کد خبر 16342
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۴

سايت Destructoid طي خبري رسمي اعلام کرد بازي دنس سنترال Dance Centeral (مرکز رقص) و هيچکدام از بازي هاي کينکت را برهنه انجام ندهيد. زيرا دوربين آن تصاوير شما را ضبط و به سرور هاي بازي (اينترنت) انتقال مي دهد.

به گزارش خبرنگار مشرق،بازي Dance Central (مرکز رقص) که با موضوع رقص به ميدان بازيها آمده با استفاده از کنسول کينکت (kinect) انجام مي پذيرد. اين کنسول داراي حسگرهايي است که حرکات بدن شما را به بازي انتقال مي دهد. بنابراين براي بازي Dance Central ، شخص بازي کننده بايد عملا برقصد تا اينکه شخصيت بازي نيز حرکات او را در بازي به نمايش در آورد.
البته شخص بازي باز نبايد فراموش کند که اين کنسول مجهز به دوربين است و هيچکدام از حرکات او براي آن دوربين و صاحبان اصلي اش پوشيده نيست. به محض انجام بازي آنلاين تصاوير حرکات او بر روي سرورهاي بازي انتقال پيدا مي کند.!
نبايد فراموش کرد که امروزه رقص در صدور استيل زندگي آمريکايي نقش بزرگي را به دوش مي کشد. حالا اين بار در بازي Dance Central (مرکز رقص) ، ديپلماسي گيم (بازي) به کمک رقص آمده تا مرز هاي بيشتري را براي ايالات متحده و تمدن غرب بگشايد و انسانهاي بيشتري را در جلوه هاي پر زرق و برق و پر رنگ و لعاب تمدن غرب فروبکاهد.


kinect-dance-central1-300x239.jpg

شايد به ذهن شما نيز خطور کرده باشد که، خط قرمز هاي اين تمدن براي حفظ حريم خصوصي و کرامت انساني، کجاست؟
سايت Destructoid طي خبري رسمي اعلام کرد بازي Dance Centeral (اين بازي) و هيچکدام از بازي هاي کينکت را برهنه انجام ندهيد. دليل اين خبر هم کاربر دختري بود که در فروم بازي اين گونه نوشته بود:
"من با XBox تازه کارم. مشغول انجام بازي Dance Centeral با کينکت شدم اما خيلي گرمم شد. بنابراين لباس هايم را در آوردم. اما هيچ نمي دانستم که هنگام بازي کينکت از من يک عالمه عکس مي گيرد. لطفا به من کمک کنيد و بگوئيد چگونه مي توانم اين تصاوير را پاک کنم. خواهش ميکنم!."
digitalfoundry_galleryIMG_5209_JPG.jpg

چند روز پيش يکي از تاپيک هاي مهم فروم بازي Dance Centeral مربوط به موضوع چگونگي پاک کردن تصاوير از روي دستگاه بود. صحبت هاي بالا پست همين کاربر بود که در هنگام انجام بازي تصميم گرفته بوده است لباس هايش را از تنش در آورد. اما غافل از اين که کينکت پشت سر هم از او تصاويري را نگه خواهد داشت. پس از مطرح شدن اين پرسش در فروم ، دست آخر معلوم شد تصاوير بر روي سرور هاي ديتابيس Dance Centeral (مرکز رقص) قرار مي گيرند راهي براي پاک کردن آن ها نيست ، حتي از روي دستگاه. البته هنوز هيچ روشي پيدا نشده است و مسئولان نيز تا به حال در مورد اين موضوع چيزي اعلام نکرده اند.

Kinect-Dance-Central-Satisfaction-Gameplay.jpg

دانستنش خالي از لطف نيست که امروزه از دوربين تلفن همراه ، دوربين لپ تاپ ، ميکروفن لپ تاپ و finger print, گرفته تا مکالمات تلفني ، ايميل ها و voice chat و video chat، به ابزاري براي جاسوسي تبديل شده اند و توسط آژانس امنيت ملي آمريکا(NSA) کنترل مي شوند.
اين موضوع صرفا به افراد سياستمدار و يا افراد خاص جامعه آمريکا اختصاص ندارد؛ بلکه براي افراد همه جوامع در سراسر دنيا در نظر گرفته شده و رفتار و مکالمات همه انسانها را در همه جا پوشش مي دهد. رسالت سازماني و ماموريت NSA کنترل روابط و اطلاعات افراد در سراسر دنياست.
موضوع اين گيم نيز (Dance Centeral) نقش غير قابل انکاري در گسترش سبک زندگي آمريکايي بويژه در ميان دختران دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس