کد خبر 310213
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: سحرگاه امروز قاتلی که با قداره مرتکب قتل شده بود، در ندامتگاه مرکزی قزوین به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین
، در قزوین در خصوص اجرای حکم این فرد اظهار کرد: پس از سیر تشریفات قانونی و تأیید دیوان عالی کشور با رعایت موازین شرعی و قانونی حکم قاتل در محوطه زندان مرکزی قزوین اجرا شد.

وی افزود: دستگاه قضایی و شورای حل اختلاف برای کسب رضایت از اولیای دم نهایت تلاش خود را به‌کار گرفتند، ولی در نهایت با درخواست اولیای دم حکم فوق به مرحله اجرا درآمد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: تیرماه سال 88 عباس ـ ر در نتیجه درگیری لفظی و فیزیکی با مقتول به نام علی‌اصغر از قداره استفاده کرده و با ضربه به گردن مقتول مرتکب قتل عمدی می‌شود.

صادقی نیارکی عنوان کرد: پس از درگیری میان تعدادی از جوانان و جداسازی آنها توسط همسایگان عباس و برادرش به ناگاه با چاقو و قداره‌ای که در دست داشتند مجدداً به علی‌اصغر(مقتول) و برادرش جلال حمله‌ور می‌شوند و عباس قداره را به گردن علی‌اصغر فرو می‌کند و جلال را نیز زخمی می‌کند، بلافاصله علی‌اصغر به بیمارستان منتقل و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده عباس اتهام قتل عمدی مقتول را قبول و صحنه جرم از طریق اداره آگاهی بازسازی می‌شود و پزشک قانونی نیز علت مرگ را آسیب به عروق اصلی گردن و عوارض ناشی از آن تعیین می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: پس از تکمیل تحقیقات و ارسال پرونده به دادگاه کیفری، شعبه دوم دادگاه کیفری استان قزوین با صدور دادنامه‌ای عباس معروف به یعقوب را به یک فقره قصاص نفس با چوبه دار در محوطه زندان و به اتهام ایراد جرح عمدی با چاقو نسبت به جلال به تحمل یکسال حبس و به اتهام فحاشی به مقتول به تحمل 40 ضربه شلاق محکوم می‌کند.

صادقی نیارکی ادامه داد: با اعتراض به رأی صادره، شعبه هفدهم دیوانعالی کشور پس از بررسی رأی شعبه دوم دادگاه کیفری استان قزوین را تأیید کرده و با تقاضای اولیای دم مرحوم علی‌اصغر اجرای قصاص نفس قاتل به مرحله اجرا درآمد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    باید تدابیری در قوه قضاییه اندیشیده شود تا رسیدگی و مجازات جرائم سنگین مثل قتل سریع و برق آسا باشد.
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
    0 0
    تورو خدا اعدام کنید مجرمین خطرناک را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس