تیم فوتبال رئال مادرید با غلبه بر بارسلونا در آخرین ال کلاسیکوی فصل به مقام قهرمانی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری رسید.

رئال بدون رونالدو بارسا را برد و قهرمان شد
به گزارش مشرق، در دیداری حساس در فینال رقابت‌های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپادل‌ری تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در ال‌کلاسیکویی دیگر به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید تا قوهای سپید مادرید برای نوزدهمین بار عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کند.

بارسلونا در این دیدار با ترکیب پینتو (دروازه‌بان)، دنی آلوس، خاویر ماسکرانو، بارترا، خوردی آلبا، ژاوی هرناندز، سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا، نیمار، لیونل مسی و سسک فابرگاس وارد میدان شده بود. در ترکیب بارسا پویول و پیکه مدافع به دلیل مصدومیت غایب بودند.

رئال مادرید نیز با ترکیب ایکر کاسیاس (دروازه‌بان)، کارواخال، پپه، سرخیو راموس، کوئنترائو، ژابی آلونسو، لوکا مودریچ، آنخل دیماریا، ایسکو، گرت بیل، کریم بنزما پا به فینال این رقابت‌ها گذاشته بود. در ترکیب رئال مادرید نیز کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت غایب بزرگ میدان بود.

آنخل دی‌ماریا خیلی زود و در دقیقه 11 روی پاس کریم بنزما و در صحنه‌ای مشکوک به آفساید صاحب توپ شد و با ضربه‌ای زیبا موفق شد گل نخست رئال و این دیدار را به ثمر برساند تا قوهای سپید مادرید یک بر صفر از حریف سنتی خود پیش بیافتند.

رئال بدون رونالدو بارسا را برد و قهرمان شد

نیمه نخست این مسابقه با وجود حملات بارسلونا و نیز ضدحملات خطرناک رئال مادرید با همان نتیجه یک بر صفر به سود رئال خاتمه یافت.

در دقیقه 68 بارترا مدافع پیش‌تاخته بارسلونا روی ضربه کرنر و به ضربه‌ای سر موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند اما این پایان کار نبود و در شرایطی که بارسلونا در تدارک حملات گسترده برای زدن گل دوم بود، گرث بیل روی استارتی سریع از میانه میدان موفق شد به زیبایی دروازه بارسلونا را باز کرده و در دقیقه 85 نتیجه را 2 بر یک به سود رئال کند.

رئال بدون رونالدو بارسا را برد و قهرمان شد
بارسا به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 90 هم توسط نیمار تیر دروازه کاسیاس را به لرزه درآورد اما موفق نشد و این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید تا برای نوزدهمین بار فاتح جام حذفی شود.

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا پیش از این شش بار در فینال کوپا دل ری برابر یکدیگر قرار گرفته بودند و هر کدام موفق به کسب سه پیروزی شده بودند.

داور این دیدار با نشان دادن کارت زرد به نیمار و خاویر ماسکرانو از تیم بارسلونا و په په, ایسکو و ژاوی آلونسو از تیم رئال مادرید آنان را جریمه کرد.

جام قهرمانی و مدالهای بازیکنان نیز در پایان بازی و در جشنی باشکوه توسط خوان کارلوس پادشاه اسپانیا به آنان اهدا شد. شماری از مقامهای دولت اسپانیا از جمله خوسه مانوئل گارسیا مارگالو وزیر امور خارجه این کشور اروپایی در مراسم اهدای مدالها حضور داشتند.

رئال با فتح ال‌کلاسیکو قهرمان شد +فیلم
به گزارش مشرق، رئال مادرید پس از دو شکست رفت و برگشت در ال کلاسیکوی لالیگا در سومین تقابل این فصل انتقام بگیرد. رئال در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا هم شانس قهرمانی دارد.

بارسلونا پس از حذف در لیگ قهرمانان و شکست برابر تیم نه چندان مطرح گرانادا در لالیگا که آنها را از صدر جدول دور کرد با این شکست در 8 روز هت تریک کرد تا آینده تاتا مارتینو به خطر بیفتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • میثم ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    هورررررررااااااااااااااا رئـــــــــــــــــــــــال مادریـــــــــــــد
  • مرتضی ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    سلام.خداییش مصدومای رئال بیشتر بود ولی خیلی منطقی بازی کردن؛ماشالله بیل که مثل آهو دوید.
  • حسن بخشی ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    بچه های رئال همیشه برنده اند ولی دیگه الان نمیشه حتی یکی از نظر های بارسایی ها رو پیدا کرذ
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    خخخخخ بارسا
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    نوکرتم رئال...
  • محمد ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    کوووووووووووووووووووووووووووفت
  • مهدی ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    پیش بسوی لالیگا و چمپیونزلیگ. فقط رئال
  • حسین ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    اون هم در نبود سلطان
  • طرفدار کریس ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    رئال برد اون هم درنبود سلطان
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
    0 0
    بیل،غزال تیزپای اروپا
  • اميرآريان نافذي ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    هقش بودكه بباز بارسا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس