کد خبر 459459
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

مربی بدنساز و پرورش اندام زنده یاد بیت الله عباسپور می‌گوید این قهرمان فقید ورزش ایران ظرفیت بسیار بالایی برای موفقیت در جهان داشت و جزو بدنسازان شناخته شده در جهان بود.

به‌ گزارش مشرق، دنیس جیمز، مربی بدنسازی زنده یاد بیت الله عباسپور با ابراز تاسف از درگذشت این ورزشکار ایرانی، اظها‌ر کرد: متاسفانه در مدت زمانی که بیت الله عباسپور در بیمارستان بستری بود، رنج زیادی را تحمل کرد و در نهایت هم ما یکی از بهترین ورزشکاران پرورش اندام جهان را از دست دادیم.

 او در مورد شناختش از بیت الله عباسپور نیز، گفت: من این ورزشکار را از حدود پنج سال پیش که برای مسابقاتی به آلمان آمده بود، می‌شناختم. به یاد دارم در آن زمان ساعت ۲۰ مسابقات برگزار می‌شد و او درست یک ساعت پیش از آغاز مسابقه به محل برگزاری رسیده بود. این در حالی بود که همه ورزشکاران از چند روز قبل به آلمان آمده بودند و تمرینات خود را پیگیری می‌کرد‌ند. با این حال عباسپور در مسابقات عملکرد موفقی داشت.

 مربی زنده یاد بیت الله عباسپور خاطر‌ نشان کرد: عباسپور بدن بسیار خوبی داشت. من در آن زمان به او گفتم که ظرفیت بسیار بالایی برای رسیدن به موفقیت دارد. حدودا از همان زمان مربیگری عباسپور را بر عهده گرفتم و تا سال گذشته تمرینات او را دنبال می‌کردم. او یکی از ورزشکاران خوب و شناخته شده در جهان بود.

 جیمز با بیان اینکه عباسپور دارای ویژگی‌هایی بود که او را از سایر بدنسازان متمایز می‌کرد، تصریح کرد: عباسپور به دلیل شیوه های بدنسازی و ژست‌های کلاسیک و قدیمی که می‌گرفت، در جهان شناخته شده بود و بسیاری از بدنسازان در حال‌ حاضر نمی‌توانند این فرم‌ها را بگیرند. او یک انسان بسیار محترم و خوش برخورد بود و من برای از دست دادن او بسیار متاسف شدم.

 مربی بدنسازی زنده یاد بیت الله عباسپور درباره بیماری این قهرمان فقید ورزش ایران نیز، ا‌ضافه‌ کرد‌: بیماری او هیچ ربطی به پرورش اندام و مکمل‌های ورزشی که استفاده می‌کرد، نداشت. متاسفانه او به دلیل بد شانسی دچار بیماری شد که از هر یک میلیون نفر در نهایت سه نفر دچار این بیماری می‌شوند.

 او به کمپینی که برای جمع‌آوری کمک‌های مالی به زنده یاد بیت الله عباسپور راه‌اندازی کرده بود اشاره کرد و یادآور شد: می دانستم که بیت الله در ایران با مشکلات مالی مواجه است و به دلیل این بیماری هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده است. من نیز تلاش کردم که کمکی به او بکنم و به همین خاطر یک کمپین را در فضای مجازی راه‌اندازی کردم که خو‌شبختا‌نه ظرف مدت زمان کوتاهی حدود ۴۰ هزار دلار برای بیتو جمع‌آوری شد. در این میان حدود هزار و ۲۰۰ نفر برای این ورزشکار کمک‌های مالی خود را ارسال کردند و این در حالی بود که بسیاری از این افراد عباسپور را فقط از طریق شبکه های مجازی می‌شناختند.

 جیمز خاطر‌ نشان کرد: در آخرین تماس های تلفنی که با پزشک معالج عباسپور داشتم به او اعلام کردم که به هیچ عنوان نگرانی از بابت مسائل مالی نداشته باشد و با تمام توان مراحل درمانی او را پیگیری کند که پزشک معالج او متاسفانه جواب قاطعی به من نداد و گویا دیگر برای نجات این قهرمان دیر شده بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • امیین ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    0 0
    خارجی ها هم دست به خیر دارن ها ، 40000$ جمع کردن یعنی 140 میلیون تومن
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    خدا رحمتش کند خدا به خانواده اش صبر دهد من نمی دانم چرا انقدر به فوت این بنده خدا توجه می شود حالا بشود مشکلی نداریم اما چرا به شهدای مدافعان حرم فاطمییون توجه لازم نمی شود که خیلی خیلی غریبانه بخاک سپرده می شوند این واقعا برای من سئوال است چرا؟
  • فرهاد ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    مشکل شما اینه که مسائلوبا هم قاطی کردی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس