تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم خود مقابل لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال مغلوب این تیم شد تا شانس صعودش بسیار کم شود.

شکست خانگی ایران مقابل لهستان/ آمریکا صعود کرد، شانس صعود ایران نزدیک به صفر +جدول
به گزارش مشرق،‌ تیم ملی والیبال ایران در بازی دهم خود در لیگ جهانی والیبال 2015 با نتیجه 3 بر یک مغلوب میهمان خود تیم ملی لهستان شد.

در این بازی تیم ایران ست‌ نخست را 25 بر 23 از آن خود کرد اما پس از آن لهستان بود که به ترتیب 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 19 برنده شد تا در مجموع 3 بر یک پیروز شود. با این نتیجه لهستان با 7 پیروزی و 20 امتیاز پس از آمریکا در رده دوم جدول گروه B باقی ماند تا در آستانه صعود به مرحله نهایی قرار گیرد. (فیلم خلاصه دیدار دوم ایران و لهستان را در اینجا ببینید)

با نتایج این هفته صعود آمریکا قطعی شد و ایران برای صعود نیاز به دو برد سه امتیازی مقابل روسیه دارد البته مشروط به اینکه لهستان در دو دیدار خانگی خود برابر آمریکا شکست بخورد و امتیازی کسب نکند.
سعید معروف، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجان‌پور، میلاد عبادی‌پور،‌ عادل غلامی، محمد موسوی و مهدی مرندی (لیبرو) بازیکنان شروع‌کننده تیم ایران در بازی مقابل لهستان بودند و ترکیب تیم حریف نیز با ادامه مصدومیت بارتوژ کورک، ستاره این تیم نسبت به بازی نخست که به برتری 3 بر 2 شاگردان کواچ انجامید، دست نخورده بود.

ست اول (25-23 به سود ایران)

ایران با ترکیب اولیه شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجان‌پور بازی را آغاز کرد و مهدی مرندی به عنوان بازیکن آزاد وارد میدان شد. 2 تیم پاباپای  امتیازات اولیه را کسب کردند. زمانی که لهستان به امتیاز 8 رسید کواچ تقاضای ویدئو چک کرد که باعث اعتراض لهستانی‌ها شد و چند دقیقه‌ای بازی متوقف شد نهایتا هم داور امتیاز را بازگرداند و دستور به تکرار سرویس داد که ایران توانست به امتیاز 8 برسد و به وقت اول استراحت فنی برود. در پایان این ست شاگردان کواچ پس از 35 دقیقه تلاش توانستند با نتیجه 25-23 به برتری دست یابند.

شکست خانگی ایران مقابل لهستان/آمریکا صعود کرد، شانس صعود ایران نزدیک به صفر +جدول 

ست دوم (25-20 به سود لهستان)

در ابتدای این ست 2 تیم اجازه ندادند تا فاصله امتیازی تیمی افزایش باید، اما پس از تساوی 3 بر 3 این شاگردان آنتیگا بودند که که توانستند 3 امتیاز پشت سر هم کسب کنند که پس از آن کواچ وقت استراحتی گرفت و باعث شد تا ایرانی‌ها اختلاف امتیاز را به یک برسانند اما در ادامه لهستانی‌ها با برتری 8 بر 6 به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه این ست بار دیگر لهستانی‌‌ها اختلاف خود را با ایران زیاد کردند و 13 - 10 پیش افتادند. زمانی که شاگردان کواچ به امتیاز 11 رسیدند با اعتراض شدید لهستانی‌ها همراه بود که نهایتا داور پس از بازبینی فیلم امتیاز را به ایران داد. یک امتیاز پس از این هم بار دیگر با اعتراض دو تیم همراه بود که داور مسابقه به شهرام محمودی و یکی از بازیکنان لهستان کارت زرد نشان داد. در ادامه لهستانی‌ها توانستند با امتیاز 16-13 به وقت استراحت فنی دوم بروند و این اختلاف امتیاز را بیشتر کردند. امیر غفور و علیزاده پس از مدت‌ها در این ست برای ایران به میدان رفتند. در پایان ست دوم لهستانی‌ها پس از 30 دقیقه توانستند با نتیجه 25-20 به برتری دست یابند.

 شکست خانگی ایران مقابل لهستان/آمریکا صعود کرد، شانس صعود ایران نزدیک به صفر +جدول

ست سوم (25-20 به سود لهستان)

در ست سوم لهستانی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و 3 بر صفر پیش افتادند اما شاگردان کواچ اجازه ندادند اختلاف امتیاز بیشتر شود و 2 امتیاز کسب کردند. در این ست علیزاده در ابتدا به عنوان بازیکن آزاد وارد زمین می‌شد. لهستانی‌ها در ادامه این ست اختلاف امتیاز خود را با ایران بیشتر کردند و وقت استراحت فنی اول را با نتیجه 8 بر 5 به پایان رساندند. شاگردان کواچ پس از این به خود آمدند و توانستند با نتیجه 11-10 پیش بیفتند اما بار دیگر شاگردان آنتیگا توانستند فاصله امتیازی خود را افزایش دهند و با برتری 16 - 13 به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در این ست حمزه زرینی برای اولین بار در لیگ جهانی وارد میدان شد. شاگردان آنتیگا در ادامه هم اختلاف امتیاز را حفظ کردند و در پایان توانستند با نتیجه 25-20 به برتری دست یابند.

شکست خانگی ایران مقابل لهستان/آمریکا صعود کرد، شانس صعود ایران نزدیک به صفر +جدول

ست چهارم (25-19 به سود لهستان)

هر چند در این ست لهستانی‌ها بار دیگر بازی را خوب شروع کردند اما شاگردان کواچ توانستند امتیازات را جبران کنند و حتی پیش هم افتادند اما شاگردان آنتیگا با برتری 8-7 به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه لهستانی‌ها با استفاده از تجربه خود و اشتباهات والیبالیست‌های ایران توانستند اختلاف امتیازی خود را بیشتر کنند و با نتیجه 16 - 12 به وقت استراحت فنی دوم رفتند. اشتباهات ایران ادامه داشت و دفاع های روی تور موسوی هم نتوانست این اشتباهات را جبران کند. در نهایت لهستان این ست را نیز 25-19 به سود خود خاتمه داد تا سه امتیاز با ارزش در تهران کسب کند. به این ترتیب لهستان شانس صعود خود را افزایش داد و کار ما برای صعود به اما و اگر کشیده شد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته هشتم لیگ جهانی والیبال، روزهای جمعه و شنبه آینده در تهران میزبان تیم بدون پیروزی روسیه است و آمریکا نیز در لهستان به مصاف این تیم می‌رود.

جدول رده بندی گروه B


تيم امتياز مسابقات جزئيات نتايج ست پوئن
بازی برد باخت 3
0
3
1
3
2
2
3
1
3
0
3
برده باخته معدل برده باخته معدل
1 آمریکا 23 10 8 2 2 5 1

2 24 13 1.846 870 798 1.090
2 لهستان 20 10 7 3 1 3 3 2 1
26 18 1.444 985 937 1.051
3 ایران 15 10 5 5 3 1 1 1 4
21 18 1.167 869 864 1.006
4 روسیه 2 10 0 10


2 4 4 8 30 0.267 789 914 0.863
****

حاشیه ها:

- محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در امتیازهای پایانی ست نخست وارد سالن شد

- اعتراض کواچ و معروف از ست اول شروع شد. در حالی که کواچ به درخواست میرزاجانپور تقاضی بازبینی کرده بود تاخیر زیاد داوران در اعلام نتیجه اعتراص شدید کواچ و معروف را دربر داشت. موسوی هم به کواچ اشاره کرد که توپ داخل بوده و نباید درخواست بازبینی می داده است.

- وقفه های زیاد در بازبینی اعتراض هر دو تیم را به دنبال داشت.کوپل داوری این بازی چندان سرشناس نیستند و در بازی نخست نیز اشتباه های زیادی مرتکب شدند.

- باوجود آعاز بازی هنوز سیل جمعیت بیرون سالن وجود داشت، البته بیشتر آنها بلیط در اختیار نداشتند و امیدوار بودند پس از گذشت اندکی زمان بتوانند وارد سالن شوند.

- پدیده دست فروشی در سکوها چهره نامناسبی به سالن والیبال آزادی داده است. پس از اذان دست فروشان با وجودی فشردگی زیاد جمعیت به هر شکل از بین مردم عبور میکردند تا اقلام خوراکی خود را به فروش برسانند.

- بر خلاف دیدارهای قبلی بنر و دست نوشته های زیادی در نقاط مختلف سکوها به چشم می خورد. عبارات نوشته شده نشان میداد که تماشاگران از اقصی نقاط ایران از شمال گرفته تا جنوب در سالن حضور داشتند.

-حدود سه ساعت قبل از شروع این دیدار گوش تا گوش سالن 12 هزار نفری آزادی تهران مملو از جمعیتی بود که برای تشویق تیم ملی ایران به سالن آمده بودند. مثل بازی قبل این دو تیم، حدود 20 نفر از پرنسل سفارت لهستان در تهران نیز در سالن حاضر شده بودند.

-امیر غفور در ست دوم با تصمیم کواچ به میدان رفت تا نخستین حضورش در بازی های تهران را تجربه کرده باشد. او در بازی قبل برابر لهستان و در دو بازی برابر آمریکا به میدان نرفته بود.

-از تصمیمات جالب کواچ جابجایی پیاپی لیبروهای تیم در ست دوم بود. هنگام سرویس لهستان مرندی در زمین حضور داشت، اما هنگام سرویس خودی علیزاده بازی می کرد.

****

این دو تیم در دور رفت دو بار در لهستان با یکدیگر دیدار داشتند که لهستان موفق به دو پیروزی 3 بر 1 و 3 بر 2 مقابل ایران شد. ایران نیز نخستین امتیازش را در لیگ جهانی امسال با گرفتن دو ست در خانه لهستان بدست آورد.

لهستان سال گذشته در در مسابقات قهرمانی جهان طلا گرفته بود و از تیم های مدعی در این دوره لیگ جهانی والیبال به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 158
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ArslAN ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    عیب نداره بالا خره صعود میکنیم ان شاءالله
  • مانی ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    ایران خیلی ضعیف بود دلیل این همه سرویس زدن عبادی پور چی بود؟ ایران به اشتباهات خودش باخت
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    تقریبا شانسی برای صعود نداریم! وقتی عبادی پور و موسوی و میرزاجان پور این قدر سرویس خراب میکنند و توپ را به بیرون میزنند و کواچ هم اصلا حوصله نداشت اینا را تعویض کند نتیجه میشه این!!
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    ایران حذف شد
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    ماشاالله بچه ها خسته نباشید هر چند خیلی خیلی خیلی کم . اما هنوز امید داریم
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    تا ایران جلو میفته مجری میگه ایران غول کشه . همین که چهار تا گل عقب میفتند مجری شروع میکنه یه لیست از تمام افتخارات تیم مقابل رو می خونه .
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    ایران شایستگی صعودبه دوربعد رانداشت. قبول کنیدلهستان شایسته ترابود.
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    پراشتباه وبهم ريخته.حيف شد ولي بازي همينه با ميبري يا ميبرندت. بايد قدر لحظه ها را دانست.هوشمندي وهماهنگي تيمي عامل پيروزي است امشب هردورا نداشتيم. ولي مردم كم نگذاشتند.
  • عليرضا ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    ديدين ايران بدترين تيم دنيا است
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    کواچ باید بره.باز این عبادی پور فقط موقعیت حساسو خراب میکرد.
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    قبول کنیدتوقعات ازتیم ایران بالارفته درصورتیکه تیم ایران نسبت به لهستان ضعیفتراست
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    آفرین بچه ها تا اینجا مردونه جنگیدید این باختم فدای سرتون اونا خیلی قوی بودن
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    امروز خیلی پر اشتباه بازی کردیم اما یادمون باشه هواداران واقعی تو روزای سخت از تیم شون حمایت می کنن
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    بجزیکی دوبازیکن بقیه خیلی ضعیف بودند حتی کواچ هم اصلاخوب مدیریت نکردورابه راه تعویض میکردوتیم روسردرگم کردحتی دستیارشم بهش اعتراض کرد
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    یه بازیکنی لهستان داشت به نام کوبیاک مثل شیر جلو تیم ایران ایستاد و تیمش رو برنده کرد
  • میم قاف ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اونا اصلن قوی نبودن.ما امشب به خودمون باختیم.به بی تجربگی سرمربی مون ...ولی ناامید نباشیم هنوز بازیای روسیه مونده...امیدوار باشیم شاید...
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    در خانه حذف شدیم واقعا شرم آوره...فقط نمی دونم چرا رسانه ها این قدر بازی با امریکا رو سیاسی کردن که اینطوری ضایع بشیم!..احتمالا می خواستم مردم رو با والیبال سرگرم کنن تا از مذاکرات هسته ای غافل بشن
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    باید اونقدر ببریم و ببازیم تا قوی بشیم مثل لهستان و امریکا تا همینجا عالی بودیم
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    منفی نداره حرفش منطقیه .
  • آمانو ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    شانس صعود ایران نزدیک به صفر جمله قشنگیه ممنون
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    خیلی خوب بازی کردیم و تیم خوبی هم داریم ولی در مقابل لهستان تقریبا هیچیم
  • کوروش ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    ساکت شو علیرضا!
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    من نميدونم دلیل اينهمه ناراحتی چیه. باباجان شماتوقع داریدتیم ایران حالاباچندتابرد تومسابقه های جهانی بیادقهرمان جهان روشکست بده!
  • نصیر ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    پارسال که ایران 4 م لیگ جهانی شد چی شد!؟؟؟؟ سه ماه بعد در دربازیهای جهانی چون به آلمان باختن و ششم جهان شدن چنان جوی همین رسانه های هوچی داخل کشور راه انداختن که انگار مثل فوتبال با ازبکستان و ترکمنستان مساوی کردیم!!
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    عبادی پور یه تنه 10تا سرویس خراب کرد. میرزاجانپور 4تا توپ بدون دفاع رو زد تو اوت. موسوی که دریغ از یه دفاع. علیزاده رو ما که نفهمیدیم اصولا واسه چی اورد تو زمین. قایمی که فقط ادا در میاره. خیلی بد بودیم. از همه بدتر مربی. ادم وقتی برنامه انتیگا که برای هر توپ به بازیکناش برنامه میده رو با کواچ مقایسه میکنه میفهمه مربی والیبال یعنی چی
  • شهاب ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اولا باید به این تیم لهستان بابت این بازی فوق العادش تبریک بگم اونها هم در سرویس هم تو دفاع هم در اسپک و هم در جایگیری در عقب زمین برای دریافت اسپک های تیم حریف برتر از ایرانی ها بودند و حقشون هم برد بود در بازی گذشته هم اگه اون داوری ضعیف نبود اون بازی رو هم برده بودند با این حال من گفته بودم اگه لهستان دو بازیکن اصلیشو به زمین بیاره تیم شما به مشکل می خوره ایرانی ها تو این بازی شبیه یه تیم محلی بازی کردند تیمی که این همه نواسان داره کجاش قدرتمنده من نمی دونم .با این نتیجه صعودتون به مرحله بعد هم تقریبا غیر ممکن شد
  • مجتبی ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    در کل عیب ننداره باختیم... ولی نمیدونم چرا موسوی و معبادی پور اونهمه سرویس خراب کردن اونم توی حساس ترین امتیاز ها... خب پسر جان سرویس ساده بزن :( عیب نداره...خسته نباشین... اییشالا شهریور...انتخابی المپیک!!!
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    ما همیشه اینطور هستیم با یه برد تیمو می بریم به عرش و با یه باخت محکم می کوبیمشون رو زمین انگار یادمون میره بازی برد و باخت داره آفرین بچه تا اینجا غیرت به خرج دادین دست علی یارتون
  • رضا ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    کواچ مربی ضعیفی ست و تفکرات یک مربی خوب مثل ولاسکو رو نداره او داره با تیمی که ولاسکو ساخته بازی می کنه و چیزی برای گفتن نداره .امیدوارم آقای داورزنی به فکر یه مربی تراز اول باشه و الا یکی دو سال بعد باید در آرزوی شکست دادن چین و کره باشیم
  • کارشناس فوتبال ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    من تخصصم فوتباله ولی وقتی پاداش پارسال والیبالی ها رو ندادن گفتم امسال بچه ها انگیزه پارسال رو ندارن و دیدید به جز بعضی بازیکنان اکثرا 50درصد پارسال خودشون نبودن و بی انگیزه بازی می کردن این بلا رو قبلا سر کشتی بستکبال تکواندو و..هم آوردن این مدیریتی که ما در کشور داریم برای نابود کردن هر رشته ورزشی و غیر ورزشی کافیه!
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    برای برتر شدن و بهترین تیم جهان شدن باید این باختارو رو هم پشت سر بذاریم
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    ایران خیلی نوسان داره بعضی دقایق در حد یک تیم محلاتی درجه سه آسیا بازی می کنه بعضی دقایق در حد برزیل!!..زمان ولاسکو بسیار بهتر بودیم..البته بازیکن ها روحیه قدیم رو ندارن
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    من خراب اون صنوبر هستم، اومد توو یه سرویس زد شیش متر اونور خط اوت و خیلی خونسرد رفت بیرون! امشب پر اشتباه بودیم، سرویسامون خیلی بد و نا امید کننده بود فقط در یه صورت میریم بالا که آمریکا شش امتیاز از لهستان بگیره و ما هم شش تا از روسیه. در کل لهستان واقعا قوی بود و تمرکز تیمشون محشر بود، تو اون همه هیاهوی تماشاچی های ایرانی بازم انقد خوب سرویس میزدن و دفاع میکردن.
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    تیم ایران لیاقت صعود نداشت. وقتی بادوتابردمقابل آمریکاجومیگیره وفکرمیکنیم پوزه آمریکارودرتمام صحنه هاچه ورزشی وسیاسی به خاک مالیدیم همین ميشه که یه تیم مثل لهستان ضایعمون میکنه.
  • عليرضا ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    كوروش يه ليوان اب سرد بخور
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    این مربی اقای کواچ بتید عوض شه مربی امریکا را بیارند
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    هیچی مثل اون صدای حسینی روو مخ نبود، مثلا خیر سرش لیدر بود! آخه من موندم کجای دنیا یه شومن در پیت رو میذارن لیدر سالن!؟!
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    نه تنها بازیکنان بلکه ما هواداران هم باید حرفه ای بشیم انتظار نداشته باشیم که همیشه همه تیمای درجه یک دنیا رو ببریم تیم ما خوبه اما کم تجربه ست امروز خوب نبودیم اصلا اشکالی ام نداره اونا بهتر بازی کردن و بردن بچه ها خسته نباشید
  • ناشناس ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    خیلی از توپ های ایران که باید یک مهاجم خوب آنها را به امتیاز تبدیل می کرد توسط عبادی پور به بیرون از زمین لهستان زده شدند در ضمن سرویس زن های لهستان فوق العاده بودند برعکس ما
  • کوروش ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    شهاب خان!شما چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ایران تیم قدرتمندیه!اون که در حد تیم محلات هست عربستانته!در ضمن خودت رو بکشی ایران بازی قبل رو خودش برو و داور هیچ نقشی نداشت!زیر بار حرفت نمیرم
  • میم قاف ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    ایران از روسیه 6 امتیاز بگیره آمریکا از لهستان (تو کشور لهشتان)6 امتیاز بگیره ما صعود میکنیم خدایا میشه؟؟
  • کوروش ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    در ضمن شهاب خان!تیمی که چهارم لیگ جهانی میشه قدرتمنده چه خوشت بیاد چه نیاد
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    بچه ها اصلا روحیه خودتونو از دست ندید هنوز دو بازی دیگر داریم با قدرت بازی کنید تا پایان خوبی داشته باشیم
  • لهستانی مقیم ایران ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    چی شدتابعداز ظهرمیگفتید قهرمان جهان روله کردیم وتیترسایتهاوروزنامه هاتون پربودازتحقیرتیم ما! حالاچی شدساکت شدید باختید؟ بادوتابردفکر کردیدقهرمان جهان شدید!!؟
  • یاسمن عاااااااااشق برو بچ تیم ملی ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    ماشالا ب غیرتتون عاااااااالی بودید با کمی اشتباه ! کم انرژی با تلاش بسیار و پشتکار فراوان مررررسی و تشکر فراوان از کاپیتان سعید عزیز ک دلاورانه جنگید و از تمام بچه های تیم ملی خصوصا مجتبی و شهرام گلللللللل ایشالا صعود میکنیم
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    تلاش کردید و مردونه جنگیدید اینه که خیلی مهمه امروز روز ما نبود پاشید که هنوز دو بازی در پیشه
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    عبادی پور واقعاً پاشنه آشیل تیم ایرانه. جالبه با این همه موقعیتی که خراب می کنه جایگاهش محفوظه!!! حیف بازیکنانی که در سایه دیگران فسیل می شن. کواچ یا باید تفکراتش را تغییر بده یا باید خودشو تغییر بدن.
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    تیم ما شایستگی صعود به دور بعد رو داشت اما توی گروه خیلی سختی افتادیم اما هرگز دست و پا بسته نبودیم
  • ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    بچه ها دوستون داریم اصلا ناامید نباشید درسته که تقریبا حذف شدیم اما باید تا لحظه آخر جنگید
  • ali ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    تا وقتی ما یک تیم دوم قوی مثل تیم اولمون نداشته باشیم نمیتونیم انتظار بردهای پیاپی را داشته باشیم
  • مهدی ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    خسته نباشید به بچه های ایران این مسابقات جهت اماده سازی برای مسابقات مهمترازجمله جام جهانی والمپیک پیشرو بود امیدوارم اونجا نمایش خوبی داشته باشیم درواقع امشب ما جلوی قهرمان جهان باختیم درحالی که وقتی بچه بودم یادم بود دراسیا هم مقام نمیاوردیم پس به امید اینده روشن
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    ولاسکو برگرد به تیمت!! کواچ حیا کن تیم ملی را رها کن!!
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    تا پریشب کواچ خوب بود امشب کواچ بد شد؟؟
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    تیم های دیگه دنیا ارزوشونه دراین مسابقات شرکت کنند ما امشب دربرابر قهرمان جهان باختیم پس هیچ غمی نیست پرچم بچه ها بالاست
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    باعث باخت ایران اشتباهات عبادی پور بودش که با سرویسهای بدش روحیه تیم را بهم زد.نمیدونم چرا کواچ تعویضش نکرد.
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    آقا من نمی فهمم موسوی وقتی بلد نیست چرا انقدر سرویس قدرتی می زند؟ چرا چیزی به او نمی گویند؟ چرا وقتی نوبت سرویسش میشود تعویض نمیشود؟
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    شهاب ناراحت نشو انشاالله تیم کشورتوهم 100 سال دیگه میتونه تواین مسابقات شرکت کنه!!! مابه تیم قهرمان جهان باختیم پس غمی نیست
  • کوروش ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    جناب لهستانی!شما به وقتش ساکت میشیدواون موقع باید بری با شهاب دوتایی گریه کنید
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    ۵ بازی متوالی را بردیم! توقع نداشته باشید که تمام بازی ها را ببریم
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    والیبال ایران در برابر تیمهای اروپایی همیشه مشکل داشته بجز ایتالیا
  • شناس ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    درود بر ایران که تونست 4 ست از تیم پر قدرت لهستان بگیره .....لهستان قهرمان خواهد شد....اگر میبردیم عجیب بود
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    بروبابا والیبالیستا الان سالی دومیلیارد میگیرند نیازی به پاداش ندارند
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    تا حرفه ای شدن خیلی فاصله داریم!
  • کوروش ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    دمت گرم ناشناس 00:48.خب جوابی به شهاب دادی!اره شهاب جون تیم شما ممکنه 1000 سال دیگه بتونه به زور و از روی شانس و به کمک ئاور یک ست از ایران بگیره!البته باید ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار باشند ها!اگه نه که سابیدی به الک!
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    خودت حیا کن
  • احمد ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    امریکا برای اینکه ایران صعود نکنه حتما به لهستان میبازه شک نکنید و ایران برای صعود هیچ شانسی نداره متاسفانه
  • داود ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    یه عده همچین ولاسکو ولاسکو میکنن انگار با ولاسکو چند تا قهرمانی جهان و المپیک داشتیم ! با ولاسکو هم همین بودیم دیگه . کی با ولاسکو جام گرفتیم ؟ البته در اینکه والیبالمون رو کشید بالا حرفی نیست ولی دیگه بیش از اون نمیتونست بالا بکشه .
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    نظرت در مورد تیم روسیه چیه ؟
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اونا قوی بودن ولی این به این معنی نیست که تیم ما شایسته نبود
  • رضا ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    چرا گیردادی به موسوی !معلومه بازی را خوب ندیدی !دوتا امتیاز سرویس گرفت
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    خوشم میاد ازش با غیرت بازی می کنه مثل بچه های خودمون به هر حال بازی برد وباخت داره امشب باختش سهم ما بود
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    صعود نمی کنیم غمی نیست امشب خوب نبودیمو باختیم یعنی تیمای قدرتمند جهان اصلا نمی بازن؟
  • مهرسا ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    فکر کنم تو خیلی خوشحالی برات متاسفم
  • مهسا ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    امروز روز مانبود وبچه ها اشتباهات بسیاری داشتند و والیبال هم دقیقاهمینه تیمی که اشتباهاتش بیشتره میبازه.سرویس های زیادی خراب شد..به نطرمن کواچ مربی قابل توجهی نیست ودرشرایط حساس که مربی نقشش بسیار قابل توجه نمیتونه کاری از پیش ببره و با تعویص های بدون منطق یه حالت سردرگمی به تیم وارد کرد..صنوبر درامتیازات اخرمیاره داخل زمین و اون هم راحت سرویسوخراب میکنه اگه به این بازیکنا اعتقاد داری که باید زودتروارد زمین بشن نه زمان امتیازات حساس...
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اخ گل گفتی خودمون اعصابمون خورد بود اون بدترش میکرد
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    به هر حال ادمی به امید زنده ست
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    بابا لهستانی تو رو دیگه کجای دلمون بذاریم یه بازی بردیم یه بازی باختیم تو الان چی میگی این وسط
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    مثل ایرانی ها حرص میخوری ؟
  • شهاب در پاسخ به کوروش ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    من نمی خواستم این طور بشه ولی خودت خواستی !! آخه کوروش مال این حرفا نیستی که جواب تو رو بدم اولا کشوری که من توش به دنیا اومدم ایرانه و تو داری به ایران خودت توهین می کنی دوما کشوری که من تابعش هستم احتیاجی به بازی با تیم آماتور شما رو نداره و اگه هم بازی کنه مطمئن باش مثه آب خوردن می بره شما هم به فکر بازی تیمتون با تیم دوم روسیه باش نه کری خوندن با من
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    هنوزم می گیم دیروز قهرمان جهانو له کردیم امروز بهشون باختیم دنیا همینه دیگه
  • مهرسا ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    جناب شهاب خان علیرضا خان و اون لهستانی مقیم ایران تمام تیمای قدرتمند دنیام می بازن چه خوش خیالید که فکر می کنید با این باخت تیم ما دیگه قدرتمند نیست
  • مهرسا ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    با این باختا تجربه کسب می کنیم و به اینده روشن امیدواریم انشالله قهرمانی اسیا و حضور در المپیک
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    تیمای اون گروه خیلی راحت بودن و تازه سه تا تیم صعود میکرد ولی ما توی این گروه . سخت تلاش کردیم و تا اینجا عالی بوذیم با یه باخت همه چی زیر سوال نمیره تیم ما خیلی ام شایسته است ولی تجربه مون کمه اگر اون گروه بودیم حتما صعود میکردیم
  • کوروش ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    شهاب خان تو مال این حرف ها نیستی که بخوای در مورد ایران حرف بزنی!تو یک آدم عقده ای بیشتر نیستی که داری از موفقیت های ایران آتیش میگیری.در ضمن درغگو هم هستی.دو روز قبل که گفتی ایرانی هستی درغگوی کم حافظه.صنار بده آش که تیمت میتونه ایران رو ببره بچه جون،افتاد؟بشین برای تمام بردهای ایران زار بزن بدبخت!چه والیبال،چه فوتبال،چه بسکتبال و... زار بزن و گریه کن
  • کوروش ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    علیرضا!شما هم برو تو بغل شهاب گریه کن
  • احسان ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    جواب بعضی ها رو فقط باید با مشت تو صورتشون داد.ما ایرانی هستیم و حتی اگر تمام بازی هارو هم ببازیم خم به ابرو نمیاریم. هرکی دوست نداره دوست نداشته باشه
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    فدای سرمون
  • مهرسا ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    تیم ما الان هم طراز با برزیل امریکا لهستان ایتالیا روسیه صربستان داره بازی می کنه اگه جرئت داری بگو تابع چه تیمی هستی ؟ اونوقت معلوم میشه کی اماتوره
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    زیاد حرص نخور اونا لیاقت ندارن خوشم میاد ازت که اینقدر ایرانی هستی و توی همه شرایط از تیمت دفاع میکنی
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    ایول
  • کوروش ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    طفلک از الان برای برد احتمالی ایران برابر روسیه بهونه تراشید!تیم دوم روسیه.خخخخخ.پارسال که چهارم لیگ جهانی شدیم چی؟حتما تا الان از ناراحتی پارسال لباس مشکی به تن داری،نه؟
  • احمد ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    آقا شهاب نظرت راجع به تیم روسیه قهرمان المپیک 2012 چیه ؟ با 2 امتیاز در قعر جدوله ولی مردم روسیه تیمشون را تحقیر نمی کنند... داوری در بازی قبل اتفاقاً بیشتر به نفع لهستان بود که با اعتراض سرمربی لهستان در ست پنجم بدون ویدئو چک ،داور دوم کلی تاخیر عجیب وغریب در بازی بوجود آورد و بازیکنان ما را عصبی کرد، حالا فرض کن اون امتیاز ست پنجم را طبق فتوای شما به لهستان می دادند بازی ده - ده می شد علم غیب داری که در آن صورت لهستان بازی را می برد؟ البته قبول دارم که در بازی قبل در ست دوم و سوم خوب نبودیم ولی بعد جبران کردیم ،لطفاً از آب گل آلود باخت ایران ماهی نگیر ،ما امشب غیر از ست اول خوب نبودیم به قهرمان جهان باختیم می فهمی؟ زمانی نه چندان دور ما آرزو داشتیم یک ست از چین و ژاپن وکره جنوبی بگیریم... آمریکا هم دو بازی پشت سرهم به ما باخت اونم سه بر صفر، این اسمش نوسان نیست؟ نه ایرادی نداره طبیعیه ولی ما که ببازیم میشیم تیم محلی ولی روسیه که الان دو امتیاز داره باختاش کاملاً عادی وطبیعیه !!!آیا ما قهرمان جهان یا المپیک بودیم که آمریکاییها به ما باختند؟ ما تازه دوساله که والیبالمان داره فراتر از آسیا بازی میکنه ،شش ماهه به دنیا اومدی ؟ موفقیت احتیاج به برنامه ریزی بلند مدت وصرف بودجه کافی داره ما هنوز زیر ساخت های لازم را کاملاً فراهم نکردیم باز هم دست مریزاد به بازیکنان تیم ملی که زحمت خودشون را کشیدند... شما همان کسی هستی که برد جلوی آمریکا ولهستان را به چالش کشیدی وحتی حاضر نشدی یک تبریک خشک خالی یا حتی خسته نباشید به بچه های تیم بگی وذات خودتو به همه نشون دادی...وحتی در بازیهایی که آمار ها هم حکایت از برتری تیم ایران میدادآمارهای دروغ ارائه کنی ... در حالیکه هر بچه ای می فهمه در والیبال اگر ضعیف کار کنی امکان برد تقریباً صفره بر خلاف فوتبال که حتی با بازی ضعیف هم ممکنه تیم بدتر بازی را برده باشه مثل برد ما جلوی ازبکستان در مقدماتی جام جهانی در تاشکند که با گل خلعتبری بردیم در حالیکه بد بودیم
  • ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    خوش به حالت .... وطن فروش از قدیم گفتند اجاره نشین خوش نشینه
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اینجوریام نیست
  • احمد ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    شهاب خان نظرت راجع به به باختای روسیه قهرمان المپیک 2012 چیه؟ آیا مردم روسیه باید تیمشونو تحقیر کنند ،امشب خوب نبودیم وبه قهرمان جهان باختیم ... تو از بردهای ایران وخوشحالی مردم ناراحت میشی کاملاً واضحه چون روز جمعه بابت برد ایران حتی یک تبریک خشک خالی هم نگفتی حتی بردهای ایران جلوی آمریکا را هم به چالش کشیدی، میخواستی تبریک بگی بعدش انتقاد فنی هم بکنی کسی هم بهت توهین نمی کرد ولی وقتی دروغ میگی و تیم ایرانو تحقیر می کنی حقته بهت توهین کنند چون ذات کثیفتو نشون دادی
  • ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    رضا جان ما با ولاسکو تو همین آزادی به آلمان و صربستان باختیم ولی با کواچ بزرگترین تیم ها رو شکست دادیم هر چی میگذره کواچ پخته تر میشه
  • طرفدار کورش ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    کشوری که من تابعش هستم !!!!!!!!!!!! مردم از خنده با این جمله اگه کشورت مالی بود با افتخار اسمشو می گفتی نمی دونم چرا مجهوله ؟
  • ناشناس ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اینقدر زود قضاوت نکنید تیممون تا حالا هم خیلی خوب بوده اگه خدا بخواد میریم بالا و تیممون امشب توی بازی با لهستان خیلی بد بود واقعا بد بود ولی امیدمونو نباید از دست بدیم هنوزم روسیه هست که بتونیم ازش ببریم و لهستانی وجود داره که آمریکا بتونه ازش ببره و نهایتا هنوز امیدی برای صعود ما وجود داره پس انرژی منفی ندید و ببینید بچه هامون چیکار میکنن
  • ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اخ چه حالی میده ما صعود کنیم اونوقت فکر کنم سکته کنه
  • ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    چه ادای کارشناسارو هم در میاره ما که نوسانی ندیدیم دیروز ما بردیم اونا باختن امروز بر عکس شد
  • مریم ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    کواچ هنوز با توانایی بازیکناش آشنا نیست.تعویضاش خیلی گنگه
  • ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    فک کنم این یا فامیل تازه مسلمان مقیم نروژ یا خودش .... اونایی که مشرق میان می دونن کیو می گم
  • شهاب ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    بچه جان اگه کامنت من رو خونده باشی میبینی که من گفتم متولد ایرانم پس یه ایرانی به حساب میام الان یک ساله که به خاطر پدرو مادرم تو کشور شما دارم زندگی می کنم پس درو غگو و کم حافظه نیستم بازم می گم تیم دوم روسیه چون دو تا از بازیکنای اصلیش تو ترکیبش نیستن بعدش هم اینا برا جام جهانی و رسیدن به المپیک دارن برنامه ریزی می کنن برا لیگ جهانی اهمیت خاصی قائل نیستن در ضمن کشوری که من تابعیتشو دارم آلمانه همون تیمی که شما تو ساله گذشته بهش باختید اونجا مردمش طوری با فرهنگن که اگه بهشون توهینم بشه با فرهنگ خاص خودشون طرف رو شرمنده می کنن نه مثل شما ها با توهین و تحقیر در ضمن من راجع به موفقیت تیم شما دارم آتیش می گیرم؟ کدوم موفقیت بردن مقطعی چند تیم که موفقیت نیست تیم شما اگه هنر داره بیاد قهرمان جهان و یا همین لیگ جهانی اونم در سطح یک بشه یا حتی به المپیک را پیدا کنه خخ موفقیت خندم گرفت اونم با پول مردم ایران !
  • طرفدار کورش ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    میدونی ما تو چه سطحی و با چه تیمایی داریم بازی می کنیم؟عزیزم تو زیاد بهت فشار اومده داری پرت و پلا میگی
  • ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اخی بچمون مثلا خواست جواب بده
  • ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    المانت الان کجاست ؟ تو سطح یک مسابقات خیری ازش نیست اینقدر الکی ام مظلوم نمایی نکن و ادای با فرهنگارو در نیار این تو هستی که الکی جو درست می کنی ما فقط جوابتو میدیم
  • مهرسا ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    ما دو ساله که توی لیگ جهانی هستیم انتظار نداریم که یکدفعه قهرمان جهان والمپیک بشیم ولی خوشحالیم که می تونیم تیمهای قهرمان جهانو ببریم اونم نه یه بار و دو بار این یعنی ما پتانسیل قهرمان شدنو داریم پس فعلا از بردهامون خوشحالیم و از شکست هامون تجربه کسب می کنیم و برای رسیدن به قهرمانی جهان صبر می کنیم
  • ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اخی تیم روسیه که الان دو امتیاز داره و همه بازیهاشو باخته داره برا المپیک برنامه ریزی میکنه و اونوقت تیم ما با این باخت شد بدترین تیم دنیا !!!!!!!!!!!
  • ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    دلم می خواد الان ما با المان بازی داشتیم ببینم چه جوری ما رو به راحتی اب خوردن میبره ؟ اونموقع تیم ما خسته بود تو هنوز داری به اون برد مینازی
  • ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    به المپیک که مثل اب خوردن راه پیدا می کنیم و پا به پای تیمای خوب دنیا می جنگیم چیزی ام ازشون کم نداریم فقط یه کم تجربه مون کمه که اونم ایشالله درست میشه
  • آنتیگا ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    به نظر من اگر به جای صنوبر آرمین تشکری در تیم بود به جای علیزاده فرهاد ظریف (با توجه به مصاحبه های مکرری که مبنی بر آماده بودنش کرد و از بلاتکلیف بودن اظهار نارضایتی میکرد( و معنوی نژاد هم در تیم میموند که در شرایطی که محمودی بسیار انرژیش رو از دست داده بود و غفور هم خیلی آماده نبود، شانس برد تیمتون بسیار بیشتر بود و من با همین اشتباهات مربیتون تیم ایران رو بردم!
  • شناس ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    مهاجمای تیم ما وقتی می بینن سه تا مدافع جلوشون بلند می شدن به جای اینکه جای خالی بندازه محکم می زنه به دفاع معلومه خوب چی می شه عبادی پور هم که به تنهایی نابود کرد تیم رو چرا غفور نبود قائمی هم که خوب توپ رو نمی خوابوند و معمولا از کنار دفاع به اوت می زد بجای جهت مخالف خوب نبودیم ولی یک بازی رو بردیم از اینا غمی نیست و مهمتر آمریکا رو 3-0 دوبار بردیم!
  • ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    حالا تو چیکاره تیم ما داری که اینقدر بهش گیر میدی ؟
  • ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    هنوز مسابقه های زیادی در پیشه طوری حرف می زنی انگار الان چی شده ؟ ما توی یه گروه سخت نتو ستیم صعود کنیم قدرت مونو تو مسابقه های بعدی بت نشون میدیم
  • ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    دو تا از بازیکناش نیستن شد تیم دوم روسیه؟ یعنی اگه ما معروف و موسویو نداشته باشیم اونم تیم دوممونه
  • ضحی ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اگر خدا بخواد با کمک و همت برادرانمون در تیم آمریکا شاید بتونیم به مرحله بعد صعود کنیم. لهستان هرچقدر هم که قوی باشه به راحتی حریف آمریکا نمیشه البته اگه آمریکا به بیخیالی نزنه و با تمام قوا بازی کنه. به هر حال این به نفع تیم آمریکا هم هست که لهستان صعود نکنه. به امید موفقیت تیم عزیزمان...
  • مدافع حرم ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    وطن فروش خائن،ان شالله به وقتش با همون موشک های هم اسمت ،خودت و کشوری که تابعش هستی رو با خاک یکسان میکنیم،منافق
  • بهنام ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    مشکل اینجاست که ما فکر میکنیم با دوبردن تیم قوی بهترین تیم دنیا هستیم نه این خبرها نیست توقعمون رو از تیم منطقی کنیم تا باخت به قهرمان جهان برای تیم تازه واردی مثل ایران فاجعه قلمداد نشه...
  • خوئل دسپاینه ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    ما در صورتی صعود می کنیم که فدراسیون جهانی یک آجر در مخش بخوردو بجای اینکه از گروهA سه تیم را یعنی دو تیم + برزیل میزبان صعود بکند - را ملغی و بجای آن بهترین تیم سوم گروههای A و B را انتخاب بکند! در این صورت ما بجای ایتالیای بی حال خوش شانس میریم دور بعد.
  • ناشناس ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    همه اشتباهات به كنار نميدونم تو اين موقعيتي كه با با داعش درگيريم اينجور ريش گذاشتن يعني چي؟؟؟؟؟؟ يكي جواب بده!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سارا ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    من با نظر احمد کاملا موافقم واسه مردم خودمونم واقعا متاسفم چقدر زود بد قضاوت میکنیم والیبال کشورمون تا اینجا واقعا زحمت کشیده شهاب بی غیرت برو دیگه اینجا نظر نذار
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    خوشم اومد كه وزير ورزش و جناب فريدون اومدن و باخت در حضور اونها انجام شد!!!!!!
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    شهاب باهات موافقم بعضي ها تو اين كشور هستند كه فكر مي كنند چشم وگوش بسته بايد با تعصبات خشك فقط به به و چه چه ايران را بزنيم تا مي بينند يكي نقاط ضعف كشورشون رو مي گه تعصب ها شون گل مي كنه درضمن اگر ايران قوي هست چرا تاحالا تو المپيك مدال نگرفته؟ تاسف به اين طرز تفكر كه با بردن و صعود از گروه مي خواهيم پيشرفت كنيم به روسيه نگاه كنيد اصلا ليگ جهاني براش ارزش نداره ظاهرا ليگ جهاني تعداد بازي هاي زياد و امتياز گروهي بالا هست اما در واقع هيچ تاثيري روي حضور در المپيك نداره روسيه هم به بازيكن هاش استراحت ميده تا جون ترها ميدون ديده بشن واليبال در روسيه ورزش اول هست و بيشترين و مدرن ترين ورزشگاه هاي واليبال دنيا در روسيه قرار دارند همچنين سوپر ليگ روسيه قوي ترين ومهم ترين ليگ واليبال دنيا هست ميبينيد كه بازيكنان مطرح همه كشور ها در اون حضور دارند هر سال يكي از باشگاه روسيه قهرمان ليگ اروپا مي شه حالا ببينيد برزيل وايتاليا كه ركورد دار ليگ جهاني هستند شايدتا حالا 7 يا 8 بار قهرمان شدند ودر كل مدال المپيك برزيل فكر مي كنم 3 تا داره ايتاليا هم 1يا 2 تا و روسيه 5 تا اين در حالي هست كه روسيه در ليگ جهاني كلا شايد 3 بار قهرمان شده باشه حالا آيا گرفتن ليگ جهاني تاثير در مدال المپيك داشته؟ كيفيت مدالي كدوم يكي ببالاتر هست؟ المپيك مهمترين رويداد ورزشي هست طوري كه گاهي بعضي از ورزشكاران حسرت به دلشون مي مونه تايك طلاي المپيك در عمرشون بگيرند!!!!
  • کوروش ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    شهاب خان اگه خودت رو ایرانی میدانی غلط میکنی میگی تیم شما و کشور شما!از نظر من ایرانی نیستی.در ضمن ما تیم های قوی تر ار آلمانت رو بردیم.قبلا هم گفتم خودت رو بکشی زیر بار حرفن نمیرم.تیم ما قوی هستیم و هر روز هم پیشرفت میکنه.شما بشین زار بزن.به کوری چشم تو چند سال آینده قهرمان جهان و لیگ جهانی هم میشیم.بخند،یک پول سیاه برای من ارزش نداری!فعلا که از همه ی تیم های آسیایی سرتر هستیم.بشین برای اون ها هم گریه کن.بی فرهنگ هم خودتی!همین که پارسال تابستون تو بازی های آسیایی تو والیبال قهرمان شدیم برای چزیدن تو کافیه.ما قوی هستیم تا از ناراحتی دق بالا بیاری و بمیری!
  • کوروش ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    ناشناس 01:34 و طرفدار کوروش.لایک دارید!این بنده خدا تا النش هم حرص خورده و ضجه زده!.مطمئن باشی با هر پوئنی که ایران گرفته این شهاب خان دق کرده!چون اونقدر بدبخت و حقیر هست که بخواد برای هر پوئنی که ایران گرفته یک بهونه جور کنه و بگه شما این پوئن رو از روی اشتباه داور یا شانسی گرفتید!
  • بابک ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    مهم این است که پشت آمریکا را به خاک زدیمممممممممممممم
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    پول مردم را وقتی راصی نیستد به این ها پرداخت می کتید این نتیحه اش
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    بابا صلوات بفرستید
  • ایزا ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اولش از کوبیاک بدم میومد اما وقتی دیدم اینقدر جنگنده و با تعصب داره برای یه امتیاز تو اون شلوغی و فشار تلاش میکنه تحسینش می کنم.
  • ایرانی عشق وطن ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    درجواب شهاب خان باید بگم که زیادی حرص نخور به قول آقاکوروش تیم ما خیلی هم قویه و همچنین اگه تیم آلمانت قویه چرا تو گروه AوB که تیم های رده بالای جهان هستن جایی نداره و گفته باشم تو که خودتو آلمانی میدونی حیف هوای ایران که تو توش نفس میکشی
  • عليرضا ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    كوروش تو كما است همچنين مهرس شهاب جان
  • عليرضا ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    كوروش و مهرسا و بقيه قبول كنيد ايران ضعيفه
  • عليرضا ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    كوروش مهرسا چرا تا ساعت 2شب گريه ميكردي صداي گريت ميومد
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    نمی دونستم چهارمی لیگ جهانی وششمی جهان موفقیت نیست شهاب خان اگه تو نماینه مردم آلمانی پس مردم آلمان عقده ای وبی فرهنگتزین مردم جهان اند درضمن شما برید خسارتاتونو بابت هلوکاست به اسر ائیل بدین لازم نیست نظر ورزشی بابت تیم مابدین
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    نوع نظرت ب خارجی نمیخوره:)) این حرفا فقط زاده یه ایرانیه کینه ایه که چشم نداره کشورش رشد کنه...یه خیانت کار....
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    چرا گریه کنیم با افتخار سرمونو بالا میگیریم چون تیم ما با غیرت بازی می کنه و پرتلاشه بازی ام برد و باخت داره به یه تیم محلی که نباختیم به قهرمان جهان باختیم مسابقه های زیادی در راهه ازین گروه سخت صعود نکردیم اصلا اشکالی ام نداره خودمونو اماده می کنیم برای قهرمانی اسیا و حضور در المپیک
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    شما برو یه لیوان آب سرد بخور یکی هم بزن به صورتت از این خواب بیدارشی....بچه های ایران عالی ان.تراز اولن.نیازی هم به تایید شما نیس همین که یه ملت تو خاک خودشون ازشون حمایت میکنن کافیه نیازی به شما وطن فروش ها نیس خیالت راحت شما برو طرفداری تیم خودتو کن یه وقت از قافله عقب بمونن اونجام بسوزی:)
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    صد در صد موافقم...ما شاهد تلاششون بودیم.دیدیم که تلاش کردن پس غمی نیس
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    خدایا میدونم صعود ما مثل یه معجزه اس ولی خداااااا چی میشه صعود کنیم که دشمنان ایران حالشون جا بیاد
  • شهاب ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    چند بار نظر گذاشتم ولی مشرق منتشر نکرده می خواستم بابت همه ی اون کامنت هایی که به نوعی موجب ناراحتی عده ای از هموطنان عزیزم شد عذر خواهی کنم باور کنید با این که من با اینکه تو آلمان اونم به خاطر تحصیل ساکن بودم اما همیشه دلم برای ایران می تپید و اگه ایران رو دوس نداشتم دست پدر و مادرم رو می گرفتم و به آلمان بر می گشتم انتقاد های من نه از سر تحقیر بلکه راهی برای پی بردن تیم کشورم به ضعف هایش بود تا در بازی های مهمتر این ضعف ها را پوشش دهد و از این طریق ضربه نخورد مگر می شود ایرانی بود و عرق وطن نداشت مگر می شود خون ایرانی در بدنت جاری شود و نسبت به سرزمین مادریت بی تفاوت بود که اگر این گونه باشم خدا از من نگذرد به امید روز هایی بهتر برای ایران و ایرانی
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    مشرق من اینهمه به شهاب خان جواب دادم چرا جوابامو منتشر نکردی؟
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    به نظرم درسته شم همینه یعنی چی که ازین گروه سخت فقط دو تا تیم صعود کنه
  • کوروش ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    مشرق!جواب من به علیرضا رو منتشر کن
  • کاپیتان ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    من دقیق حساب کردم احتمال صعود ایران چیزی حول و حوش 3% هست
  • کاپیتان ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    سر نماز دعا میکنم آمریکا بزنه لهستان رو خار کنه :)
  • مهرسا ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    مشرق کامنتای مارو قورت میدی ؟
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    من خیلی جواب جناب علیرضا خانو دادم امامشرق نامرد منتشر نکرد
  • مهرسا ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    مشرق خیلی از دستت ناراحتم این چه طرز کامنتای منتشر کردنه؟
  • ناشناس ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    همه این باختها به خاطر غرور کاذبیه که بعد از هر برد گیرشون میاد .
  • مهرسا ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    به تیم دوست داشتنی مون افتخار می کنیم دیشب لهستان خیلی حرفه ای بازی کرد و حقه شم بود که بازی رو ببره ولی ما با این باختا پشت تیم مونو خالی نمی کنیم با تمام وجود تشویقشون می کنیم تلاش می کنیم برنامه ریزی می کنیم مثل علیرضا خان موج منفی نمی فرستیم و به امید روزای بهتر می مونیم
  • عليرضا ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اخه چي ميتونين بگين يا چي كار كنين
  • عليرضا ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    كوروش جان حرص نخور اب بخور
  • کواچ خودخواه ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    این کواچ برای اینکه بگه این تیم ولاسکو نیستو منم بلدم بازیکن بسازم اسرار بیخود و خودخواهانش برای استفاده از میرزاجانپور و بخصوص عبادی که اصلا تو سطح این بازیها نیست باعث باخت ماشد همه یادمونه تو بازیهای دور قبل این غفور بود که با سرویس و ابشارای طلاییش ترکونده بود . واقعا جای غفور تو این بازیها حس میشد ولی مربی خودخواه باعث باخت خفت بار ایران شد
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    من موندم اصلا عبادی تو سطح تیم ملی نیست تو بازی ها فیکس بازی میکنه اونوقت غفور که به همه ثابت شده بازیش رو نیم کت ، یادمون نرفته سرویس های طلاییش تو دوره قبل
  • عليرضا ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اخه شما بلد نيستين كامنت بذارين مهرسا و كوروش
  • ناشناس ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    حالا من کار به داعش ندارم ولی اینا که همیشه شیش تیغ میکردن این ریشا چی بود دیگه ؟! حالا به قول شما تو این شرایط شبیه داعشی ها میشن !
  • ناشناس ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    بابا این بنده خدا فقط یه خبر نوشته مثلا ! اونوقت اینجا شده محل جر و بحث شهاب و کوروش و اقدس و سکینه و ... حوصله دارید واقعا ؟ الان با هم بحث کنید چیزی عوض میشه ؟ بیخیال .
  • والیبال بلد ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    بازیکن بزرگ نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس