کد خبر 1063748
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
کرونا/ ترکیه

براساس آخرین اطلاعات، بیش از دو میلیون و سیصد هزار نفر در حال حاضر در جهان به این ویروس آلوده هستند، بیش از یکصد و شصت و یک هزار نفر نیز جان باخته‌اند.

به گزارش مشرق، بنا به اعلام وزیر بهداشت ترکیه تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از مرز ۸۶ هزار نفر فراتر رفته است.


خبرگزاری آناتولی گزارش داد که "فخرالدین کوجا" وزیر بهداشت ترکیه اظهار داشت که تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ترکیه بیش از ۳ هزار ۹۰۰ نفر در روز بوده و تعداد کل مبتلایان از ۸۶ هزار نفر فراتر رفته است.


بیشتر بخوانید:

رسیدن آمریکا به مرز ۴۰ هزار کشته و تداوم شمار فوتی‌ها در انگلیس

شمار قابل توجه مبتلایان به کرونا در ترکیه، ایتالیا و فرانسه

وزیر بهداشت ترکیه در حساب توئیتری خود نوشت: امروز ۳ هزار و ۹۷۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور به ثبت رسید، هم اکنون ۸۶ هزار و ۳۰۶ نفر در کشور به این بیماری مبتلا هستند. ما ۱۲۷ نفر دیگر را از دست دادیم و شمار کلی جان باختگان به ۲۰۱۷ نفر رسیده است؛ مجموعا ۱۱۹۷۶ نفر از بیماران تاکنون بهبود یافته‌اند.
 

​سازمان بهداشت جهانی در ۱۱ مارس عفونت ‌ویروس کرونا را یک بیماری همه گیر جهانی اعلام کرد. براساس آخرین اطلاعات این سازمان، بیش از دو میلیون و سیصد هزار نفر در حال حاضر در جهان به این ویروس آلوده هستند، بیش از یکصد و شصت و یک هزار نفر نیز جان باخته‌اند.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • یاشار قارپوزآبادی IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    1 2
    ماشاالله
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
      6 2
      هنوز مونده حتی به آمار غیرواقعی شما برسند. این از برکات خوروش کویر می باشد. اول هستید همیشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس