آینده قفس توری تراکتور شاید از آن محمدرضا اخباری 22ساله باشد؛ گلری که سابقه بازی در تیم‌ملی امید و بازی‌های آسیایی اینچئون را دارد در دیدار دوستانه شاگردان کارلوس کی‌روش برابر ازبکستان روی نیمکت تیم‌ملی بزرگسالان نشسته بود.

دروازه‌بانان فصل بعد تراکتورسازی را بیشتر بشناسید +عکس و جدول عملکردگروه ورزشی مشرق - تراکتورسازی نایب‌قهرمان لیگ چهاردهم برای پوشاندن ضعف‌هایش درون دروازه محمدرضا اخباری گلر ملی‌پوش سایپا را که مشمول خدمت سربازی هم شده، به استخدام خود درآورده و احتمالا در جند روز آینده رحمان احمدی را هم به جمع یاران خود اضافه کند.

اخباری 22ساله که سابقه بازی در تیم‌ملی امید و بازی‌های آسیایی اینچئون را دارد در دیدار دوستانه شاگردان کارلوس کی‌روش برابر ازبکستان روی نیمکت تیم‌ملی بزرگسالان نشسته بود.

حال این پرسش مطرح است که آیا اخباری جوان، با سابقه حضور کوتاهش در لیگ‌برتر می‌تواند انتخاب شماره یک الیویرای پرتغالی برای حفاظت از دروازه تراکتورسازی باشد؟ شاید هم تبریزی‌ها امیدوارند تا رحمان احمدی گلر باتجربه سپاهان را همراه با محمدرضا به لیست فصل آینده خود اضافه کنند که در این صورت شرایط متفاوت خواهد شد.

حامد لک در لیگ‌چهاردهم 25مرتبه وارد ترکیب تراکتورسازی شد؛ گلری که در لیگ سیزدهم برای تبریزی‌ها«بد» بازی نکرد. با این حال اشتباهاتی که در چند بازی لیگ14 انجام داد کارنامه‌اش- در تبریز- را تیره و تار کرد.

حامد طی 25دیدار هفت کلین‌شیت داشت و البته 27گل خورد. لک به طور میانگین هر 80دقیقه یک‌بار مغلوب ضربات رقبا و بعضا اشتباهات خود شده است.

دروازه‌بانان فصل بعد تراکتورسازی را بیشتر بشناسید +عکس و جدول عملکرد

این دروازه‌بان بدترین نمایش خود را در ایستگاه16 لیگ برابر فولاد به روی صحنه آورد. حامد در دقایق13، 24 و 60 مغلوب ساسان انصاری، الویز نانگ و مهرداد جماعتی شد تا رسول خطیبی شش دقیقه بعد گلرش را عوض کند.

گلر 24ساله تراکتورسازان در لیگ قهرمانان آسیا هم پنج بازی انجام داد تا یک کلین‌شیت برابر الاهلی داشته باشد. هرچند که طی 450دقیقه هشت گل هم دریافت کرد.

دروازه‌بانان فصل بعد تراکتورسازی را بیشتر بشناسید +عکس و جدول عملکرد


عیسی رفت

تکلیف گلر خارجی فصل قبل تراکتورسازی هم روشن است. عیسی اندوی سنگالی سه بازی انجام داد و یک کلین‌شیت داشت. تراکتور با عیسی فقط یک‌ بازی(به پدیده) را باخت اما به هر حال برای گلری که طی 226دقیقه بازی چهار گل خورد چاره‌ای جز رفتن به سوی درب خروج باشگاه نبود. اندوی هر 56دقیقه یک گل خورد.


اخباری و کارنامه تیره

آینده قفس توری تراکتور شاید از آن محمدرضا اخباری 22ساله باشد. گلری که البته در تیم‌ملی امید نمایش چندان مطلوبی نداشت. آبا گلر فصل قبل سایپا می‌تواند جایگزین گلرهایی باشد که روی اعصاب هواداران تراکتور«راه» رفته‌اند؟

دروازه‌بانان فصل بعد تراکتورسازی را بیشتر بشناسید +عکس و جدول عملکرد

اخباری طی 13بازی و 1170دقیقه با پیراهن سایپا 20گل خورده است. دریافت یک گل در هر 58دقیقه یعنی یک عملکرد بد. محمدرضا دو فصل پیش هم یک بازی برای خودروسازان انجام داد تا امروز با تجربه 14بازی در لیگ‌برتر ایران قصد پوشیدن پیراهن نایب‌قهرمان فوتبال ایران را در لیگ‌قهرمانان آسیا و لیگ‌برتر داشته باشد.

اخباری اولین‌بار در ایستگاه آخر لیگ13 با نظر انگین فیرات آلمانی 90دقیقه مقابل صبا بازی کرد و گل نخورد.


رحمان 34ساله باتجربه

گفته می‌شود امروز رحمان احمدی با تراکتورسازی قرارداد امضا می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد قطعا بار تجربی تیم دروازه‌بانی نایب‌قهرمان لیگ افزایش خواهد یافت.

دروازه‌بانان فصل بعد تراکتورسازی را بیشتر بشناسید +عکس و جدول عملکرد

احمدی در سپاهان نیمکت‌نشین شهاب گردان شد و شاید در 34سالگی بخت مجدد خود را برای فیکس شدن بیازماید. گلر سابق تیم‌ملی در سپاهان حسین فرکی به طور میانگین هر 69دقیقه یک گل خورد تا از لحاظ آماری عملکردی بهتر از اخباری جوان داشته باشد.

جدول عملکرد گلرهای قدیم و جدید تراکتورسازی

گلر

تیم

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

تعداد کلین‌شیت

گل خورده

میانگین گل خورده/ دقیقه

بدترین شکست

حامد لک

تراکتورسازی

25

24

2180

7

27

74/80

3-2

فولاد(66دقیقه بازی کرد)

عیسی اندوی

تراکتورسازی

3

3

226

1

4

5/56

3-1

پدیده(2گل خورد)

محمدرضا اخباری

سایپا

13

13

1170

3

20

5/58

4-1

ذوب‌آهن

رحمان احمدی

سپاهان

17

15

1391

4

20

55/69

3- صفر

نفت


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کوروش ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    تراکتورسازی تا به حاشیه های دور و برش سامان نده، هیچوقت قهرمان نمیشه. حتی اگه بهترین مربی و بازیکنهای دنیا رو هم بیاره. یادمون نرفته چه شعارهایی در ورزشگاه تبریز داده میشد و چه پلاکاردهایی که اونجا نمایش دادن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس