نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام نافرجام با آمریکا بی‌صداقتی، غیرقابل اعتماد بودن و روحیه استکبارستیزی این شیطان بزرگ را بیش از گذشته نمایان کرد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در همایش مدافعان حرم شهرستان رزن با بیان اینکه مملکت باید با تفکر بسیجی اداره شود، اظهار کرد: تنها راه برون رفت کشور از رکود و مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن، ترویج تفکر بسیجی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی افزود: بسیجیان باید با بصیرت، همیشه در صحنه حضور موثر داشته باشند و پشت سر ولایت و امام خویش حرکت کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس، تنها راه سعادت در دنیا را تمسک و حرکت در مسیر امام حسین (ع)، اهل بیت و قرآن دانست و بیان کرد: اگر از ظرفیت بسیج برای کمک به دولت استفاده شود، هم شغل و صنعت ایجاد می‌شود وهم کشور از رکود خارج خواهد.

 وی ادامه داد: ما باید به ملت خود افتخار کنیم چرا که مردم کشورمان با وجود تحمل مشکلات و سختی‌های فراوان، پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

حاجی بابایی تبیین کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در هر کجای دنیا که مبارزه با استکبار و ظلم و ستم باشد، کشورمان در آنجا حضوری فعال دارد.

وی به تهدیدهای پوشالی آمریکا و استکبار در حمله به کشورمان اشاره کرد و افزود: یقین داشته باشید که اگر آمریکا تصور می‌کرد که با تهاجم نظامی به کشور ایران به اهداف خود می‌رسید، حتماً این کار را انجام می‌داد.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه امروز مهم‌ترین مشکل کشور، بیکاری، تعطیلی صنعت و رکود اقتصادی است نه مسائل حاشیه‌ای، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تا مشکلات مردم را حل کنیم زیرا پرداختن به مسائل حاشیه‌ای برای کشور سودی ندارد.

وی اظهار کرد: بسیج حزب نیست اما تفکر سیاسی آن انقلابی است و از هر کسی که به تفکر انقلابی نزدیک باشد، حمایت می‌کند.

حاج بابایی افزود: آن چیزی که در تفکر بسیجی حائز اهمیت است، خدمت به مردم و مقابله با تفکر اشرافی‌گری است، چراکه تفکر اشرافی‌گری ضد آرمان‌های انقلاب و امام راحل است.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی یعنی تبعیت از ولایت، تکیه بر قرآن، پیروی از خط و مشی امام حسین(ع) و اهل بیت، خدمت به مردم و استکبار ستیزی است و مادامی که در این مسیر گام برمی‌داریم، موفق خواهیم بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به توافق هسته‌ای ایران با غرب و بدعهدی آنها، افزود: برجام نافرجام با آمریکا بی‌صداقتی، غیر قابل اعتماد بودن و روحیه استکبار ستیزی آمریکا را از گذشته روشن تر کرد.

وی ادامه داد: ما منتظر برداشتن تحریم‌های دشمن همزمان با اجرای توافق هسته‌ای بودیم، اما متأسفانه قانونی در آمریکا به تصویب رسید که تحریم‌های ظالمانه کشور 10سال دیگر تمدید می‌شود.

حاجی بابایی با طرح این سوال که چطور ممکن است آمریکایی که برای ایجاد اشتغال میلیون‌ها جوان  بیکار خود مانده است، حالا به دنبال ایجاد اشتغال برای جوانان کشور ما باشد، خاطرنشان کرد: باید به جای دلخوشی به استکبار به توان داخلی کشور، اهل بیت (ع) و ائمه معصومین (ع) متوسل شویم.

وی اضافه کرد: ما روزی که با تمام توان در مقابل یاوه گویی‌های آمریکا ایستادیم، نفت به 140 دلار رسید، اما اکنون که با هم به توافق رسیدم به کمتر از 50 دلار رسیده است.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: به لطف خداوند قدرت پوشالی استکبار در سراسر جهان یکی پس از دیگری فرو خواهد ریخت.

فرمانده سپاه ناحیه رزن نیز گفت: تا زمانی که بسیج و بسیجی بصیرت داشته و موقعیت‌های حساس جامعه را به خوبی درک کند، تمام توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

سرهنگ برات‌زاده با بیان اینکه مهمترین عامل موفقیت رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس لطف خداوند، اخلاص و رهبری امام (ره) بود، افزود: امروز باید بسیج در کنار حفظ و صیانت از کشور در عرصه مبارزه با مفاسد در جامعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر کوشا باشد.

در پایان این مراسم از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان شهرستان رزن تجلیل شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس