کد خبر 44678
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳

از جنابعالي مطالبه جدي داريم تا هرچه سريع تر در جهت حل مشکلات استان اقدام نمائيد والا حرف هاي ناگفته اي است که از در ميان گذاشتن آن ها با مردم انقلابي و شهيد پرور استان فارس ناگزير خواهيم بود.

به گزارش مشرق، بسيج دانشجويي 5 دانشگاه شهر شيراز در نامه اي سرگشاده خطاب به روح الله احمدزاده استاندار فارس نوشتند:

جناب استاد رسانه!
گفتمان حضرتعالي در ماه هاي ابتدايي حضورتان در استان، يادآور ادبيات سال هاي اول انقلاب بود. گفتمان مستضعف محور شما شخصيت اصحاب زر و زور و تزوير استان را متزلزل ساخت و اين براي دانشجويان عدالتخواه قوت قلبي بود که انگار بعد سال ها، بناست اين استان ميزبان و تحت مديريت يکي از فرزندان روح الله، از دام زمين خواران و مفسدان رهايي يابد.
نقل قول هاي يکي از دانشجويان مخلص از جلسه اي که با شما داشت، هيچ گاه از ذهن مان پاک نمي شود؛ محکم، عدالتخواه، جوان و آرمانخواه.

جناب مسئول نسل سومي!
هميشه از بزرگان ديني مان در نظام شنيده بوديم که انقلابي بودن مهم نيست، انقلابي ماندن مهم است. مصاديق هم کم نبودند. تازه فتنه اي را گذرانده بوديم که بزرگاني در آن ريزش کرده بودند. شما اما هميشه از نسل سومي بودن تان مي گفتيد. از اين که نسلي استراتژيک است که با رجعت به مباني و ادبيات انقلاب، باري را از دوش مولاي مان سيد علي (مدظله العالي) بر مي دارد. و ما هم مثل شما نسل سومي هستيم. و چه مسرور که هم نسلي مان، اينگونه در وسط ميدان مبارزه با مفاسد، نعره مي زند تا دمار از روزگار اختاپوس هاي مفسد اقتصادي درآورد.

جناب گزينشي!
ما اما در اشتباه بوديم! شعارهاي تان را شنيده بوديم اما انگار تمامي نداشتند. صداي نعره مي آمد اما حمله همه جانبه نه! آخر تا کجا؟ تا کي؟ ما منتظر عمل بوديم. عملي که اصالت داشته باشد و گزينشي نباشد. اقدامي که همه را بترساند نه فقط بعضي آقازاده هايي را که حالا مخالف شما بودند. حرکتي که دزدان اقتصادي فارس را بزند نه دزدان اقتصادي و البته سياسي مخالف شما و دوستان تان را! آخر دزد، دزد است چه راست باشد چه چپ! چه آقازاده باشد چه عادي زاده! چه با شما باشد، چه بر شما! جداي از اين که فرماندار سابق شيراز عزل گرديده يا زمان ماموريتش به پايان رسيده، شما حتي نمي توانيد به اقدامات وي نيز استناد کنيد چون از جنس همان حرکت هاي گزينشي و شعاري شما بود حتي غليظ تر از شما!

جناب نماينده مکتب ايراني در استان!
شما تغيير کرده بوديد و البته زمين مبارزه هم همين طور. ديگر مبارزه اصالت نداشت. آخر شما مبارزه گر ميدان قدرت شده بوديد نه عدالت. بي تعارف؛ احمدزاده ي نسل سومي حالا در قد و قواره ي يک سياسي کهنه کار عمل ميکرد که جهت حرکتش تغيير کرده بود. احمدزاده اي که در نقد جناب مشايي در شهريور 87 تيتر زده بود که «در آن چه علم نداري مجادله نکن» (اين مطلب در رجانيوز منتشر شده بود) حالا يار غار او شده بود. اين که چرا اين طور شد، حرف بسيار است اما، بوي بازي سياسي اي مي آمد که در آن اولويت ها تغيير کرده بود. جشن نوروز، موسيقي، مکتب ايراني، اين ها شد دغدغه هاي تان و اجلاسيه سرداران و 14600 شهيد استان فارس فراموش تان شد. ادعاي مستضعف مداري تان هم چنان شنيده مي شد اما فقط 30 % بودجه هاي استان جذب شده بود. دورتان را کساني گرفتند که نزديکي شان به شما، در نزديکي شان به مکتب ايراني خلاصه مي شد. مصاحبه سرپرست جديد فرمانداري شيراز آقاي بذرافشان را خوانده ايد؟! او حتما شما را بهتر از ما شناخته است که در اولين مصاحبه خود اينگونه گفته است: قائل به مکتب ايراني هستم!

و اما جناب استاندار!
تا زماني که استاندار اين استان مهم هستيد، بايد در راستاي خط امام و انديشه هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي گام برداريد. همان چيزي که روز به روز از آن دورتر مي شويد. شما چه چاي قندپهلو با آقاي مشايي بخوريد چه نخوريد، بايد براي عمران و آبادي اين استان بکوشيد. بنا نيست ما به خاطر برخي انحرافات سياسي، از بي توجهي شما به وظايف تان بگذريم. ضعف در جذب منابع مالي استان که با تذکرات پي در پي حضرت آيت الله ايماني نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز مواجه شده است، فضا دادن به رانت خوارهاي اقتصادي وسياسي، بي توجهي به نظرات علماي بزرگوار استان، تدارک سياسي ديدن براي وقايع پيشرو با گرايش فکري مشخص، عدم اراده براي مبارزه اصيل و غيرگزينشي با زمين خواري و مفاسد اقتصادي، نگاه هاي غلط فرهنگي برخواسته از مکتب ايراني که در شان سومين حرم اهل بيت عليهم السلام نيست، ضعف در اجرايي ساختن موصبات سفر رهبري و رياست جمهوري به استان، استفاده بدون اولويت بيت المال و ... همه از مشکلات جدي مديريت شماست که هرچه سريع تر بايد به حل و فصل آن اقدام نمائيد.
ما دانشجويان بسيجي امير قافله صبر و بصيرت امام خامنه اي، از جنابعالي مطالبه جدي داريم تا هرچه سريع تر در جهت حل مشکلات استان اقدام نمائيد والا حرف هاي ناگفته اي است که از در ميان گذاشتن آن ها با مردم انقلابي و شهيد پرور استان فارس ناگزير خواهيم بود.

والسلام علي من اتبع الهدي
بسيج دانشجويي دانشگاه شيراز
بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي شيراز
بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشکي شيراز
بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور شيراز
بسيج دانشجويي آموزشکده فني باهنر شيراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس