ارتش رژيم صهيونيستي با تخصيص 7/1 ميليون دلار به حوزه رسانه هاي اجتماعي، «جنگجويان رسانه اي جديد» تربيت مي کند.

به گزارش خبرنگار ديپلماسي عمومي مشرق، ديپلمات‌ها و کارشناسان رسانه اي رژيم صهيونيستي که دائماً از صلح به عنوان يک ابزار دم مي زند در جلسه‌اي با عنوان «رسانه ديجيتال به مثابه سلاحي استراتژيک» گرد هم آمدند و به بررسي اين پديده جديد يعني رسانه‌هاي اجتماعي پرداختند.
نوآم لمل اشترايخ لاتار، رييس مرکز ارتباطات ميان‌رشته‌ايِ هرتزلياي رژيم صهيونيستي در اين جلسه اظهار کرد: «نسل دوم اينترنت، کابوسي براي ديپلماسي عمومي کشور است. در حال حاضر، جنگ وسيعي عليه ما در سايت‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي آغاز گشته است. اين دوران از اهميت بيشتري برخوردار است، چرا که هر روز تعداد بيشتري از جوانان اطلاعات خود را از اينترنت و نه تلويزيون دريافت مي‌کنند. کاربران اينترنت تمايلي به دريافت اطلاعات از واحدهاي روابط عمومي دولت ندارند».
آوي بناياهو، سخنگوي ارتش  رژيم صهيونيستي، نيز در اين جلسه اعلام کرد که در ظرف مدت يک سال، شعبه رسانه‌اي و اينترنتي جديدي در تيپ سخن‌پراکني نيروي دفاعي اين رژيم تاسيس خواهد شد و افزود که تحقيقات براي يافتن اشخاص مناسب شروع شده است تا بتوان آنها را تبديل به «جنگجويان رسانه اي جديد» کرد.
وي همچنين در گفتگويي با مجله باماهان اظهار کرده است: «اين طور نيست که رسانه هاي سنتي ديگر فاقد کارايي باشد، اما آينده روابط عمومي به حوزه وبلاگ‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي بستگي دارد. تنها با اين اقدام مي توان بر فعاليت‌هاي فراواني که براي مشروعيت‌زدايي از اسرائيل صورت مي گيرد غلبه کرد. رويدادهاي محيط پيرامون ما يعني ليبي، تونس، و ديگر کشورها، آگاهي نسبت به اين موضوع را افزايش داده و قدرت اين ابزارها را روشن ساخته است. ما به کمک يک سري سرباز و درکي روشن، به تدريج در حال وارد شدن به فضاي بي‌کران اينترنت هستيم. اين رسانه جديد در ميدان مبارزه توانايي تعيين کننده اي دارد».
ايده رسانه جديد از زماني که صفحه يوتيوپ ارتش رژيم صهيونيستي به هنگام جنگ غزه باز شد، بخشي از رويکرد نيروي نظامي اين رژيم بوده و از آن زمان رژيم صهيونيستي سعي کرده است تا به اين روند خود سرعت بيشتري بخشد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس