کد خبر 531140
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

مهاجم بارسلونا با زدن تعداد گل‌های زیاد به تیم‌های والنسیا و آرسنال موجب ثبت خاطره بدی در ذهن هواداران این تیم‌ها شده است.

به‌ گزارش ‌مشرق، آس، تقریبا هیچ تیمی از گلزنی لیونل مسی در امان نمانده است. والنسیا و آرسنال، آخرین حریفان بارسلونا در مرحله حذفی کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا نیز از این موضوع بی نصیب نماندند. آرسنال و والنسیا دو تیم از چهار تیمی هستند که مهاجم آرژانتینی در یک بازی چهار گل را وارد د‌ر‌وازه‌شان کرده است.

برابر آرسنال بازی رفت به تساوی دو بر دو رسید. در دیدار برگشت اما در دیدار برگشت در 6 آوریل 2010 ابتدا نیکولاس بنتنر آرسنال را پیش انداخت. سپس مسی بازی را به تساوی رساند و در ادامه سه گل دیگر نیز به ثمر رساند.

مسی در فوریه سال 2010 نیز چهار بار دروازه والنسیا را باز کرد. این بازی در آخرین فصل حضور پپ گواردیولا بود و در بارسا اونای امری هدایت سویا را بر عهده داشت.

بازیکن آرژانتینی امشب نهمین نیمه نهایی‌اش را در مقابل تیمی تجربه می‌کند که تاکنون 16 گل در 22 بازی به این تیم زده است. او در نوکمپ در 9 بازی 10 گل را وارد دروازه والنسیا کرده است اما مسی در سه بازی اخیرش در کوپا نتوانسته است گلی به ثمر برساند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس