در جریان مسابقات هفته دوم لیگ برتر امروز 4 دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار پرسپولیس در اهواز مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا همچنان برانکو و تیمش در حسرت پیروزی باشند.

گروه ورزشی مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) و در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به اتمام رسید. (خلاصه فیلم دیدار استقلال خوزستان - پرسپولیس)

از ابتدای این بازی فرناندو، طیبی، پیمان شیرزادی، موسی کولیبالی، دورقی، حکیم نصاری، مهدی زهیوی، حسن بیت سعید، ادوارد سوراز، سیف الهی و جلال عبدی بازیکنانی بودند که برای استقلال خوزستانِ میزبان مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کردند. ایمان صادقی، رضا نورمحمدی، رامین رضاییان، لوکا ماریچ، کمال کامیابی‌نیا، رضا خالقی‌فر، هادی نوروزی، مهدی طارمی، بابک حاتمی، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه هم در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده‌بندی و گلزنان لیگ برتر

حسن بیت‌سعید، هر دو گل شاگردان عبدالله ویسی را در دقایق 47 و 57 به ثمر رساند و مهدی طارمی هم در دقیقه 87 گلزنی کرد. هادی نوروزی هم در دقیقه 66 با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد تا پرسپولیس بازی را 10 نفره به پایان برساند.

از ابتدای این بازی فرناندو، طیبی، پیمان شیرزادی، موسی کولیبالی، دورقی، حکیم نصاری، مهدی زهیوی، حسن بیت سعید، ادوارد سوراز، سیف‌اللهی و جلال عبدی بازیکنانی بودند که برای استقلال خوزستانِ میزبان مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کردند. ایمان صادقی، رضا نورمحمدی، رامین رضاییان، لوکا ماریچ، کمال کامیابی‌نیا، رضا خالقی‌فر، هادی نوروزی، مهدی طارمی، بابک حاتمی، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه هم در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند.

نیمه اول
دقیقه 15: بابک حاتمی به دلیل خطایی که روی بازیکن استقلال خوزستان مرتکب شد از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 16: بازی از ابتدا کیفیت لازم را نداشت و موقعیت مناسبی را که از روی یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پرسپولیس ایجاد شده بود، روح‌الله سیف‌اللهی به بیرون زد.

دقیقه 22: ضربه ایستگاهی این بار در موقعیتی مناسب برای پرسپولیس ایجاد شده بود که ضربه رامین رضاییان توسط دروازه‌بان استقلال خوزستان مهار شد.

دقیقه 23: حرکت سیف‌اللهی و ارسال زمینی او در محوطه جریمه پرسپولیس با اشتباه مدافعان سرخپوش همراه شد، اما ایمان صادقی در ادامه توپ را در اختیار گرفت تا خطر به این شکل دفع شود.

دقیقه 30: به دلیل گرمای هوا، محسن ترکی بازی را نگه داشت و با قانون «وقفه خنک» شدن سه دقیقه به بازیکنان استراحت داد تا آنها آب بنوشند و استراحتی کنند.

دقیقه 44: پیمان شیرزادی با خطای شدیدی که روی امید عالیشاه انجام داد، کارت زرد گرفت.

دقیقه 45: از سمت راست محوطه جریمه استقلال خوزستان، پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد که ضربه فرشاد احمدزاده بسیار خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه2+45: ضربه‌ای که به سمت دروازه پرسپولیس نواخته شد، خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم
دقیقه 47: ضربه بلند فرناندو، دروازه‌بان برزیلی استقلال خوزستان به زمین پرسپولیس آمد که با اشتباه بسیار بد ایمان صادقی همراه شد. حسن بیت‌سعید که از این اشتباه به خوبی استفاده کرد، توپ را از بالای سر ماریچ وارد دروازه پرسپولیس کرد.

دقیقه 57: زهیوی از سمت راست دفاع پرسپولیس وارد محوطه جریمه شد و از زاویه بسته شوتی را به سمت دروازه زد که صادقی توپ را دفع کرد.

دقیقه 57: بیت‌سعید پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ابتدا با یک سرتوپ نورمحمدی را از پیش‌رو برداشت و سپس با شوتی که شلیک کرد، توپ را وارد دروازه کرد تا گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 62: فرشاد احمدزاده جای خود را به میلاد کمندانی داد و علی علیپور جای رضا خالقی‌فر را گرفت.

دقیقه 63: رحیم مهدی زهیوی جای خود را به فرشاد سالاروند داد.

دقیقه 64: شوت سنگینی که به سمت دروازه پرسپولیس زده شد، توسط ایمان صادقی به صورت دو ضرب دفع شد و این شوت هم نزدیک بود وارد دروازه شود.

دقیقه 66: مهدی طارمی به دلیل تمارض از داور بازی کارت زرد گرفت. 30 ثانیه بعد هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس خطای شدیدی روی بازیکن حریف انجام داد تا مستحق دریافت کارت قرمز باشد.

دقیقه 74: شوت از راه دور رضاییان توسط فرناندو به کرنر رفت.

دقیقه 75: روح‌الله سیف‌اللهی دومین تعویض عبدالله ویسی بود و جای خود را به فرشاد جان‌فزا داد.

دقیقه 87: مهدی طارمی از سمت چپ وارد محوطه جریمه استقلال خوزستان شد و در زاویه‌ای کاملاً بسته موفق شد توپ را وارد دروازه کند.

دقیقه 90: توپ ارسالی امید عالیشاه در محوطه جریمه به بابک حاتمی که این بازیکن توپ را به بیرون پاس داد اما بازیکنی نبود تا از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه 3+90: حرکت انفرادی میلاد کمندانی و پاس رو به بیرون او پشت محوطه جریمه به کمال کامیابی‌نیا رسید که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

حواشی بازی:


* حدود 50 هوادار پرسپولیس با حضور در هتل پارس سرخ‌پوشان را در راه رسیدن به استادیوم بدرقه کردند.

* از نکات عجیب حضور پرسپولیسی ها در استادیوم عدم حضور پلیس برای اسکورت اتوبوس سرخ‌پوشان بود.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس با خودرو و موتور، اتوبوس را تا ورزشگاه غدیر اسکورت کردند.

*یک ساعت مانده به بازی مسئولان زمین با یک غلطک اقدام به صاف کردن بخش هایی از زمین کردند.

* تعدادی از هواداران استقلال خوزستان علی دایی، سرمربی سابق پرسپولیس و فعلی صبای قم تشویق کردند.

* ساعت اسکوربرد ورزشگاه غدیر خراب است.

* درحالی که هواداران استقلالی در جایگاه ویژه مستقر شدند، به‌دلیل حضور یک هوادار پرسپولیس در بین آنها از وی خواستند او این محیط را ترک کند که این مسئله تا آستانه درگیری پیش رفتند که ختم به خیر شد.

*به‌دلیل گرمای بیش از اندازه هوای اهواز بازیکنان دو تیم دیرتر از همیشه وارد زمین شدند، طوری که بازیکنان استقلال خوزستان ساعت 18 و 45 دقیقه وارد زمین شدند و پس از آن بازیکنان پرسپولیس به زمین آمدند.

*‌زمانی که بازیکنان تیم پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شدند تماشاگران استقلالی بازیکنان این تیم را «قلیانی» خطاب می‌کردند.

* هواداران تیم استقلال خوزستان با شعار «پرسپولیس دسته 2» علیه این تیم موضع گیری کردند.

*‌ مهدی طارمی در حالی در این بازی به صورت فیکس وارد زمین شد که عده‌ای از هواداران این تیم معتقد بودند صحبت‌های علی ضیاء در برنامه چند شب پیش باعث شده بود این بازیکن در پرسپولیس فیکس بازی کند.

* فحاشی‌های هواداران تیم استقلال خوزستان پیش از بازی و در حین بازی علیه محسن بنگر مدافع نیمکت‌نشین پرسپولیس بسیار عجیب بود به طوری که دقایق طولانی زشت‌ترین الفاظ و فحاشی‌ها علیه این بازیکن صورت گرفت.

*‌ جری بنسون مهاجم هندوراسی پرسپولیس که هنوز مجوز بازی‌اش به دست پرسپولیسی‌ها نرسیده با وجود اینکه در لیست پرسپولیس قرار ندارد اما پیش از شروع بازی از کنار زمین تمرین هم بازی‌هایش را تماشا کرد.

* عده‌ای از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان با لباس‌های این تیم در ورزشگاه حاضر بودند این در حالی است که فولاد در زمان بازی پرسپولیس در مشهد به مصاف پدیده رفته بود.

* در حالی که عکاسان با کاورهای نارنجی‌رنگ با آرم سازمان لیگ در کنار زمین مشغول عکاسی هستند اما یکی از عکاسان در اقدامی عجیب کاور نارنجی پوشیده بود که نوارهای شبرنگ آن نشان می‌داد این کاور برای مأموران شهرداری است!

* پیش از شروع بازی عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و ضمن خوش و بش با نیمکت‌نشین پرسپولیس بابت حضور در اهواز به آنها خوش‌آمد گفت.

* روح‌الله سیف‌الهی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تنها بازیکن استقلال خوزستان بود که پیش از بازی به سمت نیمکت پرسپولیس آمد. از طرف دیگر بابک حاتمی، رامین رضائیان، کمال کامیابی‌نیا و رضا نورمحمدی چهار بازیکن پرسپولیس بودند که با عبدالله ویسی خوش و بش کردند.

* به‌دلیل گرمای هوای اهواز محسن ترکی داور دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در نیمه اول قانون قطع بازی به خاطر گرمای بیش از حد را اجرا کرد. بنا به دستور ترکی بازی در نیمه اول 3 دقیقه متوقف شد تا بازیکنان در دقیقه 30 بازی آب بنوشند.

* نورافکن‌های ورزشگاه غدیر دیر روشن شد، به‌طوری‌که در دقیقه 30 بازی این نورافکن‌ها روشن شد.

* زمانی که داور بازی سوت پایان نیمه اول را به صدا درآورد، هواداران استقلال خوزستان باز هم به شدیدترین شکل به محسن بنگر که در این بازی نیمکت‌نشین است فحاشی کردند.

*استقلالی ها در نیمه دوم با لباس جدید به میدان رفتند.

*تماشاگران خوزستانی با دیدن گزارشگر برنامه 90 علیه عادل فردوسی پور شعار دادند.

*آنتن دهی موبایل در ورزشگاه با مشکل مواجه است و خبری هم از اینترنت نیست!

* محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به فحاشی‌هایی که از روی سکوها به بازیکنان پرسپولیس می‌شد اعتراض کرد و ناراحتی خودش را با ناظر مسابقه در میان گذاشت.

* بعد از اینکه هادی نوروزی از بازی اخراج شد هواداران استقلال خوزستان علی دایی سرمربی تیم صبای قم را تشویق کردند.

* در دقیقه 75 بازی داور بازی را یک دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان دو تیم به علت گرمای بیش از اندازه آسیب نبینند و آب بنوشند.

* از دقیقه 75 گردوغبار شدیدی در ورزشگاه به وجود آمد به طوری که تماشای بازی هم برای تماشاگران سخت شده بود.

*هواداران استقلال خوزستان شعار «برانکو حیا کن پرسپولیس را رها کن» را سر دادند.

* حال یکی از تماشاگران بد شد که خیلی زود آمبولانس این هوادار فوتبال را به بیمارستان منتقل کرد.

* بعد از پایان بازی یکی از هواداران استقلال خوزستان وارد زمین شد و توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.

* گردو غبار خوزستان به قدری زیاد بود که تنفس را با مشکل روبرو کرده بود.

* بازیکنان پرسپولیس به شدت به نحوه انجام بازی در این شرایط آب و هوا معترض بودند.

* یکی از هواداران استقلال خوزستان قصد حمله به برانکو را داشت که لیدرهای پرسپولیس جلوی او را گرفتند.

* هواداران استقلال خوزستان و پرسپولیس درگیری فیزیکی با یکدیگر پیدا کردند که این موضوع توسط لیدرها خاتمه پیدا کرد.

صلح دایی و منصوریان بر سر امتیازات!

تیم‌های فوتبال نفت تهران و صبای قم از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید تا شاگردان علیرضا منصوریان و علی دایی امتیازات را تقسیم کنند.

تیم دایی خیلی زود با گل دقیقه 2 جلال‌الدین علی‌محمدی از میزبان خود پیش افتاد، اما با گلزنی عباس بوعذار در دقیقه 81 کار به تساوی کشیده شد.

نفت تهران و صبای قم با یک امتیاز این بازی دو امتیازی شدند.

فرار شاگردان اسکوچیچ از شکست این بار در مشهد

تیم‌های فوتبال پدیده و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. (خلاصه فیلم دیدار پدیده - فولاد)

گل پدیده را مهدی مرادمند در دقیقه 38 و گل تساوی فولاد را حسین ابراهیمی در دقیقه 89 به ثمر رساندند.

قضاوت این مسابقه به عهده سیدمهدی سیدعلی بود.

گفتنی است؛ شاگردان اسکوچیچ در هفته نخست هم در اهواز ابتدا 2 گل از حریف خود راه آهن عقب بودند و در نهایت بازی را با تساوی تمام کردند.

همچنین پدیده هفته گذشته هم در حالی که از پرسپولیس پیش بود به تساوی رسید.

پیروزی سایپا با استقلالی‌ها

تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سایپا امروز (پنجشنبه) از ساعت 18:30 در استادیوم شهدای شهر قدس مقابل هم به میدان رفتند که در جریان این دیدار سایپا با گل‌‌های میلاد میداودی و جواد نکونام توانست از سد شاگردان فرهاد کاظمی بگذرد.

در پایان نیمه اول هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در نیمه دوم سایپا در دقیقه 58 موفق شد با پاس غلامرضا رضایی و گل میلاد میداودی دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه 58 برای تیم سایپا نکونام به جای مهدی ترابی وارد زمین شد، اما بازوبند کاپیتانی را همچنان ابراهیم صادقی بر بازو داشت.

در ادامه بازی در دقیقه 70 جواد نکونام موفق شد با ضربه سر دروازه راه‌آهن را برای دومین بار باز کند.

در دقیقه 56 نیز برای راه‌آهن میلاد ابطحی به جای سیامک کوهنورد وارد زمین شد. در دقیقه 86 نیز میلاد تاجی به جای احمد مهدی‌زاده وارد زمین شد.

در این دیدار روزبه شاه‌علی دوست از تیم سایپا در دقیقه 65 کارت زرد گرفت.

قضاوت این دیدار برعهده حمید حاج‌ملک بود.


نتایج کامل بازی‌های روز نخست هفته دوم لیگ برتر:

پدیده 1 - فولاد 1

راه‌آهن 0 - سایپا 2

نفت تهران 1 - صبای قم 1

استقلال خوزستان 2 - پرسپولیس 0


برنامه ادامه بازی‌های هفته دوم:

جمعه 16 مرداد 1394

گسترش فولاد - تراکتورسازی ساعت 18:30         

استقلال - ملوان ساعت 19:30         

استقلال اهواز - سیاه جامگان 19:30
      
ذوب آهن - سپاهان ساعت 21:00       
جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان روز نخست هفته دوم:

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 سایپا 2 1 1 0 2 0 2 4
2 استقلال 1 1 0 0 2 1 1 3
3 ملوان 1 1 0 0 1 0 1 3
4 سپاهان 1 1 0 0 1 0 1 3
5 استقلال صنعتی 2 1 0 1 2 2 0 3
6 پدیده مشهد 2 0 2 0 3 3 0 2
7 فولاد خوزستان 2 0 2 0 3 3 0 2
8 نفت تهران 2 0 2 0 1 1 0 2
9 صبای قم 2 0 2 0 1 1 0 2
10 استقلال اهواز 1 0 1 0 0 0 0 1
11 تراکتورسازی 1 0 1 0 0 0 0 1
12 گسترش فولاد 1 0 1 0 0 0 0 1
13 پرسپولیس 2 0 1 1 3 4 -1 1
14 راه آهن 2 0 1 1 2 4 -2 1
15 سیاه جامگان 1 0 0 1 1 2 -1 0
16 ذوب آهن 1 0 0 1 0 1 -1 0
 



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    نام پرویز لرزه بر جان پرسپولیس می اندازد444444444444444444444

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس