کد خبر 459759
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و عضو تیم ستارگان ایران گفت که به دلیل بازی نکردن پس از خداحافظی‌اش از فوتبال زیاد آماده نبود.

به گزارش مشرق، علی کریمی پس از برگزاری دیدار خیریه ستارگان ایران و ستارگان جهان گفت: خوشحالم که هواداران آمدند، بازی را دیدند و ما هم دوباره دور هم جمع شدیم.

وی افزود: بازی جذابی بود و هیحان زیادی داشت. فکر می‌کنم آن عده از تماشاگرانی که از خانه بازی را دیدند و آن عده که زحمت کشیدند و به ورزشگاه آمدند بازی خوبی دیدند و راضی بودند.

بازیکن تیم ستارگان ایران که در پایان بازی لباسش را با یکی از بازیکنان ستارگان عوض کرد درباره اینکه لباس کدام یک از بازیکنان را گرفت، گفت: لوئیز فیگو.

کریمی در واکنش به این مسئله که به نظر خیلی آماده بود و در بازی حرکات جالبی انجام داد، خاطرنشان کرد: اصلاً این طور نبود چون بعد از خداحافظی‌ام این سومین بار بود که پا به توپ شدم و زیاد آماده نبودم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    عادل فردوسی پور که هرچه التماس و پاچه خواری کرد ، میشل سالگادو پیراهنش را با او عوض نکرد !!! این بچه زرنگ .... !! حتی اینقدر هوش کیاست بخرج نداد که برای تعویض پیراهن سراغ روبرتو کارلوس بره که شب گذشته در برناکمه اش عنوان محبوبتری را بدست آورده بود که لااقل یه جوری اون حال دادن جبران شود نه اینکه با ضد حال سالگادو روبرو بشه ........!!!
  • ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    دمش گرم... پس رئالیه دیگه :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس