کد خبر 392636
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

معاون ورزشی استقلال گفت: حرفه‌ای نیست که یک باشگاه در مورد مسائل باشگاه دیگری اظهارنظر کند و بهتر است پرسپولیسی‌ها کار خودشان را انجام دهند و ما نیز کار خودمان را.

به گزارش مشرق، علی نظری جویباری درباره وضعیت هاشم بیک‌زاده که مدتی است در تمرینات شرکت نمی‌کند، اظهار داشت: امیر قلعه‌نویی از من خواسته که با بیک‌زاده صحبت کنم و ببینم مشکل او چیست. می‌دانم مسئله اصلی او مشکلات مالی است و به همین دلیل امروز با او در این مورد حرف می‌زنم.

وی در مورد اظهارات محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس مبنی بر اینکه اگر کرار جاسم در پرسپولیس حضور داشت، اخراجش می‌کردند، گفت: احترام ویژ‌ه‌ای برای خوردبین قائل هستم و او را به معنای واقعی دوست دارم اما ما پیش از این کرار را جریمه کرده‌ایم. کرار با ما قرارداد دارد و تابع باشگاه استقلال است.

معاون ورزشی استقلال ادامه داد: پرسپولیسی‌ها هم بازیکنی دارند که امسال موارد انضباطی داشته که ما در این زمینه ورود نکرده بودیم و همه می‌دانند منظورمان چه بازیکنی است. حرفه‌ای نیست که یک باشگاه در مورد مسائل باشگاه دیگر اظهارنظر کند. بهتر است پرسپولیسی‌ها کار خودشان را انجام دهند و ما نیز کار خودمان را.

نظری با اشاره به برد پرسپولیس مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: روز گذشته پرسپولیس بازی زیبایی انجام داد و این پیروزی را به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. از اینکه هواداران پرسپولیس با این برد خوشحال به خانه‌های خود رفتند، خوشحالیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ebi ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    این مردک کرار،کل فوتبال ایران ور زیر سوال برده.اصلا لیاقت حضور در ایران رو نداره . مسئولین استقلال هم که عرضه بر خورد با اونو ندارن فقط تملق میگن و چاپلوسی میکنن.واقعا برای امثال جویباری و قلعه نوعی متاسفم. بندازین بیرون این غربتی رو
  • پرسپولیسی ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    نظری جویباری هم اسم پرسپولیسو به زبان نیاره
  • سید احسان ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    آقای نظری.. از برد دیروز ما داری میسوزی؟ ضمناً دفعه بعد اسم پرسپولیسو به دهنت نیار
  • وحید ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    نظری جویباری تو هم دیگه اسم پرسپولیسو به زبونت نیار فعلن از برد عالی ما بسوز.
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    کار همیشه لنگی هاست که نخود هر آشین
  • امير ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    مسى تونست باتمرين ركورد كريسيورونالدورو بشكند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس