کد خبر 10191
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۲

خبرنگار روزنامه هاي زنجيره اي که هم اکنون در لندن دبير يکي از گروه هاي سايت جرس مي باشد پشت پرده ماجراي انتشار نامه اي به نام آيت الله صادق لاريجاني به رهبر معظم انقلاب را فاش کرد.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، اين خبرنگار، تلفني به يکي از دوستانش در اصفهان مي گويد: نامه منتشره به نام آيت الله لاريجاني را محسن کديور شخصا و با دستخط خود نوشته است و در جلسه اي با مهاجراني، نهايي و براي انعکاس خبري آماده شده است.
براساس اين گزارش، کليد جعل چنين نامه اي به اسم رئيس قوه قضاييه از زمان اظهارات مهم و صريح آيت الله صادق لاريجاني در مورد وقف دانشگاه آزاد زده شده است و پس از آن بود که مهدي هاشمي به شدت پيگير خبرسازي و تخريب شخصيت آيت الله آملي شد.
مهدي هاشمي بارها به صورت مستقيم و غيرمستقيم طي چند روز اخير در مورد انتشار اين نامه با محسن کديور و مهاجراني به گفت وگو پرداخته و قرار شده تخريب رئيس دستگاه قضايي ايران بيش از گذشته در دستور کار عوامل فتنه در خارج از کشور باشد.
فضاسازي و پمپاژ اخبار دروغين در راستاي القاي اختلاف بين قوا و نشان دادن شکاف در حاکميت ايران پروژه اي است که به صورت جدي در دستور کار سرويس هاي اطلاعاتي آمريکا و انگليس است و پياده نظام اين سرويس ها به ويژه در لندن از طريق حلقه مهاجراني- کديور عملياتي کردن خواست دستگاههاي جاسوسي بيگانه را در دستور کار خود قرار داده اند.
تقلاي مذبوحانه سايت وابسته به مهدي هاشمي و عطاءالله مهاجراني در تخطئه و ترور شخصيت آيت الله آملي لاريجاني در حالي است که رئيس قوه قضاييه به خاطر پافشاري بر مجازات فتنه گران و دفاع از حريم نظام جمهوري اسلامي و رهبري، مغضوب اين جريان واقع شده است.
رئيس قوه قضاييه در کنار قاطعيت براي مبارزه با فتنه گران و مفسدان سياسي، در ماجراي دانشگاه آزاد نيز از سوي رهبر معظم انقلاب مامور بررسي وجاهت شرعي و قانوني وقف ادعايي شد. هيئت منتخب رهبر انقلاب به رياست آملي لاريجاني، پس از بررسي تمام ابعاد ماجرا اعلام کرد اين وقف از ابتدا وجاهت شرعي و قانوني نداشته و «منبطل» بوده است. اين موضع صريح نيز که مانع از اختصاصي کردن سرمايه و مايملک 250 هزار ميليارد توماني دانشگاه آزاد مي شد، مزيد بر علت شد و به شکل عقده گشايي توسط باند لندن و حلقه جرس نمود پيدا کرد.
آنچه در اين انتقام گيري جلب توجه مي کند تلاش براي تخريب شخصيت آيت الله آملي لاريجاني نزد اصولگرايان است چه اين که در نامه جعل شده از سوي جرس ، چنين القا شده که رئيس قوه قضاييه با مجازات فتنه گران مخالفت کرده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس