کد خبر 447586
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

شنیده ها و اخبار پیرامون داوید دخیا در این تابستان تمامی ندارد.

چرخش 180 درجه‌ای فن‌خال؛ دخیا را بفروشید!
به گزارش مشرق و به نقل از AS، مدت هاست که صحبت های زیادی پیرامون داوید ده خیا و جدایی اش از یونایتد به گوش می رسد اما هر روز خبر جدیدی می آید و خبرهای قبلی را نقض می کند.

در همین راستا آ.اس گزارش داده است بار دیگر شرایط برای این بازیکن کمی فرق کرده است و فن خال که از حامیان وی در باشگاه انگلیسی بود، حالا درخواست داده است که هر چه سریعتر این بازیکن به فروش برسد. او که دیگر از این بازی طاقت فرسا خسته شده است، روز چهارشنبه در مصاحبه ای اعلام کرد که این وضعیت نه به نفع یونایتد است، به به نفع ده خیا و نه به نفع رئال مادرید. با این حال به وضوح مشخص است که شخص بازیکن دیگر دلش با یونایتد نیست و ترجیح می دهد همین تابستان به شهر مادری اش برگرد و سرمربی هلندی که این موضوع را می داند، به هیات مدیره باشگاه گفته است که گره این انتقال را هر چه سریعتر باز کنند تا شرایط دروازه تیمش را هر چه زودتر بفهمد. همچنین نمایش ده خیا و اشتباهاتش در بازی برابر پاریسن ژرمن از دلایل دیگریست که فن خال حدس می زند به دلیل عدم داشتن آمادگی روانی در ادامه فصل برای ده خیا در یونایتد مشکل ساز شود.

اما از سوی دیگر در مدیریت باشگاه نظرات به گونه ای دیگر است. آن ها که قصد دارند تا یونایتد را بار دیگر به یکی از قدرت های اول اروپا تبدیل کنند، دوست ندارند که با فروختن بهترین بازیکن دو فصل اخیر به یکی از رقیب های اصلی شان در اروپا  در این مسیر سنگی بر سر راه خود بیندازند. همچنین آن ها این تجربه را دارند که با فروش کریستیانو رونالدو به رئال مادرید قدرت چند برابری به یکی از حریف های بزرگ اروپاییشان تزریق کرده اند و نمی خواهند با فروش ده خیا این اتفاق دوباره تکرار شود، برای همین بر سر یک چندراهی حساس قرار گرفته اند.

در منچستر نیز نشریه محلی The Manchester Evening News گزارش کرده است شرایط در اتاق های اولدترافورد به این سمت است تا ده خیا در همین تابستان فروخته شود تا اینکه فصل آینده به صورت بازیکن آزاد راهی مادرید شود.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس