من به شما بگویم و به زیان بیاورم، هر وقت من فکر این را می کنم، از تصور این فکر خدا شاهد است آن چنان قلبم فشار می آید.و این دعایی است که از قلب ما برمی آید ای کاش که مرگ ما هم، مثل مرگ بچه های شما باشد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به مناسبت عید سعید غدیر، قطعه صوتی منتشر نشده ای را از «مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله خامنه ای» به همه ی ولایت مداران تقدیم می کند. اطلاعات دقیقی درباره زمان ایراد این سخنان وجود ندارد، به جز آن که در سال 1361 شمسی و در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا و در نهاد ریاست جمهوری بیان گردیده. امید آن که سایه سارِ وجود این پیشوای شهادت طلب، تا ظهور دولت یار، بر سر همه ی پیروانش مستدام باشد و خداوند متعال، توفیق شهادت در رکاب حضرت حجت(ارواح العالمین له الفدا) را روزی همه ی ما قرار دهد:

صوت/ فکری که قلب «آقا» را می فشارد
تصاویر فوق، برگرفته از نوار ویدئویی همین سخن‌رانی است

[متن قطعه صوتی]
من به شما بگویم و به زیان بیاورم، هر وقت من فکر این را می کنم که این جنگ و این شهادت و این میدان های شرف و خون تمام بشود و ما بمانیم و بعد یک وقتی مثلا به تصادف بمیریم -که خیلی می میرند - به تب بمیریم، از تصور این فکر خدا شاهد است آن چنان قلبم فشار می آید.
یک میدان مسابقه افتخار ابدی و الهی، یک میدان مسابقه بهشت، از این آدم گرفته بشود و آدم همین طور بمیرد. و این دعایی است که از قلب ما برمی آید ای کاش که مرگ ما هم، مثل مرگ بچه های شما باشد (گریه آقا و حضار) و من گمان نمی کنم که کسی باشد که حقیقت این جور مردن را بداند و این آرزو را نکند.
بنده همیشه در دوران اختناق، در سخنرانی هایی که می کردیم، برای آن کسانی که در آن روزگار در این خط بودند، درباره مسائل گوناگون، همیشه می گفتم شهادت یک مرگ تاجرانه است، یک مرگ سود آور. حقیقت هم همین است. هیچ مردنی مثل شهادت نیست. إِنَّ اللّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ. از این روشن تر هیچ چیز نمی شود، هیچ سندی در دنیا نیست.خدا جان و مال مومنین را معامله می کند در مقابل بهشت. بعد بازش می کند: يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ  که در راه خدا مقاتله می کنند و جنگ می کنند فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ. می کشند و کشته می شوند. ببینید چقدر این خوب است؛ مثل همین ها [اشاره می کنند به تصاویر شهدا]، مثل بچه های شما.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • امیر پاشا ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    ذره ذره وجودم فدای یک لحظه بودن تو آقا آقا جون نگو این حرفو اگه زبانم لال شما نبودی الان ما چیکار میکردیم
  • فدایی ولایت مجتبی ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    جانم به فدای رهبرعزیزم اقاجا ن توخودشهیدزنده ای شهدای امروزازتوراه شهادت رایادگرفتن به ابی انت وامی یاسیدعلی
  • محمد ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    آقا جان! از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن، از تو به یک اشاره، از ما جهاد کردن، از تو به یک اشاره، از ما نابودی داعش و ظالمین جهان
  • علی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    آقای ما، عزیز ما، تو خود هم عالمی که مقامت از شهدا بالاتر است هم شهید زنده ای که هر لحظه اش شهادتی است ما نیز از فشرده شدن قلب شما قلبمان به درد می آید روحی فداک یا نایب الامام
  • رضا ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام خبرگزاری تسنیم و مشرق ترکوندن خدا همه شما رو عاقبت بخیر بکنه انشاالله . منش و روش شهید آوینی رو سرلوحه کارهاتون بکنید و سعی کنید به نوجوان های علاقه مند به خبرنگاری ارزش و اهمیت بیشتری بدبد بنده دبیر هستم و با دانش آموزان بسیاری در ارتباط هستم که هم ایمان دارن هم استعداد اما راهنما و کمکی وجود نداره راهنمایی شون منید.... morabi.blogfa.com
  • علی از تنکابن ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    جان ناقابلم فدات یا حضرت آقا
  • علی از تنکابن ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    علی آقا این که فرمودید : ( تو خود هم عالمی که مقامت از شهدا بالاتر است )! آن موقع حضرت آقا رهبر نبودند. الان دارای مقام ولایت هستند
  • جواد ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    ما در رکاب شما خواهیم بود ای نائب امام زمان وگوش بفرمانت هستیم ای از سلاله بزرگان وای مهربان رهبرم دوستت دارم واین را بدان به خداوندی خدا وبه قریبی امام حسین فدای دار واین را ثابت کردیم ومی کنیم
  • هادی ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    می تونستید موسیقی بهتری انتخاب کندید در هر صورت تشکر
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    چشم من و امر ولی جان من و راه علی
  • نیکتا ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    فداتون بشم آقا جان. شما باید تا ظهور امام زمان سالم و زنده باشید انشاءالله
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    ما از شما خیلی فاصله داریم آقا . ما اینقدر اشتیاق شهادت نداریم این نظرهایی هم که در بالا داده شده گزافه است. یعنی زیادی خودشونو تحویل گرفتن . البته انشالله همه اینها برای آنی هم که شده شهادت رو طلب می کنن و به قول یک عالم بزرگواری همین که برای آنی هم شهادت رو بخواهیم بسه.
  • علمدار ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    جان ناقابلم فدای وجود مبارک وپربرکت حضرت آقا
  • نرگس ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام.شعری که برایم شیرین ترین قصیده زندگی است.ای شهادت دلم به دست تو اسیر،/بی کربلا داره می میره /منو ببره که خیلی دیره/راهیم کن که چشم خیس من به راه /اگر چه روی من سیاه/کی گفته آرزو گناه/(مداحی اقای میثم مطیعی)بنابراین بنده و امام خامنه ای همدردیم!و همه ی کسانی که عاشق این راهند.
  • امین ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    خدا را صد هزار مرتبه شکر که که رهبر ما حسینیه آماده شهادت این سخنرانی برای سال 61 است از همان زمان آقا با خانواده شهدا مانوس بودند . قبل از آن هم که خود تا مرز شهادت پیش رفتند
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    قدر زر زرگر شناسد. مقام عظماي شهادت را فقط مردان خدا شناخته و قدر مي نهند. براي همين است كه رهبر عزيزمان اينگونه درفراق شهادت مي گريدوبه حال شهدا غبطه مي خورد.
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    قدر زر زرگر شناسد. مقام عظماي شهادت را فقط مردان خدا شناخته و قدر مي نهند. براي همين است كه رهبر عزيزمان اينگونه درفراق شهادت مي گريدوبه حال شهدا غبطه مي خورد.
  • برونسی ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    سلام آقا جان ان شا الله که همیشه سلامت باشید. شما برای احمد کاظمی دعا کردید ای کاش برای ما هم دعا میکردید تا شهید شویم.
  • سرباز2 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    1 0
    جانم فداي تو اي رهبر من امام خامنه اي /قلب من ذره ذره براي تو فدا/ اي راه بلد ما /اي عزيز / من برايت تكه تكه بشم و به زمين نرسد تكه تكه هاي من/جان و جسم من بي ليا قت تر از آن است كه فداي تو شود شايد روزي رسد خاك زير پاي تو شود.خدا شما را براي تمام شيعيان و ايران عزيز حفظ كند.
  • شهید ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    1 0
    لحظه به لحظه به لحظه ی ظهور نزدیک می شویم...
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    1 0
    جانم به فدایت .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس