کد خبر 303618
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

محرومیت باشگاه بارسلونا برای اضافه کردن بازیکن جدید به ترکیب خود تا اتخاذ تصمیم نهایی در مورد تخلف کاتالان‌ها به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش مشرق، مجازات باشگاه بارسلونا به جرم خرید بازیکنان زیر سن قانونی که این تیم را تا یک سال آینده از خرید مهره جدید محروم می‌کرد، به طور موقت و تا زمان صدور رای نهایی درباره تخلف این باشگاه به حالت تعلیق درآمده است.

به دنبال فرجام‌خواهی سران باشگاه بارسلونا علیه این حکم که توسط فیفا صادر شده بود، این سازمان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که کاتالان‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال می‌توانند بازیکن جدید بخرند هرچند این به منزله رفع اتهام از باشگاه بارسلونا نیست.

طبق بیانیه‌ای که در این خصوص در سایت فدراسیون جهانی فوتبال منتشر شده است، فیفا محرومیت در نظر گرفته شده برای بارسلونا را تا زمان فرجام خواهی نهایی این باشگاه از دادگاه داوری در ورزش به حالت تعلیق درخواهد آورد و این بدان معناست که بارسایی‌ها می‌توانند پروسه انتقال آلن هلیلوویچ، هافبک تیم دینامو زاگرب صربستان را تکمیل و همچنین نسبت به خرید مارک آندره تر اشتیگن، دروازه‌بان تیم بورسیا مونشن‌گلادباخ اقدام کنند.

تصمیم اتخاذ شده از سوی فیفا برای لغو موقت محرومیت بارسلونا همچنین به این تیم اجازه می‌دهد نسبت به خرید مدافع جدید برای تقویت خط دفاعش که اصلی‌ترین نقطه ضعف کاتالان‌ها در این فصل بوده است، اقدام کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    0 0
    معلوم بود لغو میشه بعد از بازی معروف بارسا با چلسی دیگه همه میدونن که یوفا و فیفا گرایش بسمت بارسا دارن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس