قالیباف: در یکی از محلات تهران، نانوایی اعلام کرده نان نسیه نمی دهد. من به عنوان شهردار شوکه شدم که مگر کسی هست که نان نسیه بگیرد؟ بعد از تحقیقی که انجام دادم، دیدم افرادی هستند که پول خرید نان در حد ضروریات خود را هم ندارند. (شرق ـ 28/3/90)

1_ برادر قالیباف، این که در تهران کسانی پول خرید نان را هم ندارند عجیب نیست! همان طور که بی اطلاعی شما از این پدیده هم جای تعجب ندارد! هر فرد دیگری هم به جز شما باشد و هر روز صبح پس از شنا با میز صبحانه ای که در اتاقش چیده می شود، مواجه شود به همین سرنوشت  دچار خواهد شد و طبیعی است که سیر از گرسنه خبر نداشته باشد و سواره از پیاده!
2_ آقای شهردار، پول هایی که در شهرداری و به قاعده روزانه ده ها میلیارد تومان با دستور یا اطلاع شما جا به جا می شود متعلق به همین مردمانی است که بسیاری از آنها استطاعت خرید نقدی نان را هم ندارند! آیا در هزینه کردن این پول ها حساسیت لازم را دارید؟ آیا در واگذاری پروژه ها (مخصوصاً پروژه های فرهنگی اجتماعی!) مراقب اتلاف یا اسراف در بیت المال هستید؟ آیا می توانید به وجدان خود اطمینان دهید که ساختار تحت نظارت شما از نظر مالی سالم است؟
 3_ هرچند شما و شهرداری در علاج چنین پدیده هایی مسئولیت مستقیم ندارید اما بدانید (و شاید هم می دانید) که بسیاری از کارگران زحمتکش شهرداری از همین قشری محسوب می شوند که از شنیدن خبر فقرشان شوکه شده اید! آیا مطمئن هستید که این کارگران استثمار نمی شوند و حقشان را تمام و کمال دریافت می کنند؟ شاید بخشی از این فقر شوکه کننده محصول استثمار کارگران بی پناه از سوی شرکت ها و یا موسسات ظالم و بی انصاف باشد.
4_ حاج باقر عزیز! برای درک میزان فقر مردم نیازی به تحقیق نیست! اگر با مردم و میان مردم زندگی کنیم، اگر از برج عاج مسئولیت پایین بیاییم، اگر مردمی باشیم آنگاه به تمام دردها و مشکلات مردم واقف خواهیم شد، این مشکلات را لمس خواهیم کرد و دیگر برای اطلاع از میزان فقر مردم نیازی به تحقیق نخواهیم داشت!
 5_اشرافیت و بریدن از مردم، سم قاتل مسئولان نظام اسلامی است! شهردار تهران باید خودش را مراقبه و معاینه کند! نگذاریم این سم وجود ما را هم مسموم سازد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 41
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 30
  • عبدالله جاسکی ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    برادر نویسنده این مقاله ظاهرا نعل وارونه زده است .در فرض اینکه مطالب شما صحیح باشد جواب مگر کسی هم نان را به نسیه می خرد داده نشده است ! وانگهی در فرض قالیباف دارای هزاران عیب ونقص ،جواب نقص وارده چیست؟
  • فاطمی ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    هنوز قالیباف کاندیدا نشده تخریب شما شروع شده است. به خدا آدم مدیری است و باید قدر او را بدانید.
  • نادر ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    لحن آقای کوشکی را نمی پسندم. ایشان گزنده و تند می نویسد. مگر ما چند مدیر کارآمد داریم که یکی یکی تخریب می کنیم.
  • سلیمانی ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    اگر مدیری صبح ورزش کند و سرحال و قبراق سر کار بیاید و صبحانه بخورد مرتکب گناه کبیره شده است؟ تنگ نظری تا به کی؟
  • يك خبرنگار ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    عزيزم؛ آقاي قاليباف با اين همه ريخت و پاش در مديريت خود و حركت در مسير تجملگرايي در شهر تهران كه نمونه‌اش را در ماجراي رستوران گردان برج ميلاد ديديم كه شهرداري رسما مي‌گويد استفاده از اين مكان مخصوص پولدارهاست و فقرا بروند ساندويچ بخورند(!)، حق ندارد ژست آدم‌هاي حامي قشر مستضعف را بگيرد.
  • حداد ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    به نظر من اگر قالیباف بیاید مملکت آرام می شود. او دارای سعه صدر است و با نیروهای داخل نظام به راحتی کار می کند.
  • محمد ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    کاش حزب اللهی های که در مواقعی جان خود را کف دست می گیرند و آماده هدیه ان در راه خدا و اعتقادشان می شوند تفوا در قضاوت های سیاسی را هم یاد بگیرند باز نزدیک انتخابات شدیم و حرفها بوی انتخابات می دهد چه حرف قالیباف چه حرف کوشکی تا کی می خواهیم همدیگر را تکفیر و تخریب کنیم در مصاف ما انسان های روزی به نرخ روز خوری گوی سبقت را می ربایند و به مجلس راه پیدا و می کنند و به جاهای دیگر در حالیکه 90 درصد باورهای مارا حتی 90 در صد عرف و اخلاق و ادب را هم پشیزی ارزش قاپل نیستند آنوقت ما سر 5 درصد اختلاف آن هم در روش نه بینش حاضریم سر همدیگر را بدیورا بکوبیم
  • الهام ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    شما مشرقی ها نماد خواص بی بصیرت در این کشور هستید. انگار هر روز باید از یک سرباز انقلاب گزک بگیرید.
  • الف ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    خیلی تنگ نظر هستید
  • مهدي ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    ملت ايران رزمنده تكنوكرات، خاكي پوش كاخ نشين، اشرافيت انقلابي، شبه كارگزاران سازندگي، انقلابي رفاه طلب، اصولگراي اصلاح طلب و مخلوطي از چپ ها و راست ها و محافظه كاران و نظاميان فرهنگ دوست و آرمانگرايان دنيا پرست و رانت خواران مسلمان و طبقه ممتازه جديد و نوكيسه هاي در لباس دلسوزان نظام را نمي تواند باور كند.
  • جعفری ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    با سلام پس از جنگ هم عده ای امدند و با شعار شان و شئون و آباد کردن مملکت و خیلی شعارهای دیگر که همگان میدانید ریش تفکر اسلامی را زدند و تفکر و روش لیبرالیستی را حاکم کردند که آمده ایم که از زندگی لذت ببریم و ندانستند که این لذت جویی و هدف شدن لذت تفکرات لیبرالیسم است و نه اسلام .آقای قالیباف هم در روش و راه همان راه را می رود (البته رقیق تر و با ژست حزب اللهی) اگر رئیس جمهور شود که البته پر بیراه نیست بشود آن وقت خواهید دید که راه همان راه است و ...
  • محمود داریان ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    برادر عزیزم جناب آقای کوشکی سلام وقتی یادداشت شما را خواندم دقیقا یاد حرفهای احمدی نژاد تو مناظره ها افتادم که هیچ حرفی نداشت و دائما دیگران را تکفیر و تخریب می کرد.مخصوصا آن صحنه ای که عکس رهنورد را در دست خود گرفته بود. کمی اگر انصاف داشتید این چنین یکجانبه گرایی نمی کردید و بدون در نظر گرفتن اخلاق رسانه ای که خودتان بارها از آن دم زده اید قالیباف را متهم به واگذاری پروژه های اجتماعی و فرهنگی نمی کردید!شما که داعیه بصیرت و دغدغه انقلاب را دارید بفرمایید کدام پروژه و کدام مورد از واگذاری پروژه های اجتماعی و فرهنگی به مذاق مبارکتان خوش نیامده است که این چنین هوای نفس تان شعله ور شده است. اخلاق نقادی باز هم ایجاب می کرد حرفهای ایشان را بصرت کامل می خوانید؛ایشان گفته اند که وقتی در شهری نان بصورت نسیه توسط مردم گرفته می شود چطور می توانیم از آن توقع ورزش داشته باشیم؟پس ایشان تعجب زده نشده اند بلکه حرفهای احمدی نژادی را پاسخ گفتند که بصورت کاملا واقع گرایانه گفتند در ایران فقیر نیست.در ضمن خودتان را حتما به کوچه علی چپ بزنید و اصلا در دل خود نگویید که بعد از این حرف رئیس جمهور پر هزینه،دنیا چقدر در خصوص وجود خانواده های فقیر گزارش و عکس منتشر کرد. آقای کوشکی عزیز از تجربه آقای ارضی خوب می تونی پند بگیری که یک روزی قالیباف را عمر بن سعد خطاب می کرد و بعد از هفت سال قالیباف را سرباز رهبری!کمی در ارائه تحلیل زرد مواظب دنیا و آخرت تان باشید که آبروی یک فرد مومن از عرش خانه خدا بالاتر است. نکته مهم:کمی به آمار احداث گرمخانه های شهرداری در طی چند سال گذشته توجه کنید و ببینید که چگونه کرامت انسانی شهروندان فقیر و یا معتاد حفظ می شود و سه وعده غذای گرم در اختیار آنان قرار می گیرد؛بنده یک سئوال از شما می پرسم و دوست دارم جواب بدهید احداث گرمخانه ها بهتر است و یا دادن عدسی به شهروندان بعد از افتتاح دور برگردان های چمران در زمان تصدی احمدی نژاد در شهرداری. مهمتر از نکته:باید بگویم که بنده بعنوان یک شهروند و دانشجوی دکتر شیمی نسبت به عملکرد دکتر قالیباف انتقاداتی هم دارم اما منصفانه؛ولی خواستم این موضوع را باید به شما بگویم که قالیباف هرچه باشد از احمدی نژاد مورد حمایت شما در سال 84 و 87 بهتر و اصلح تر است و خواهشا کاریزمایی مردم مداری را نگیرید که اصلا زیبنده شما نیست؛ این جمله افلاطون هم را روزی چند بار برای خودتان بنویسید که گفت:در دنیا دو نیرو وجود دارد :شمشیر و سیاست؛بیشتر وقتها شمشیر مغلوب سیاست شده است.
  • احمد ذاکر ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    آقای داریان گل گفتی؛اگر جواب امثال کوشکی را ندهیم فکر می کنن که ما نمی توانیم؛درود بر قالیباف مرد عمل گرا ؛از آن یک کلمه خیلی خوشم آمد که گفتی رئیس جمهور پر هزینه.
  • khatereh ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    کلی خندیدم عدسی برای دوربرگردانهای اتوبان چمران!!!!!!!
  • مجید اخوان منش ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    من بعنوان یک کارمند ساده یک اداره قبول دارم که احمدی نژاد پر هزینه است؛دختر کوچک بنده از من می پرسه که جادوگری چه ربطی به دولت داره؟واقعا من چی باید جوابش رو بدم؟حداقل قالیباف برای من که تو محله جوادیه میشینم یک بوستان ولایت زده اما احمدی نژاد چه کرده؟آقا این عدسی را کجا میدن بگید من هم بیام!
  • خادم ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    به نظر من اگر قالیباف روی برخی انتخاب های مدیزیتی خود دقت کند می تواند رئیس جمهور خوبی باشد.
  • ابوالفضل مهدی پور ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    برادر کوشکی شما که در دانشگاه تهران مشغول شده اید و در دانشگاه های دیگر هم تدریس می کنید اجازه دهید پژوهشگران دیگر و بخصوص فارغ التحصیلان جوان از امکانات پژوهشی شهرداری استفاده کنند. اینکه احتمالا نتوانسته اید از پروژه های شهرداری استفاده کنید نباید باعث ناراحتی و نگارش چنین مطلب احساسی بشود.
  • k-1 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
    0 0
    اقاي قاليباف شما خ...............
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
    0 0
    دوستان بيدار باشيد، آقاي قاليباف يكي از بزرگترين مروجان فرهنگ اشرافيگري در اين كشور است.
  • محمد چیذری ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    آقای کوشکی؛نه تو در حد یک منتقد ناصح هستی و نه می توانی شرایط مدیریت شهری را در قبل و اکنون شهرداری تهران را رصد و ارزیابی کنی؛من همین شهردار را قبول دارم که به قول شما می رود ورزش می کند و میاد در دفتر صبحانه اش حاضر است اما به تنهایی توانسته عهده دار مسئولیت زنان بی سرپرست شهر تهران باشد و مثل امثال شما که دم از عدالت و عدالت گرایی می زنید (مثل دولت دهم) در بوق هم نمی کند؛کمی انصاف و شرف هم خوب است کوشکی جان
  • اكبر ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    با جناب خبرنگار موافقم
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    خوشم می آید قالیباف باج نمی دهد . اخودتان را هم بکشید مردم قبولش دارند
  • قالی ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    کسی که میلیونها تومان از پول بیت المال را حیف بازیکنان دو تیم تهرانی می کند آیا حق دارد از مستضعفین بگوید و حامی آنها باشد؟
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    راستی چرا آقای کوشکی در لینک دوستان وبلاگش هیچ دوستی ندارد؟ آیا اسامی دوستان آقای کوشکی برایش دردسر ساز می شوند؟ آیا آقای کوشکی اساسا دوستی ندارد؟ آیا آقای کوشکی فقط خودش را دوست دارد؟ من فکر می کنم این احتیاط آقای کوشکی برای آن است که کاندیداهای مجلس سعی می کنند خیلی دوستان خود را رو نکنند . من فکر می کنم آقای کوشکی قالیباف را می زند تا در افکار عمومی بزرگ شود آیا آقای کوشکی کاندیدای مشرق برای انتخابات مجلس است؟
  • محمد ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    جناب آقای کوشکی سوابقتان را مروری کردم جز تآلیف وتدریس وآموزش چیزی ندیدم آنهم در بهترین مراجع علمی کشور و هرچه اندیشه کردم که متن بی معنای فوق چگونه از یک چنین سابقه علمی ودرخشانی استحصال میشود به جائی نرسیدم که:1- آیا شنا کردن صبحگاهی اشکال دارد؟تازه اگر فرمابشتان درست باشد که نیست صبحانه خوردن روی میز اشکال دارد؟ که ندارد آیا شما همیشه گرسنه هستید تا درد گرسنگان را بفهمید ؟ که گرسنه نیستید(باتوجه به حقوق فقط استادی عرض میکنم بقیه حقوقتان را فرض خیریه کرده ایم)پس این فرمایشات را معنای دیگری باید که از ما نشاید 2- اگر از هزینه کردن های اشاره شده اطلاعی دارید به جای این کلی گویی ها به یکی دوتایش اشاره کنید کافی است بویژ ه طرح های اجتماعی شهرداری که صدها طرح اجرا شده وشماهم آشنا 3-در استثمارشدن کارگران توسط پیمانکاران با شما تا اندازه ای هم عقیده هستم 4-ازحاجی بودن ایشان باقربودن ویا عزیز بودن ایشان تعجب کرده اید بیشتر باید از این تعجب میکردید که برای درک میزان فقر تحقیق را حذف کرده اید نگفتم دانشجو را احتمالآاستثمار کرده اید. ضمنآ مردمی بودن اگر جز برای مردم کار کردن است بفرمائید آن چیست خوش انصاف شما که درتهران زندگی میکنید کارهارا نمی بینید؟ 5- دررابطه با بند 5 شما کاملا موافقم شما ایشان وخودم را توصیه بدان میکنم.
  • محمد ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    جناب آقای کوشکی سوابقتان را مروری کردم جز تآلیف وتدریس وآموزش چیزی ندیدم آنهم در بهترین مراجع علمی کشور و هرچه اندیشه کردم که متن بی معنای فوق چگونه از یک چنین سابقه علمی ودرخشانی استحصال میشود به جائی نرسیدم که:1- آیا شنا کردن صبحگاهی اشکال دارد؟تازه اگر فرمابشتان درست باشد که نیست صبحانه خوردن روی میز اشکال دارد؟ که ندارد آیا شما همیشه گرسنه هستید تا درد گرسنگان را بفهمید ؟ که گرسنه نیستید(باتوجه به حقوق فقط استادی عرض میکنم بقیه حقوقتان را فرض خیریه کرده ایم)پس این فرمایشات را معنای دیگری باید که از ما نشاید 2- اگر از هزینه کردن های اشاره شده اطلاعی دارید به جای این کلی گویی ها به یکی دوتایش اشاره کنید کافی است بویژ ه طرح های اجتماعی شهرداری که صدها طرح اجرا شده وشماهم آشنا وزیرک 3-در استثمارشدن کارگران توسط پیمانکاران با شما تا اندازه ای هم عقیده هستم وامیدوارم شما در استثمار دانشجو (که پدیده تازه ای نیست)دست نداشته باشید. 4-ازحاجی بودن ایشان باقربودن ویا عزیز بودن ایشان تعجب کرده اید بیشتر باید از این تعجب میکردید که برای درک میزان فقر تحقیق را حذف کرده اید نگفتم دانشجو را احتمالآاستثمار کرده اید. ضمنآ مردمی بودن اگر جز برای مردم کار کردن است بفرمائید آن چیست خوش انصاف شما که درتهران زندگی میکنید کارهارا نمی بینید؟ جل الخالق البته شاید اشکال ازعینکتان باشد 5- دررابطه با بند 5 شما کاملا موافقم شما ایشان وخودم را توصیه بدان میکنم.
  • ایرانی ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    0 0
    اگر اینها مردمی بودند به دنبال پست و مقام این همه له له نمیزدند و طاقهایی را فرو نمی ریختند
  • علی ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    0 0
    ماکه کارمند شهرداری هستیم هیچ خیری از این بابا ندیدیم
  • حمید ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    0 0
    راستی قرار است کوشکی کاندیدای مجلس شود؟
  • k-1 ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    0 0
    قاليباف كسيه كه هر روز از خواب پا مي شه مي ره استخر بعد مياد صبحانه ي مجللشو مي خوره بعد تازه مي ره سر كار بعد بعضي از نظر دهندگان اون رو با احمدي نژاد مقايسه مي كنن متاسفم
  • ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    صبحانه بعدشنا(خودشناورزش گرانيه) واسه مقامات چرااشكال ندارد كدوم فقيربيچاره اول صبح ميره جكوزي و شنا و سونا بعدمياد صبحانه هفت قلم بزنه؟! ماتونون وپنيرش مونديم چرا بايد هرجاميرسيد نظربديد و از فتنه سبزتون دفاع كنيد؟؟
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    كي قبولش داره مثلاً؟!!
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    آفرين برادر
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    مديرررررررر؟!
  • شكري ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    0 0
    جناب آقاي كوشكي شوكه شدن شهردار تهران از فقر افراد و ناتواني آنها براي برآوردن ضروريات خود از سر سيري نيست، بلكه تعجب ايشان از فرمايش آقاي احمدي نژاد است كه فرمودند: در اين هيچ گرسنه اي نداريم. احتمالا آقاي قاليباف با خود گفته اگر فرمايش رييس جمهور حقيقت دارد پس اين مصاديق چيست و اگر حقيقت ندارد پس واي به حال ما...
  • سید امیر ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    فکر کنم منظور این دوست ما از مردم کسانی هستند که مزه غذای 168000 تومانی رستوران برج میلاد را هفته ای یکبار می چشند، شاید هم برخی اعضای دایم مجموعه ورزشی انقلاب را میگوید،یا شاید منظورش از مردم آنهایی باشد که درآمد روزانه شان بیش از درآمد ماهانه خیلی از مستضعفین جامعه است.، شاید هم.............
  • هدایت اشتری لرکی ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    مامیرزانصراله خان کلام الدوله خود به نجات خود به لطف احمد و محمود ابوالقاسم محمد صلوات نیاز داریم . اما راستی در استدلال قیاس بین دونفر، وجود چه عناصری مشروعیت دارد? از نظر فونتیک ایا میتوان هوشنگ را با رحیم قیاس کرد? ایا میتوان قطار را با دوچرخه قیاس کرد? ایا میتوان شهردار را با رئیس جمهور قیاس کرد? باید محمودخان احمدی نجات را با قالیباف در شرایطی قیاس کنید که او شهردار بود و بقول مطبوعات گاهی خود لباس رفتگری پوشیده همره رفتگران محترم کار میکرد. العاقل فی الاشاره
  • مهدي ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    هر كسي رو ميشه در سر بزنگاه شناخت . آقاي قاليباف الان خدمات شاياني به شهر تهراان كرده اند كه از جنبه هاي فيزيكي شهر كاملا قابل مشاهده است ولي سر بزنگاه موقع انتخابات سال 84 بود كه ايشان خود واقعيش را نشان داد. يادمان نرود براي جلب نظر چشمان ظاهربين كه قدرت و ثروت را شرط پذيرش كسي مي دانند ايشان چه خرج ها كه نكرد. مثلا در يكي از تبليغات ايشان هواپيمايي را استفاده كرد و با بهترين تيپ ممكن با افتخار از پله هايش پايين مي آمد(كه ما بگوييم واه عجب قد بالايي !!!)و مفتون ظاهر امر شويم . مرور نامزدهاي سال 84 بسيار مفيد است. حتما در ذهن اين كار را انجام دهيد.
  • جنگي ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    دكتر به اين جمله علاقه مندند: من به عنوان (يك شهروند) من به عنوان(شهردار) من به عنوان (فرمانده نيروي انتظامي) من به عنوان ....(رييس جمهور!) نه خير برادر خدمت بي منتش خوبه تبليغ در حد اطلاع رساني به مردم خوبه نه هوچي گري ...
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    احمدی نژاد یکی 2 هفته قبل تو تلویزیون گفت تنها کشوری در دنیا هستیم که هیچ کس مشکل گرسنگی ندارد!!!!
  • علمدار ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 0
    آنچه که اهمیت دارد زندگی مسئولین نظام است که باید ساده زیست باشند تا حدّ اقل الگوی زیر مجموعه خود باشند، و متاسفانه این است درد جامعه ما است. کسی منکر کار کردن آقای قالیباف نیست ، بلکه تمام این خدمات وظیفه یک مسئول است. انصافا" هر کس کار میکند ، باید پاس داشته شود ، ولی استخر سونا و جکوزی و آن برو بیا ها با نظام ارزشی اسلام سازگار است ؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس