستم قاسمی وزیر نفت نقش مهمی در تزریق روحیه خودباوری و خلاقیت در دانشجویان و تولیدکنندگان داخلی داشته است.

*علیرغم اعلام رسانه های دولت مبنی بر برگزاری نشست مدیران اقتصادی دولت با ائمه جمعه سراسر کشور به میزبانی دولت درباره مسائل روز به ویژه مباحث اقتصادی، خبرنگار مشرق کسب اطلاع کرد این نشست به میزبانی دولت نبوده و در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شده که علاوه بر مسولین نظام برخی از مدیران دولت نیز در جمع ائمه جمعه به سخنرانی پرداختند.


*در حال حاضر بیش از 95 درصد بنزین کشور در داخل تولید می شود که این تدبیر دولت باعث شده تحریم بنزین فروش بنزین از ردیف تحریم های غرب خارج شود.

*فرزند یکی از وزرای دوران اصلاحات، به عضویت تیم وکلای م-ز یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی درآمده است. فرد دستگیر شده مالک کارخانه های متعدد فولاد ،سهام بانک های خصوصی، شرکت هواپیمایی ، خودرو سازی ،تیم فوتبال و ... است.  


*خودکشی یکی از رهبران ارکستر موسیقی ایرانی در هتلی در کویت بازتاب منفی در این کشور بر جای گذاشته است.این فرد در شب دوم اجرا به خاطر افسردگی و مسایل روحی و روانی اقدام به خودکشی کرد اما جان سالم به در برد.

*به دنبال جدایی و پناهندگی "مسعود دلیلی" سرتیم حفاظتی مسعود رجوی سرکرده منافقین، موجی از نگرانی در سران این گروهک نسبت به افشای روابط درونی آنان به راه افتاده است به گونه ای که در روزهای اخیر تماس های متعددی با داخل کشور جهت ورود احتمالی وی ،گرفته شده است. دلیلی در تیم ترور منافقین در استان گیلان عضویت داشت که جنایاتی از جمله ترور فرمانده سپاه لاهیجان توسط این تیم انجام شد. وی در سال 63 از زندان فرار وپس از خروج از کشور به عضویت شورای مرکزی منافقین درآمد و سپس مسوول تیم حفاظت، اسکورت و چک و خنثی مسعود رجوی درآمد.

*آشفتگی داخلی دربار سعودی موجبات نگرانی دنیای غرب را برانگیخته است .اعتراض های گسترده طلال-برادر سلمان ولیعهد جدید عربستان- و حامیان وی نسبت به عدم تشکیل شورای بیعت برای انتخاب ولیعهد، بازتابهای گسترده ای را همراه داشته است.کارشناسان احتمال درگیری های خونین، کودتا  و حتی تجزیه عربستان را می دهند. در ماه های اخیر خرید سلاح توسط شاهزادگان سعودی و تشکیل گردان ها و تیپ های نظامی به بهانه حفاظت از چاه های نفت در اختیار شاهزادگان، افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • باحال ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    باحال بود
  • ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    اينهمه خبر خوب رو كجاي دلمون بزاريم؟
  • ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    اردوگاه باهنر منظور کدام کاندیدا می باشد
  • اردشیر ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    حتما انتظار دارید میهمانان اجلاس را در چادر یا در بیابان های اطراف تهران اسکان دهند!!!! هر چه هم بخواهند این میهمانان را در خانه ها و ویلاهای لوکس اسکان دهند به لوکسی پنت هاوس جناب آقای متکی که جدیدا خریداری کرده است، نمی رسد که فقط تراست آن اندازه خانه بسیاری از ایرانیان است. اعلام شده بود که دارایی ها این آقا و همسر و خانواده اش بعد از وزارت تغییری نکرده است، پس چگونه این پنت هاوس را خریده است ؟؟؟!!! نکند ارث کلانی به او رسیده که اگر رسیده بود، قبلا باید چنین منزلی را می خرید تا در خانه وزارت اطلاعات، دوره وزارت را سپری نکند. البته جالبتر اینکه در آستانه نیمه شعبان نیز همسر مکرمه وی خانم طاهره نظری 200 میهمان را به منزلش به بهانه جشن دعوت می کند و کلی از کارمندان زن وزارت خارجه را به بهانه میهمانی دعوت اما از آنان به عنوان آشپز استفاده می کند تا برای 200 میهمان کشک بادمجان و دلمه برگ مو درست کنند که البته شاید به قول ظریفی خواسته در هزینه های آشپزی صرفه جویی کند. این هم از دیپلماسی کشک بادمجان و دلمه برگ مو متکی و همسرش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    سلام خلاصه و مفید بود - حقیر پیشنهاد میکنم این روند با تیتری خاص و همیشگی ادامه پیداکند با تشکر فراوان
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    برادران مشرق‌نيوزي، فاز دوم پروژه مونوریل قم كي اجرا شده كه سازمان بازرسي به دليل تخلفات جلوي آن را گرفته باشد؟! هنوز فاز اول تمام نشده شما مسئله‌سازي در مورد فاز دوم را آغاز كرديد؟ اين پروژه منوريل چرا مثل خار توي چشم بعضي‌هاست و تا مي‌تونند عليه آن كارشكني مي‌كنند؟ يادم هست كه ايام انتخابات مجلس همين علي آقاي لاريجاني و بنايي كه جزو مخالفان و كارشكنان اين پروژه به شمار مي‌رفتند، توي بروشورهاي تبليغاتي خود، اين پروژه را جزو خدمات دوران نمايندگي خويش به‌شمار آورده بودند درست مثل بقيه اقدامات عمراني دولت در قم كه اين آقايان آنها را به‌عنوان خدمات دوران نمايندگي خود معرفي مي‌كردند!!!!!
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    یکی از وارد کنندگان عمده دانه های روغنی که در برخی محافل از وی به عنوان مافیای روغن و خوراک دام و طیور نام می برند در صدد است با گرفتن حکم اعسار از پرداخت 1400 میلیارد تومان وام به یکی از بانک های خصوصی طفره رود . . ایا کسی هست جلوی اینها بگیرد ....
    • سام US ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
      0 0
      یا لااقل اسمشان یا نام محصولاتشان را بگویید تا با وحریم و نخدیدن محصولاتشان کمی آرام بگیریم .
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    در مورد خبر وکالت «فرزند» یک اصلاح طلب، به این خبر میگن غیر عقلانی 1) وکالت یک شغل است 2) هر متهمی (و مجرم) در هر سطحی حق دارد وکیل داشته باشد 3) وکیل با متهم یکی نیست و وکیل، نه مسئول و نه همدست تفکرات و عملکرد موکلش است (فهمیدن این موضوع از دوره رضاخان به این ور برای کسانی که دوره ی ابتدایی را گذارنده باشند سخت نیست) 4) شرافت وکالت (همچون پزشک) دفاع حقوقی و عدم دخالت فضا و اعتقادات شخصی خود در روند دفاع است. 5) دفاع یک اصطلاح است و از معنای تحت اللفظی اش فاصله دارد و البته با دفاع فوتبال فرق میکند (برای این موضوع نیاز به گذراندن دوره راهنمایی است) 6) از دوره ی بربریت به این سو، و به پشتوانه ادیان الهی (ادیان توحیدی)، بشر با پدیده ای بنام شان انسانی مواجه شد. با حقوق ذاتی انسانی آشنا شد. شان نباید پایمال شود. محکومیت و جزا متناسب باشند با جرم. اسیر هم حقوقی دارد. پایمال کردن حقوق مجرم ظلم است و ... 7) با بوجود آمدن علم حقوق، و بعد از پذیرش این موضوع که همه طرفها حق دارند مسئله را از زاویه خویش در محضر قاضی بیان کنند، این مسئله پیش آمد که روایت باید به «بیان حقوقی» درآید. اصطلاحات حقوقی تخصصی بود پس نیاز به کسی که روایت ما را به زبان حقوق ببرد و حتی طلب بخشش را حقوقی کند، عجز را حقوقی کند، پدید آمد در آخر اینکه اخلاق و شرافت وکلا در پایبندی به وکالتشان است و نه میل عمومی و یا شخصی یا میل دیگری
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    بعنوان مدرس حقوق دانشگاه گفتار جناب ناشناس را تائيد مي كنم
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    سیستم جعل خبر خنده دارتان مدتهاست دیگر برای دوستان خودتان هم رو شده است، خلاقیت بیشتری لازم است به خرج بدهید. با تشکر!
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    بگم بگم؟
  • یکی ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    "عارف، گلشنی، احمدی و قمی". جالبه. هر سه تاشون عضو حقیقی شورا هستند نه حقوقی.
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    کلمه الحق یراد بها الباطل البته فرمایشات شما صحیح است اما وقتی اختلاس و معوقه بانکی و ابر سرمایه داران سیاسی و وکلای آقازاده سیاسی را کنار هم می گذاریم نتیجه ای حاصل می شود که فهمش علاوه بر گذراندن دوره های دبستان و راهنمایی نیاز مسائل دیگری هم دارد که در دبستان و راهنمایی تدریس نمی شود
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    نه
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    احمدی نژاد از رییس جمهور های پرکار است و دعای خیر ملت پشت سر ایشان است. نام مافیا را افشا کنید لطفا.
  • Kulwant ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
    0 0

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس