‌‌

گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی نشان‌دهنده این است که محاسبات و تمرکز شبکه‌های غربی پس از اوج‌گیری اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی در غزه، دچار تزلزل شده است.

سرویس سیاست مشرق - شبکه بی‌بی‌سی جهانی به‌تازگی گزارشی از کیفیت فوت نیکا شاکرمی، نوجوان جان‌باخته در اغتشاشات ۱۴۰۱ منتشر کرده و مدعی شده است ماحصل چند ماه کار تیم تحقیقاتی این شبکه است. این سومین بار است که رسانه‌های ضدایرانی مدعی کشف اسناد محرمانه و اختصاصی درباره نیکا شاکرمی می‌شوند و تلاش می‌کنند تا روایت های جدیدی درباره این پرونده خلق کنند.

اولین بار بیست و پنجم شهریور ۱۴۰۲، هم‌زمان با سالگرد فوت مهسا امینی و فراخوان شبکه‌های ضدانقلاب، یک گروهک هکری موسوم به «عدالت علی»، تلاش کرد با جعل یک سند با عنوان «تجاوز به نیکا شاکرمی» ، اغتشاشات را زنده کند.

جعل این سند به‌قدری عجولانه صورت گرفته بود که استانداردهای ابتدایی اسناد ارگان‌های مربوطه را رعایت نکرده بود، ایراد اولیه این سند جعلی، در متن ساختگی آن بود که از فونت عربی استفاده و همچنین در تاریخ تنظیم این سند نیز بی‌دقتی مهمی شده بود.

در حالی که نهم دی ۱۴۰۱ مصادف با روز جمعه بود، عدالت علی در ایجاد این سند، این نکته را رعایت نکرده و تاریخ تنظیم این سند حساس را در یک روز تعطیل تنظیم کرده بود.

پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

اسناد محرمانه انگلیسی درباره چیست؟

پس از عدم استقبال مردمی از فراخوان‌های اغتشاش در سالگرد فوت مهسا امینی و بی‌توجهی به این سند جعلی، خبرنگاران شبکه‌های فارسی زبان و اکانت‌های سایبری ضدانقلاب، شش ماه بعد در اسفندماه ۱۴۰۲، دوباره این سند را بازنشر و وایرال کردند و دومین تلاش براندازان در داستان‌سرایی درباره نیکا شاکرمی بی‌ثمر ماند.

طی این سال‌ها گروه‌های هکری همچون عدالت علی و گروه‌های وابسته به منافقین چندین بار درباره موضوعات مختلف، داستان‌های ساختگی متعددی طراحی کرده و خودسرانه در قالب اسناد جعلی «محرمانه» و «اختصاصی» تنظیم کرده‌اند.

در بسیاری از این اسناد، گاف‌های مبتدی متعددی مشاهده شده است. در برخی از آنها، سربرگ سند جعل شده، به وزارت اطلاعات نسبت داده شده است؛ اما به اشتباه امضای فرماندهان سپاه را پای آن درج کردند.

نکته مهم درباره این اسناد این است که طبق استانداردهای دستورالعمل تنظیم این قبیل اسناد، باید برای اسناد طبقه‌بندی شده، مهر طبقه‌بندی درج شده باشد. همچنین اسناد خیلی محرمانه نیز باید در گاوصندوق نگهداری شود و نه در سیستم‌های متصل به فضای سایبری و یا اینترنتی؛ به همین خاطر اسناد شاید درز پیدا کند اما هک نخواهند شد.

اکنون با گذشت دو ماه، بار دیگر داستانی جدید درباره نیکا شاکرمی طراحی شده و این بار توسط سرویس جهانی بی‌بی‌سی در رسانه‌ها منتشر شده است. نکته جالب گزارش بی‌بی‌سی آن است که اسناد جعلی و ادعاهای قبلی گروهک هکری عدالت علی را رد می‌کند و خود از نو روایتی جدید ارائه می‌دهد!

سرویس جهانی بی‌بی‌سی مدعی شده اسناد جدیدی از نیکا شاکرمی به دست آورده و نسبت به گروه عدالت علی فراتر گذاشته و حتی مکالمات مامورانی که شاکرمی را بازداشت کردند را در یک سند جعلی، طراحی و تبدیل به مستند کرده است. در این اسناد جدید بی بی سی فارسی با ادعا و بهانه عدم شناسایی شدن منبع اطلاعاتی مورد ادعای این شبکه، به شکل ناشیانه ای بازسازی کرده است که مشخص است منبع ادعایی حتی آشنایی اولیه با رویه مکاتبات اداری نهادهای انتظامی و امنیتی را ندارد.

در سندهای ادعایی بی‌بی‌سی، شماره پرونده سند به‌طور ناشیانه حذف شده است که احتمالا به دلیل برداشت مبتدیانه سربرگ از جستجوی ساده اینترنتی است. همچنین فونت عبارت «خیلی محرمانه» که در نقطه‌چین درج شده، به‌صورت دستی تغییر پیدا کرده و با فونت کلمات روبه‌رو تفاوت دارد. تصویر اول مربوط به اسنادی است که طبق روال عادی، شماره پرونده آن درج شده است؛ اما در تصویر دوم که بی‌بی‌سی منتشر کرده، این بخش حذف شده است.

پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

بی‌بی‌سی در این گزارش ریز مکالمات مأموران را هم ساخته است و نکته جالب‌تر آنکه برای اطمینان از درستی آن، مدعی شده از یک افسر سابق به اصطلاح اطلاعاتی ایرانی صحت‌سنجی کرده است. در این صحت‌سنجی نیز افسر مورد ادعای بی‌بی‌سی برای صحت این ماجرا اطمینان کامل نمی‌دهد! بااین‌حال ‌بی‌بی‌سی که خود علناً اعلام می‌کند که نمی‌تواند به‌طور صددرصدی این روایت را تایید کند، اما گزارش را در سطح بین‌المللی و در سرویس جهانی این شبکه منتشر کرده و حتی فعل‌ و انفعالات ماموران را تصویرسازی کرده است!

پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

ایراد دیگر این ادعای کذب، روایت‌سازی درباره «بازداشت اول و فرار نیکا شاکرمی از دست ماموران» است. در این سند پر اشکال که حتی بی بی سی هم حاضر نیست آن را قاطعانه تایید کند، گفته شده نیکا شاکرمی حدود ساعت ۱۹:۳۰ در شُرف بازداشت بوده که موفق می‌شود از دست ماموران بگریزد. در تشریح گزارش بی‌بی‌سی به استناد این سند آمده که در همین بازه زمانی بوده که با دوستانش تماس گرفته و اطلاع داده که تحت تعقیب ماموران است. در ادامه این روایت جعلی آمده نهایتا نیکا شاکرمی حدود ساعت ۲۰:۱۵ بازداشت می‌شود و در شرایطی قرار می‌گیرد که دیگر «امکان تماس نداشته و نهایتا به قتل می‌رسد».

اما این درحالی است که مادر نیکا شاکرمی در مصاحبه با رادیوفردا، رسانه‌ وابسته به سازمان سیا، در سال ۱۴۰۱ گفته بود نیکا حدود ساعت ۲۳:۳۰ با او تماس گرفته و صدای داد و فریاد او و دوستانش در حال فرار را شنیده و این آخرین مکالمه صوتی او با دخترش بوده است!

پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

همچنین در تصاویری که با دستور قضائی از موبایل نیکا شاکرمی پس از مرگش استخراج شده مشخص می‌شود که مرحوم نیکا شاکرمی در ساعت ۴:۵۷ بامداد ۳۰ شهریور پیامکی با عنوان «تقصیر هیچکس نبود» خطاب به مادرش ارسال کرده است. بعدها پیام‌های دیگری از صفحه اینستاگرامی نیکا شاکرمی استخراج شد که نشان می‌داد او پیش از این قضایا، از یک فروشنده اینترنتی درخواست خرید قرص برنج کرده است.

پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

نکته قابل توجه دیگر این است که بی‌بی‌سی به دروغ، ضابط این پرونده را اطلاعات سپاه معرفی کرده و این داستان هالیوودی را بر گردن این سازمان انداخته است.

همچنین در نتیجه‌گیری این گزارش آمده که جسد نیکا توسط ماموران امنیتی، پس از تعدی در خیابان رها شده است! اما در تصاویر منتشر شده از محل فوت نیکا شاکرمی نشان می‌دهد که و از ساختمان به پایین پرتاب شده و در حیاط یک ساختمان سقوط کرده است. همچنین هیچ ردی از کشاندن جسد او و انتقالش به این محل وجود ندارد! همچنین در این تصویر بر خلاف ادعای بی‌بی‌سی، اثری از ضربات متعدد باتوم به نقاط مختلف بدن او نیست.

پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

چرا کیس نیکا در سرویس‌های اطلاعاتی غربی نمی‌سوزد؟

اینکه چرا برای اقدام رسانه‌ای علیه ایران به سراغ نیکا شاکرمی رفتند، پاسخ جالبی دارد، ماجرای خودکشی نیکا شاکرمی در محله امیراکرم پتانسیل‌های خاصی را برای روایت‌سازی چندباره معاندین و شبکه‌های ضدایرانی داشت.

اگر حوادث ۱۴۰۱ را مرور کنیم، ماجرای نیکا شاکرمی پس از دو عملیات‌روانی درباره حدیث نجفی و سارینا اسماعیل‌زاده رخ داده‌ بود که روایت‌سازی شاکرمی از دو مورد قبلی در شبکه‌های اجتماعی موفق‌تر بود. دلیل این موفقیت نیز تا حدودی وابسته به مرگ مجهول و مشکوک این دختر نوجوان بود و بخش قابل توجه دیگر آن نیز مدیون ارتباط‌گیری و همکاری خانواده شاکرمی با شبکه‌های ضدانقلاب بوده است.

خط عملیات روانی نیکا شاکرمی نیز در سال ۱۴۰۱ از طریق تماس یکی از اعضای خانواده با کانال ارتباطی خاص در برلین صورت گرفته و این خانواده را به رسانه‌های ضد انقلاب وصل کرده بود.

داستان سارینا اسماعیل‌زاده و نیکا شاکرمی در سال ۱۴۰۱ یک سناریو تکراری و کپی‌برداری شده از ماجرای ترانه موسوی و عاطفه امام در فتنه سال ۸۸ بود. ماجرای دو کشته‌سازی سال ۸۸ نیز توسط دو روزنامه‌نگار در خارج از کشور صورت گرفته بود که ادعا کرده بودند که دختری با نام ترانه موسوی در اغتشاشات دستگیر شده و بدنش به آتش کشیده شده است!

البته این دو خبرنگار چندی بعد با انتشار یک بیانیه اعتراف کردند که این داستان‌ها ساختگی بوده است. گزارش نیکا شاکرمی نیز توسط دو خبرنگار به نام آیدا میلر و برترام هیل تهیه شده که نکته قابل تامل این است که صفحه توئیتری آیدا میلر در آستانه انتشار این خبر تاسیس شده و در همین ایام فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را آغاز کرده است. همچنین هیچ گزارش دیگری از این خبرنگار در گذشته و در سایت بی‌بی‌سی وجود ندارد.

پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

با توصیف نکات فوق، بیان و درک چهار نکته درباره عملیات روانی جدید بریتانیایی‌ها ضروری است:

۱- خبر تولیدشده توسط بی‌بی‌سی مشابه خبر ایجادشده توسط رویترز در آبان ۹۸ (روایت کذب درباره قتل سارینا اسماعیل‌زاده) بر پایه هر چه دروغ بزرگ‌تر، باورپذیرتر، درست شده است.

۲- این گزارش آن‌قدر با عجله تنظیم شده که تهیه‌کنندگان فراموش کرده‌اند نام نیکا شاکرمی را در سربرگ‌های ادعایی وارد کنند و جزییات بدیهی را در روایت خود در نظر بگیرند. برخلاف ادعای بی بی سی مبنی بر تحقیقات چند ماهه، گزارش فوق بسیار عجولانه و به دلیل یک نیاز فوری در حوزه عملیات روانی ضد ایران تنظیم شده است.

۳- پس از شکست های متوالی در منطقه، دشمن دچار اختلال ادراکی شده و با داستان‌سرایی در حال جبران شکست سنگین است. جبران این اقدام برعهده انگلیسی‌ها افتاده است.

4- تحریک ذهن سیال، پویا و حساس نوجوانان و جوانان کم‌تجربه در مدارس و نیز تعدادی عناصر فعال در دانشگاه پشت پرده اصلی تحرکاتی است که انگلیسی‌ها مدیریت آن را برعهده گرفته‌اند، در روزهای اخیر گروهک کانون صنفی معلمان و شورای غیرقانونی هماهنگی تشکل‌های صنفی از آب گل‌آلود شده ماهیگیری کرده و با تحریک دانش آموزان سعی دارند آن‌ها را به خیابان بکشند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 181
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 90
  • سوسان IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    24 23
    نوشتی محله امیراکرم پالانی تو هنوز در دوران پالانیه هستی میخوای روایت هم بکنی
    • (مخترع دیوانه لبخند پارتی) IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      14 12
      چقده خونش غلیظ و سیاه . این بر اثر سکته قلبی وسط زمین و آسمان مرده بعدش خورده زمین , و ثانیا ، خاله اش تابلو ست که خوشحاله که از دست دختره خلاص شده
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      81 21
      واقعیت این است که در دوران ریاست جمهوری خاتمی تعدادی استاد دانشگاه از اروپا به ایران آوردند تا فمنیسم را ترویج کنند و با نقشه ای قبلی تعدادی از شاگردان و دست آموخته های ان ابلیس ها در دانشکده های علوم اجتماعی کشور بعنوان استادیار استخدام شدند تا مغز دختران دانشجوی ایرانی را شستشو دهند
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      5 7
      ۸۰ تا dna :)
    • AE ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      6 2
      اینکه چرا تلاش میکنیم جواب به سوالات مسخره و من دراوردی بدهیم بیشتر خود سوژه را پر رنگ تر میکند انگار وجود داشته است.
    • طاهری IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      27 6
      اگر یه «وعده صادق ۲» برای لندن اجرا بشه ، بی بی سی اذان پخش میکنه .
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      6 4
      بیبیسی کثیف مرده خور دست از سر این دختر بینوا و ارامش ایران عزیزم بردار
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      4 2
      هر کی میخواد بره ور دست اشکان خطیبی -بیماری عجیب و غریب بگه بعد اخر ش به غلط کردن بیفته راهش بازه - برید تو همون انگلیس -نون تون رو از بی بی سی بگیرید
    • کارگر IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      4 3
      ریشه همه این بحرانها فتنه ست. تا فتنه هست مبارزه هست.
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      2 4
      همانطور که در متن پرونده امده در داخل کیف این دختر سیگار پیدا کردند .به احتمال خیلی زیاد این دختر خانم مواد مخدر گل مصرف می کرده . متاسفانه مصرف گل در بین دخترها و پسرها زیاد شده . مواد مخدر گل باعث ایجاد شجاعت در فرد مصرف کننده می شود و با شجاعت کاذب ایجاد شده دست به خودکشی می زنند . حشیش و گل شجاعت کاذب به فرد می دهد
    • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      7 7
      بابا نیکا کجاست ؟ خانواده ای که پدر بالا سر نداشته باشه و زنی که بیوه باشه از این داستانها زیاد داره . زن های بیوه معمولا هیچ درامدی ندارند و چون می خواهند ازدواج مجدد بکنند از بچه خودشان نفرت دارند چون با بودن این بچه ازادی عمل ندارند و هیچ مردی به انها نزدیک نمی شود . برای همین بچه خودشان را از خود دور می کنند . این نیکا به احتمال زیاد با مادرش دعوا هم کرده و دچار کمبود محبت مادر شده و . برای همیین امده تهران تا تنها زندگی کنه ولی زندگی به او فشار اورده و خسته شده و متاسفانه خودکشی کرده . معمولا فرزندان طلاق و بی سرپرست دچار کمبود محبت می شوند و از زندگی خسته می شوند و خودکشی می کنند . در استان های غربی کشور امار خودکشی خانم ها بالا است و به راحتی خودکشی می کنند
    • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      3 3
      قاتل این دختر مادرش است . اگر واقعا مادر بود بچه اش را در کنار خودش نگه می داشت نه اینکه دختر خودش را شوت کنه تهران ! یک دختر کم سن و سال توی شهر خطر ناکی مثل تهران که هزاران پسر و مرد هوسران دنبال دختران تک و تنها هستند تا از این دخترها سواستفاده جنسی بکنند . دیگه همه ما می دانیم در تهران چه خبر است و یک دختر تنها چه بلاهایی سرش می اید
    • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      1 2
      به هرحال ناراحت کننده است ؟چرا مادر این دختر مراقبش نبوده چرا سرنوشت بچه شو سپرده دست خاله ای که خودش با اون مشکل داشته وخاله بالا وپایین می پریده که همون کاری رو با خواهرش ومادرش می کنه که اونا با نیکا کردند.مگه اونا با نیکا چی کار کردند
    • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      6 1
      به نظر من سپاه باید دو تا موشک به کشتی های انگلیسی بزنه تا بی بی سی ادم بشه . دیگه به همه ما ثابت شده انگلیس و امریکا زبان زور می فهمند . سپاه شروع کن منتظر هستیم
    • DE ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      3 1
      پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / باید جنایات و کشتار و غارت میلونها انسان را توسط این رژیم ددمنش قرون وسطایی ظرف چندین قرن بازخوانی کرد. چقدر انسانها را کشتند تا اموالشان را غارت کنند .وکشتی کشتی بارزدند و به دربار انگل لیس آوردند.این قرون وسطایی ها و دزدان دریایی.
    • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      12 5
      خلاصه پرونده نیکا شاکرمی اینه که هم مادر و هم خاله هر دو دارای دوست بوده اند حالا دوست که می نویسم دیگر شلوغش نکنید ( طرفداران ززایی) دختره بیچاره میخواسته بره خونه خودشون مادرش بهش میگه نیا حالا و راهش نمیده چون رفیقش خونه بوده ، میره طرف خونه خاله ش اون هم همین جور رفتار میکنه با دخترک بیچاره ، دخترک این موضوع براش تکراری شده بوده یعنی کلا زندگی خانوادگی درستی نداشته از سرکار و درس که برمیگشته میخواسته استراحت کنه، هیچ جایی رو نداشته ، آخر سر خودش رو پرت میکنه پایین و خودکشی میکنه ، حالا هی موضوع رو طرف ززآییون کش میدن ، وقتی با جماعت هرزه طرف باشی اینجور دروغ گفتن عادیه
    • CA ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      7 6
      کاملا واضحه قاتل نیکا شاکرمی چه کسانی هستن.
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      5 4
      قاتل نیکا مادر وخاله جان عزیزش تا کاسبی خون کنند واین راه پولی به جیب بزنند پناهندگی بگیرند
    • امید IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
      0 2
      مرگ این نوجوان بر گردن بی بی سی حرومزاده است و باید جواب گوی خون آن بی بی سی و انتر نشنال باشند. بزودی این لانه های شیطان را به همراه اربابنشان نابود می کنیم.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    ول کنید هر چی بود تموم شد. اونور آبیا عادت داره از کاه کوه بسازه
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      خودزنی رو وقتی کردیم که غش کردن یک دختر مریض متصل به کومله رو با جهالتی عجیب و شک برانگیز گردن نیروی انتظامی انداختیم
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      اگه بچه باباتی ثابت کن عضو کومله بوده
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      اتفاقا نظر شیعه انگل لیسی هم همینه که طرح نور فراجا از اساس غلطه و اسلامی هم نیست
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      74 19
      خودزنی تعطیلی گشت بود که شماهارو اینطور هار کرد که نیمه لخت میایید بیرون
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      96 10
      صداقت عجیب از یک آلبانی نشین فلک زده!البته ما که گشتی ندیدیم، اگه راه اندازی هم شده دستش درد نکنه برای کوری چشم شما آلبانی نشین است ،شمام که به تایید اربابتون همه روایتهاتون خالیبندی و جعلی و فاقد اعتبار بود، از مرگ نیکا تا روایت آرمیتا عباسی که خودش شمارو لو داد! پس اون خودزنیت بخاطر لو رفتن و عدم حمایت اربابته از خاک بر سر شدنته که حتی اربابتم تایید حرفاتون رو گردن نمیگیره
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      163 9
      به هیچ وجه تو مسئله نمی شه کوتاه اومد چون خواسته اغتشاش گر ها به همین بی حجابی هم ختم نمی شه و در گام های بعدی پای آزادی چیز های دیگه هم به خواسته هاشون باز میشه
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      99 2
      خودزنی چی کاره چی خداوند حکومت اسلامی به ما عنایت فرموده تا احکامش بر زمین نماند والا چه فرقی بین ما و ترکیه لاییک مردم هم که شکر خدا همراهی کردند هرکس هم دوست نداره بیاد وسط میدان مرگ یه بار شیون یه بار شکر خدا اینبار دیگه نمیتوانند از ارباب چک خورده کودک کششان هم مایه بزارند چون اینبار مشت محکم به جای چک خواهد خورد
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      52 3
      مگه به تو ثابت نشد عضو کومله هست؟ نادان ساده انگار نباش ،اگه عضو کومله نیستن پس چرا توی زمین اهداف تروریستی کومله توپ میزنن ؟
    • US ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      1 0
      موافقم
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      8 2
      ثابت کن عضو کومله نبود
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    ول کنید دیگه شما اگه هزار تا مدرک بیارید این جماعت قبول نکرده و نخواهند کرد پس به موضوعات مهمتری بپردازید این جماعت هم خیلی ناراحت عصبانی هستن میتونن تشریف بیارن کف خیابون اونجوری بهتر میشه تفهیم کرد ما هم دیگه از این همه مسخره بازی خسته شدیم تکلیف با توله های جهود یکسره میکنیم
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      1 65
      می تونم به جرات بگم شما از همون های بودی که در اغتشاشات از ترس جرات بیرون اومدن از خونه رو نداشتی
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      24 0
      15:32 اینقدر با جرات نگو کیومرث :)
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      29 1
      اگر بی بی سی هم نمی‌گفت من از همون اولش هم باز اطمینان داشتم که این جریان دروغه، چطور این جریانات دقیقا از نظر زمانی بعد جریان امینی رخ داد؟ تابلوعه یه دیتایی پشت پرده بود که میخواست هرجوریه به اغتشاشات دامن بزنه احساسات رو تحریک بکنه، بچه دبستانی هم این موضوع رو میفهمه
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      29 1
      اینها قتل عام 34 هزار انسان در فلسطین رو نمیخوان ببینند، مطمئنا دوست دارن ارباب های انگل ستانیشان آنها را با یک استامینوفن از این درد چند روزه که اربابانشان خورده اند و سردرد گرفتن؛ آرام کنن، قضیه غرب لیس جماعت فقط و فقط همینه
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      47 0
      گل گفتی ،این ها خوب هم می دونند این ها همه دروغ وفتنه ای بیش نیست .ولی چون می خوان هرج ومرج وبی بند وباری رواج دهند تا ازاین وسط نون بخورندخوشگذرونی وعیاشی کنند وچنان میگساری کنند که کله شون داغ بشه.چون الان باید به قانون جواب پس بدهند نمی تونند زیادی با آغوش رایگان وسط خیابون قربدن .یکی نیست به اینا بگه این بساط عیش ونوش وخول وچل بازی هم محتاج قانون است چون اگر قانون نباشد سنگ روی سنگ بند نمیشه
  • RO ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    طرف مرده و تمام شده اینقدر پشت سرش جفنگیات نبافید
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      99 12
      جفنگیات رو اربابت بی بی سی بافته اینها روشنگری است بفهم
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      13 1
      مرحومه بنده خدا تبدیل به نان شده است برای بی بی سی و امثال آن. اگر هیچ چیزی برای کسی نداشته باشد برای بی بی سی نان که دارد.
    • US ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      1 1
      بدون شاهد کار پیش نمیره اصلا ممکنه کار هر کسی باشه
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      28 3
      مادره توی اس ام اس یازده نصف شب بجای اینکه با پس گردنی بره دنبالش بیارتش خونه ، پیام اونم با یه لحنی که کمترین ذره ای از اقتدار مادرانه توش نیست التماسی به دختر خودش میگه به این مضمون که با ما اینکار نکن (چه کاری؟! احتمالا خودکشی) خواهش میکنم بیا خونه! از اون طرف دختره هم بجای احترام به نگرانی مادر آخرش یدونه پیام داده تقصیر هیچکس نیست! یعنی بهمین وضوح مشخصه که کل جریان چیه ؟ دیگه پیر کانا هم می‌فهمه که مادر این دختر متاسفانه هیچ گونه تسلط اخلاقی روی دختر خودش نداشته و این دختر هم میخواد برای دلایلی که توی ذهنشه (حالاشکست عشقیه عاطفی بوده افسردگی هست چیه ما نمی‌دونیم پس قضاوتشم نمی‌کنیم) ولی میخاد کار رو یکسره کنه، دیگه جریان ازین تابلوتر؟! حالا باز یه عده ساده لوح گول القائات شیطانی دشمن رو میخورن حاضرن بمیرم ولی خودشون تفکر نکنن
  • TR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    28 20
    طرف به رحمت خدا رفته بعد میگن بهش تجاوز شده! خانواده ایشون چرا سکوت کردند چرا از حقوق فرزندشان دفاع نمی کنن
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    37 88
    جالب استناد به پیامک میکنند خب گوشی دست خودتون بوده هر پیامی دلتون میخاسته میفرستادید
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      10 10
      این تصویر هم جلوی چشم خودته میتونه هر سناریویی برای مرگش تصور کنی
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      21 6
      خب داداش انتن بیبیسی هم دست خودشماست دیگه یه بار میگید ساعت دقیق 12 نیمه شبه یه بار میگید داماد لرستان بوده چرا رای نیاورده هر بار هر چی میخوان میبافید
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      37 4
      اره وقتی هم که مادرش 11 شب زنگ زده بهش مامور سبیل کلفت براش صدای دختر 16 ساله اش رو جوری دراورده که مادر احمقش نفهمیده :))
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      1 0
      حرفهای خاله اش هم توی اینستاگرام
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      3 0
      پیامک رو پلیس فرستاده!! ؟
    • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      7 0
      پیامک ها ریکاوری شده تاریخ هم داره ،دختره توی فیلم درحال صحبت با گوشی وارد ساختمون میشه ،یه جوری وارد ساختمون میشه انگار از قبل قرار داشته ،یا با توجه به پیامکهای رد وبدل شده با مادرش که میگه با ما این کارو نکن داره میره خودکشی کنه .البته مادرش باید پاسخگوی فتنه هایی باشه که با دروغش برپا کرد اگرخاله درمرگ این دختر دخالت داشته باشه چی؟
  • RO ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    34 16
    این اتفاق فقط نقشه ای بود از سوی منافقین
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      37 3
      یکیشون عضو کروهگ رجوی هست، مثل توماجشون، مثل علی کریمیشون؛ اینها از توی بغل رجوی میان بیرون، پمپئو الکی که نمیره با رجوی ها توی آلبانی بشین و برقص راه بندازه.
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    87 11
    اگر انصافی در اپوزیسیون و گرگ های ضد ایران وجود داشت ، قضیه بسیار مبرهن و واضح است که این دختر به خاطر سرگردانی و آوارگی دست به خودکشی زده ، دخترک بیچاره میخواسته به خانه مادرش برود ، طرف میهمان خاص داشته ، خواسته خانه خاله اش برود اوهم اورا به خاطر میهمان خاص شب نشینی رد کرده ، یک دختر بدبخت و تنها چقدر میتوانسته این اوارگی را تحمل کند؟؟؟ هردو فرد مشخصا این دختر را به لحاظ رفتارهای نامناسبشان از خود رانده اند ، حالا اگر کسی کمی انصاف داشته باشد میفهمد که دخترک بیچاره ،چاره ای نداشته ، هرروز یا چند وقت یکبار ،خسته و سرگردان از درس و کار میخواسته به خانه و مامن خودش برگردد، هردو زن یعنی مادر و خاله بخاطر روابط خاص و حفظ حریم خصوصی، اجازه ورود او را به خانه شان نمیدادند ، تحمل دخترک تمام شده و اقدام به خودکشی کرده ، حالا هی اسمون ریسمون ببافند که نه اینجور نبوده
    • SE ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      6 45
      چرت نگو . چرت نگو.خدا به سر خونواده ت بیاره‌
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      27 4
      ۱۴:۴۴ با زوزه قماش فواحش اتفاقی نمیفته
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      16 1
      همین که نفرین کردی نشون میده نادان هستی و از رو شدن واقعیت میترسید وگرنه بجای نفرین و توهین یک کلمه جواب منطقی می دادی جوابی ندارین چون منطقی ندارین میخوای بهر قیمتی از فروختن کفن یک دختر برای خودت روزی از دست ارباب دربیاری آلبانی نشین کثافت
    • US ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      1 55
      البانی نشین کثافت تویی من صدتا جواب برای امثال تو بی شعور نوشتم ولی مشرق جانت سانسور کرده...
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      2 0
      اصلا ممکنه اتفاقی افتاده یا اصلا کسی پرتش کرده خدا رحمتش کنه اینجور فوتی ها بدون شاهد فقط به درد موج سواری بی بی سی و اینترنشنال میخوره
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      2 5
      تهمت نزن از کجا میدونی به مردم تهمت میزنی روابط خاص!این خبرا از کجا میاد بیرون اینقدر راحت با آبروی مردم بازی نکنید
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      12 0
      صد تا رو تایید نکرده پس چطوری این صدیکمی رو تایید کرد؟ ! ببینم اصلن تو چی میگی ؟ خاله خوده طرف داره میگه مادر طرف بچه خودشو لگد زده مثل دستمال کاغذی انداخته دور،تا جایی که حتی کفالتش کلن انداخته گردن خاله اش خاله اینو نگه میداشته، این بچه حتی توی خونه مادر خودش جایی برای زندگی عادی نداشته افسردگی داشته نه افسردگی عادی ،افسردگی که پرونده مکتوبش هم دست خالشه هم توی مدرسه نیکا ، خاله گفته غلط کردین تا زنده بود دور انداختیدش الانم می‌خواین از مرده نیکا هم سو استفاده کنین برای تایید گرین کارت کوفتی خودتون ، خواهره نیکا هم بجای جواب منطقی حرفی نداشته جز اینکه فقط فحش بده اونم به خاله خودش! با توجه به شواهد هم بنظر میرسه خاله نیکا داره درست میگه ،الان تا اینجای پرونده دزد حاضر بز هم حاضر ، متوجه نمیشم الان تو چی چی میگی؟ شاهد بودی اونجا ؟نیکا بودی؟مامانش بودی ؟ رمل انداختی ؟ الان تو چی میگی این وسط ؟حرف حسابت چیه
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      7 1
      بی شعور که تویی، بلکه خیر و شر خودتم نمیشناسی تویی که نه سر پیازی نه ته پیاز نه اصلن علم به مسأله داری ولی از روی جوگیری اظهار نظر الکی میکنی
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      11 0
      یک ایرانی اصیل واقعی آنقدر شرف ،شعور و انعطاف داره که اولا نسبت به پذیرش واقعیت اینجور حقد، زاویه و کینه نداره، دوما سعی نمیکنه با هیزم کردن زیر دیگ آش مرگ یه دختر که ماهها پیش فوت شده برای خودش منافعی در بیاره و زنده کنه، اینو که دیگه من و حکومت و فلانی نگفته که، همه اینارو ارباب خودت بی بی سی گفته که مدارک خودکشی نیکا جعلیه ،حالا دعوا داری برو دعواتو با ارباب جونت بی بی سی بکن،پس اینهمه سماجت اصرار و کینه تو برای داغ کردن دوباره زیر دیگ مرگ یکی دیگه فقط داره اینو نشون میده که صحبت سر اظهار نظر نیست، قطعا منافعی بیش از اینها برات داره که حاضری برای تحقق منافع خودت تن یک مرده رو توی گور بلرزونی و با دیگران سر حقیقتی که واضح هست درگیر بشی،از نظر من تو ایرانی نیستی قطعا یک آلبانی نشین هستی
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    61 7
    امیرالمومنین ع بزنه تو کمر سلطنت سراسر نیرنگ وفریب انگل لیس که همیشه خدا دنبال فتنه گری هستند .عقب افتاده های انگلوساکسون خیلی وقت دستتون برای مردم دنیا رو شده شما انگل لیس روبه زوال خودتون رو دریابید🦊😈🦊😈🤮
  • ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    28 7
    هشیار باشیم کارشناسان رژیم کودک کش صهیونیستی بر این باور هستند که علیه ایران از خارج و امور نظامی هیچ غلطی نمی توانند بکنند و تنها راه شکست ایران از داخل می باشد مردم نباید اسیر احساسات و توطئه های صهیونیستی انگلیسی بشوند تنها دشمنان هستند که از اغتشاشات سود میبرند
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    بشیتر خودشون را رسوا می کنند دختره خیابونی بوده مادرولنگاری داشته‌ که اورارها کرده بوده دختره ازهمه جا وهمه کس نا امید می شود چون ایمانواعتقاد درستوحسابی نداشته دست به‌ خود کشی می زند
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      4 22
      خدا نگذره ازت تهمت میزنی .
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      39 2
      کدام تهمت ؟ تهمت که تو وبی بی سی میزنید به یک دختر بی سروسامان که همه جا رانده شده آن هم بخاطر ولنگاری خانواده اش سر انجام‌ دست بخودکشی میزنه بعد افراد پلیدی مواجب بگیر صهیونی مثل تو وبی بی سی کثافت درمقابل کشتار ونسل کشی درعزه خفه خون گرفته‌ اید نفاف دورویی وبی شرفی تا کجا وتا کی
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      28 2
      ۱۴:۴۹ دیگه از سر وضعش معلوم بود چیکارست کدوم تهمت :)
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      2 18
      سرو وضع کسی باعث میشه هر چیزی خواستید بارش کنید انصافم خوب چیزیه
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    9 52
    روح نیکا شاکرمی شاد باد
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      14 5
      لعنت بر .....خیابونی در آتش جهنم عذاب بکشن
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      31 1
      اگه روحش شادبود که خودکشی نمی کرد
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    یک کره خر کم تر بهتر.
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      86 17
      دمت گرم :)
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      6 17
      چیزی بنام شرف
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      21 2
      دقیقا
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      47 3
      12:37 شرف داشتن فقط شما فواحش زرا :)
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      1 0
      این چه وضع صحبت کردن درباره یک انسان هست؟ جان انسان بسیار با ارزش و مهم است.
  • ایثارگر IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    31 8
    در خود بریتانیا روزانه 8 الی 10نفر در بالای پل معروف لندن خودکشی می کنند. حالا به بی بی سی به چه مربوط است درداخل ایران افراد و مختلف و قومیت مختلف زندگی می کنند برخی مشکلات طلاق دارند واعتیاد دارند اقدام به خودکشی می کنند این موضوعات در تمام کشورهای جهان رایج است. بی بی سی بیخود می کند به موضوعات داخلی ایران دخالت کند.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    13 7
    این موضوع نشان می دهد که دشمنان همچنان روی اینگونه موضوعا با نحوریت زن برنامه دارند و امیدواری دارند، موضوع بیماری ترانه علیدوستی هم باید توسط مسولان ذیربط پیگیری و ریشه یابی و رصد بشود می دانیم اسراییل خبیث زخم خورد در راه اندازی اینگونه حوادث برای گرفتن ماهی از آب گلالود و در وقت معین ید تولایی داشته و دارد باید حواس جمع بود. کشته سازی و ...
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    9 50
    از عکس هم مشخصه بعد از تجاوز از یخچال ون اینو پرت کردن بیرون
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      29 3
      از نظرت هم مشخصه برعنداز مغز تعطیلی
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      33 3
      یعنی دهنت باز برای لیچارتگویی.
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      23 1
      از حرفای تو هم مشخصه که آلبانی نشینای دوزاری دشمن ملت خسته از عقل،وطن پرستی واصالت و آگاهی عجیب نژاد ایرانی از شناخت دوست و دشمن خودشون، باز دوباره دست به کیبورد شدن تا برای بار سوم از نمد کفن یه دختر برای خودشون کلاهی در بیارن، ولی عزیزم دیگه این ممه رو اون لولو برد پس ذوقای الکی نکن ملت ایران باهوشن شمارو خیلی زود شناختن
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    29 3
    خواهشا دوستان رسانه سهل انگاری نکنید و شدیدا افکار عمومی رو تنویر کنید، برای من و شما این دروغ و هدفش که منحرف کردن ذهن مردم حتی در سطح جهانی از جنایات صهیونیست هاست،واضح و عیانه. باور کنید که یک عده زیادی از مردم این دروغ های عیان رو باور میکنند.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    38 13
    بی بی سی مثل همیشه ماموریت داره از لابی صهیونیست ،که بعد دوسال با یه دروغ بیاد خیزش سراسری دانشجویان دانشگاههای آمریکا و مثل خر توگل گیرکردن رژیم حرامزاده اسرائیل در غزه را به حاشیه ببرند!!! مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس مادر همه تروریستها و جنایتکاران در جهان
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    24 6
    الحمدلله که شواهد نشون میده شکست های متعدد اسرائیل و دو متحدش آمریکا و انگلیس در عرصه جهانی ، مغز دشمن مردم ایران روباه حیله گر رو دچار اختلال کرده بطوریکه حتی نمیتونه مثل سابق یه داستان درست و درمون جعل و منتشر کنه یه داستان جعل کرده بحدی پر از اشکال که حتی خودشم گردن نمیگیره
  • حمید ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    93 20
    غلط میکنه کسیکه بخواهد کف خیابان بیاد تمام شضد اون سلیطه بازیها.مردم ایران دیگه فرصت اغتشاش و سلیطه بازی به ارازل اوباش نمی دهند.
  • احمد US ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    2 3
    سیستم فقط به راننده تاکسی راست میگه؟؟
  • سعید AT ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    14 35
    والله نه شما راست میگید نه اونا و حقبقت کشته شدن این دختر را فقط خدا میداند و اگر خدای ناکرده مظلوم خونش ریخته شده باشد باید از غضب الهی ترسید
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      28 0
      یه بد این حرفارو نداره :)
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    10 59
    بس کنید دیگه. طرف فوت شد ولش نمی کنید؟ چرا روح و خانوادشو عذاب میدین ؟ از خدا خجالت نمی کشید؟ دخر خودتون هم بود همین کارها رو می کردین؟؟؟؟
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      دختر ما بی صاحب نیست
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      28 1
      چرا به انگلستان و بی بی سی نمی گی چرا ول نمی کنن؟ ضمنأ اگه صاحب داشت پیش خانواده بزرگ می شد ، بچه هاتونو ببرید شهرتون زیر سایتون تا ازشون سوءاستفاده نشه
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      2 21
      اتفافا دقیقا بی صاحابه...
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      11 0
      فعلا که خانواده ی چاخان پاخانش روح مردم رو آزار دادند ومی خواستند ازخون بچه شون کاسبی کنند وقهرمان سازی دروغین ،با دروغ هیچی درست نمیشه .چراخاله ی نیکا پاسخگو نبوده
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    74 4
    نیروهای امنیتی پشت پردهٔ مخالفین سرسخت حجاب را شفاف سازی تا جوانان ما آگاهانه تر تحلیل کنن
  • DE ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    9 16
    تا موقعیکه اسرائیل رو به رسمیت نشناسیم همینه . هر کی خودکشی کنه یا در خیابان غش و ضعف کنه ، میندازن گردن نظام . به همین سادگی .
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      5 0
      این که سهل اگه هزار توطئه بدتر هم رو کنند ، ما همچنان محکم و پابرجا ایستاده ایم و هم چون دیگر آزادیخواهان جهان ،هرگز رژیم کودک کش نفرین شده لواط کار فاسق فاجر که تنها کارش ظلم به کودکان معصوم و بیگناهه رو هرگز به رسمیت نخواهیم شناخت، برن هرچی دلشون می‌خواد مکر و حیله کنن،در نهایت دین خدا اسلام پیروز هست، چون ترا نوح است کشتی‌بان ز طوفان غم مخور......
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 2
    و البکه وصعیت عکس و فیلم فیک را یادت رفته
  • حامد IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    30 1
    قاتلان ده ها هزار زن و كودك فلسطين نگران ماجراي خودكشي يك سال پيش يك دختر در ايران شده اند؟! از ماجراي مرگ مهسا اميني براي آغاز ناآرامي ها و اغتشاشات استفاده كرده و نتيجه گرفتند و براي اين زياد تلاش كردند با كشته سازي سوژه هاي جديد ايجاد كنند. مرگ دختر نوجوان چقدر تأسف برانگيز است. اما مقصر كساني هستند كه نوجوان اين مملكت را به سمت جدايي از خانواده و فرهنگ مبتذل غربي سوق مي دهند. خانواده هاي بي خاصيتي كه به دنبال عياشي خود مي روند و از فرزندان خود غافل مي شوند طوري كه يك دختر نوجوان ساعت 12 شب در كوچه دنبال جايي براي خوابيدن مي گردد چون احساس مي كند نه پدر درست و حسابي دارد نه مادري . منم جاي اين دختر بودم خودم رو مي كشتم. اگر هم خودكشي نكرده به دست همان دوستان اغتشاش گر هرزه به قتل رسيده كه شعار زن زندگي مي دادند
  • BE ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    2 11
    فقط تیتر دیدم و اومدم بگم یه روزی میفهمیم
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      12 2
      شما جماعت برعنداز تا روز مرگتون تو نفهمی هستید :)
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    47 2
    ایدولوزی را کشور در بین مردم گسترش بدید زیاد به خرف اصلاح طلبها گوش ندید و حتما حجاب را هم گسترش بدید همین ... تمام ...
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    16 1
    مادره میخواد از حرف اطرافیان و دوست و آشنا و در همسایه فرار کنه و باب خودکشی بچس سرزنش نشنونه راه نجات رو در این دیده که یه ملت رو قربانی خواسته نفس بی لیاقتش کنه و با دشمنان کشور همکتری کتع بکه بچمو کشتن خودکشی نکرده. تو اگر ادم بودی این بچه تو این سن کم هرگز خودکشی نمیکرد. مقصر توی هستی که بلد نبودی بچتو تربیت کنی بچتو از خدا دور کردی حالا هم بخاطر اینکه سرزنش نشنوی میخوای با همکتری خائنین و دشمن جون جوانهای دیگری را هم بگیری. چقدر تولد امثال تو یرای اهل زمین نحسه
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    3 2
    این عکس نشون میده. کسی اورا پرت کرده با یک کشمکش درگیر بودن استینش جدا شده بالای شلوارش حالت پارگی دارد. وسط یه لنگه شلوارش بالا کاملا جمع شده پرت شدنش قهری است. عکس
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    13 0
    من فکر نمیکنم شبکه بی بی سی به حدی رسیده باشد که بخواهد از ما نظر سنگی بکند در مورد یک مسیله که بهتر است مطرح نشود.افزایش مطرح کردن مسایل خلاف عفت عمومی موجب افزایش ناامنی میشود.طرح خود این مسیله از سوی غرب باز در مسیر تهییج و رفتار رسانه ای مستهجن غرب است که لزوما با تجاوز به عنف در کشورهای مختلف همراه خواهد بود.تحریک جامعه و شکستن سد ها و اقدام علیه عفت عمومی موجب این هست که عده ای باور بکنند که میشود این کارها را انجام داد.پلیس باور کند که میشود انجام داد.این در حال بازنشر یک صحنه رعب آور از بی قانونی هست که بیشتر شبیه یک حرکت در ساعات پایانی تلویزیون ترکیه هست.سرکوب افکار و رسوخ قشر پست فحشا در جامعه در انظار که در ترکیه بود و منجر به بحران های جهانی شد در نتیجه عناد مصطفی کمال.
  • بی بی سی ، دروغ گوی کم حافظه FI ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    9 0
    در سند جعلی بی بی سی فارسی ، یک اسم به چشم می‌خورد ، دکتر آرش حجازی. این شخص در فتنه 88 هم از شهود قتل ندا آقاسلطان بود. که دو روز بعد از آن جریان ، سر از لندن در آورد و بی بی سی فارسی با وی مصاحبه کرد. چرا در تمامی این دو ماجرا آرش حجازی حضور دارد؟
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    16 1
    چقدر راحت شما ها فریب می خورید! خود bbc هم می‌داند با این چرندیات به جایی نمی رسد اما نی داند شما برای نشان دادن غلط بودن دروغ آنها تا مي توانید آن را بازگو می کنید و نادانسته در زمین دشمن بازی میکنید و در ذهن مخاطب خود درست بودن دروغ دشمن را القا میکنید!
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    45 1
    اون دوتا خبرنگار جاسوس که ایران را به آتش کشیدند چی شدند؟
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      25 0
      با سیاست های قوه قضاییه آزاد شدند.
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      17 0
      به عنوان وزرای میرحسین موسوی و نرگس محمدی فعلا در آب نمک خوابیده اند!
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 14
    شک ندارم که روایت بی بی سی واقعیت داره
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      6 0
      اره درسته شک نکن هر چی که شما فواحش بگید درسته :)
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      6 0
      ابله هایی مثل تو رو هیچ طور نمیشه شیرفهم کرد-رسانه های غربی در جوامع خودشون اعتبار ندارند -نمونه اش قضیه فلسطین -هر طور رسانه ها سعی میکنن اسراییل رو مظلوم نشون بدن مردم قبول نمی کنن
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    5 33
    روح نیکا شاکرمی شاد باد
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      27 4
      روح تمام فواحش در جهنم سوزان
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      22 3
      تو جهنم حتما شاده😁
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 5
    نباید از این خانم عکس چاپ میشد.نباید اسم کوچکش به کار برده میشد.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 3
    به نظر من گذشته پر از مشکلات بود.اشخاص خاص را نمیشود مثلاً برجسته کرد.بسته به امید به آینده هست.من معتقدم ایران با بی مهری ها روبرو شد.
  • شکیبا IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 1
    ادامه و دگرگونی ساختار و مناسبات منطقه و بلکه نظم سراسر نظام بین‌الملل پیوند انکارناپذیری دارد.
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 21
    خوب اگر کودک افغان خواستار عدالت بشود و شما مسیول باشید چه حکمی میدهید؟!
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 2
    من فکر کنم شما بگید مهمل.خوب کلمه خوبی نیست.بعدا دچار مشکل که میشوید
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 2
    ماست مالی ممنوع
  • سعید IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    ما نمیگیم کار آمریکا درسته اونجا هم برا بقای سیستم خودشون دارن کثافت کاری میکنن و به اسم حقوق بشر خیلی گناهان نا بخشودنی انجام میدن
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    اغفال ملت؟!یا فقر ملت.خود مطرح شدن مسیله معیشت در دوران برخی که ریاست جمهوری داشتند جهت اغوا بود که بین عزت و معیشت مثلاً دوگانه بسازند .
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    31 1
    آتش به روح همه فتنه گران و هرزه های خیابانگرد خود فروش
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    من نمیخواهم آزار بدهم.انتخاب عواقب دارد.حق انتخاب همراه مسیولیت هست.
  • بهزاد IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 5
    دوستان عزیز یه عده زبان هر دو جناح موافق و مخالف دارن حرفای افراطی میزنن، اون دخترمون رو خدا بیامرزه
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    خوب فکر نمیکنم جای گفتگو اینجا باشد
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 1
    هزینه امنیتی تقابل با جریان مثلاً خانم مطرح چقدر است.؟!
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 2
    در اقتصاد من یک اصل داشتم .نمی‌گوییم چکار بکنیم.اما میدانیم چکار نباید بکنیم.خوب.امیدوارم و شاید هم امیدوار نیستم که نسل های بعد با این پیش فت کنند
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 1
    برخورد ها خوب یک بخشش متوجه این هست که جنگنده آف سی و پنج بهانه شده و از آن رعب ایجاد شده و نقطه کلیدی در تصمیمات کشور شده است.آم زمان مهم بود.خوب تلاش برای ردیابی آف سی و پنج با برخورد روبرو میشود.سیاست چنین هست.
  • سید مرتضی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    2 1
    خدا شاهده من با خودکشی ایشون یا هر انسان دیگه ای بخصوص ایرانی و اون هم دختر جوان خیلی ناراحت میشم! خیلی بده ببین چه بلایی سر احساسات یک دختر اومده و یا چطور تحت فشار روانی شدید رفته که مرگ رو ترجیح داده و بنده خدارو هم نمیزارن راحت باشه در اون دنیا هی این گناه بزرگ رو به یک بهانه ای کش میدن خدا لعنتشون کنه که از هر مسئله ای سواستفاده میکنن
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    32 1
    اصلاح طلب ها خط میدن! اینو وقتی مطمئن شدم که زینب موسوی در کنسرت خنده اش در ترکیه، ماجرای شکنجه نیکا را مطرح کرده بود در حالیکه خانواده نیکا بارها این ادعا را رد کرده بودند.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    33 6
    رسانه مثلا مسلمان انقلابی، تصویر خودنمایی و بی‌حجابی زن نامحرم را در صفحه اول قرار می‌دهد. از خدا بترسید. عذاب جهنم برای مروجین فساد قطعیست‌
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 1
    صبر کنید
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 4
    نظر من در مورد این خانم من پزشک قانونی در مورد سقوط را خوش بین هستم.فکر نمیکنم چنین مسیله ای رخ داده باشد.در شورش در بیمارستان قلب بودم.
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    23 1
    جواب یاوه بی بی سی اسناد نشون دادن راجع به اینه که سفیر انگلیس در ایران مشکوک به تحاوزه هر چی گفتند به خودشون بر کردونید این کار درسته هر جی گفتند بر کردانید به خودشون ....
  • US ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    4 24
    همه اونهایی که از مرگ این دختر شادی کردین و تهمت زدین تا پایان همین ماه به روزی میفتین
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      18 4
      زجه بزن فواحش البته نهایت کارت زوزه کشیدنه باز برامون زمان تعیین کردید:)
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      16 2
      اخ اخ واویلا ترسیدم....چخه
    • علی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
      7 0
      خودتوخسته نکن
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    خوب درگیری ایجاد شد بعد تماس.روز قبل حمله داعش بار دوم به شیراز من از شیراز گذشتم.شهر شیراز بودم.هبر حمله را هم‌کن دادند گفتم اعتماد نیست به هیچ شخص.گفتم ما چکار کنیم.مهم نیست.متوجه شدم که چه جریانی در حال وقوع است.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    15 0
    انصا... نیوز را جمع می کتید یا نه با برادر عبادتون ؟؟؟..
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    خوب نمیشود همه چیز را گفت.دشمن میگوید درگیرند با هم.
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    درگیری.بسیار پیچیده بود.یک اصل روانشناسی من بارها استفاده کردم ضد دشمن.که به مرحله اضطراب شدید برسانم
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    شوک های روحی شدید به همدیگر می‌دادیم.که اثرات مخرب دارند.حاضر شدن بر سر جنازه مثلاً یک دشمن.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 2
    روزی بود که وایلبرگ تهدید اتمی کرده بود.من ساعت سه فرستادم.وزارت جنگ اسراییل دارد فقط.اینها چطور مامور اطلاعاتی اند.گفتیم دخالت نکنید که هدفشان نباشید.خ‌ب یک اتفاقی افتاده بود.مراعات نکردند.من حرف زیادی ندارم.اسرایبل بعد جنگ به سمت ما برمیگشت.من گفتم بمباران اتمی.دلیاش هم هست.مشارکت دسته جمعی در اقدامات داعشی.
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      2 0
      گوگل ترنسلیت و تو رو خدا لعنت کنه🤣🤣
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    16 0
    من همه اینها رو از چشم قوه قضاییه فشل و سست و اهمال کار می دونم. اگر همون موقع که این دروغ ها همه جا مثل نقل و نبات پخش میشد قوه قضاییه بنابر وظیفه ای که داشت قاطعانه برخورد می کرد و دهان اینها رو لجن می گرفت و قلم هاشون رو تو سرشون خرد می کرد که بدون مدرک و سند معتبر ادعای باطل نکنند حالا نباید دوباره این خزعبلات رو از بی بی سی خدای دروغ و خیانت و توطئه بشنویم! قوه قضاییه حقیقتا در فتنه اخیر یکی از عوامل اصلی ادامه دار شدن و این فضایح بوده و هست.
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    گذشته خوب یک مسایل هست که باید برای همیشه محرمانه باقی بماند.چون هنوز تهدید هست.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    2 1
    طرف دیگه از استخوناشم چیزی نمونده این وطن فروشا دست بردار نیستند
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 1
    اقتصاد کشور،؟خوب بود.بعدها از بین بردند.
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 1
    مهم این نیست چطور پول دربیاوریم.مهم این هست چطور بگیم نداریم
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 2
    خ.ب او مورد حمله قرار گرفت.در ساعت حدود یازده دوازده روز شنبه یک شنبه.ژک شنبه باید باشد به وقت ایران.جهت انتقام جویی
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    شک لازم ندارد.خوب.بعدش من یادم رفت چه میخواستم بگم.آهان من یقین به خیانت کردم.
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 1
    این عملیات شامل چند رشته عملیات بود
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 4
    حتما شما راس میگید دیگ حناتون رنگی نداره
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    شما چرا برخی حرفها را گذاشتید اینجا ؟شیزوفرنی؟!
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 2
    گوشیتان را هم همراه خودتان ببرید.از گوشی صدا شنود نمیشود.همه دروغ اسراییل هست.خبرچین نفوذ میدهند بعدا برای پنهان کردنش میگن گوشی منم شنود شده.حالا چکار بکنند؟؟این هم وصیت آخر.از ما گفتن بود.
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    13 1
    چقدر این هرزه های زن زندگی آزادی حال بهم زنن خدا؟ آخه قربونت چرا خلق می کنی آخه
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    مسیله انگیزه هست.خوب چرا میگن اینهمه بدی کردیم باز دشمن نیست.خوب راحت باید بود در دنیا.زندکی تمام خواهد شد.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    8 1
    کشتن هزاران بی‌گناه درغزه وتظا هرات دانشجویان در آمریکا علیه نسل کشی درغزه و عملیات وعده صادق بادروغهای مزخرف بی بی سی ازبین نمی‌رود مرگ بر بی بی سی
  • عاشق IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    2 0
    برای تحریک مردم علیه حکومت دشمن دست به هر کاری میزنه...
  • IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    0 0
    مجازات مفسدان فضای مجازی خیلی ضعیف هست
  • حسین IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    0 0
    خبر در بی‌بی‌سی ورد بوده لذا پاسخ هم باید در مشرق ورد باشد
  • رسول US ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    0 3
    الان یک مستند کوتاه دیدم از روحانی سابق که لباس روحانی را از تن بیرود آورده یعنی آقا میری میگفت قاضی حکم اعدام داده به توماج صالحی که جای فرزند و بچه ما را دارد
  • .... IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    2 0
    روحش شاد ، واقعا حالتون از این همه خبرهای فیک وفتنه گری بهم نمی خورد؟تا کی بدنبال هوچی گری وآشوب هستید؟
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    2 0
    لعنت بر امثال این بیسوادهای منافق
  • ایران من IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    1 4
    اگر اینو پخش نکنی دیگه مشرق نمیام /تاسف اوره که افرادی این همه کشتار در ایران رو نمیبینن و کور شدن اگر جهنمی باشه جاتون اونجاس .طرف مردم باشید نه حکومتها که دایمی نیستن نه پهلوی نه این حکومت فقط ایران
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    2 0
    احتمالا فتل راعوامل انگلیسی ها انجام دادند باید ایران سفیر انگلیس را اخراج کند وازآن کشور شکایت نماید
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
      0 0
      بعید نیست عوامل انگلیسی قتل انجام داده باشند ؛
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
      0 0
      بعید نیست عوامل انگلیسی قتل انجام داده باشند ؛خیلی اصرار بر کشته شدن دارند
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
      0 0
      این که هی دارند روی این مسئله مانور میدن بعید نیست که خودشون عامل این قتل یا خودکشی باشند تا کشته سازی کنند
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    2 0
    عوامل بی بی سی. منتظر یک موشک قوی سرگردان هستند تا به ابدیت عذاب بپیوندند
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    2 0
    امریکا واسراییل وروباه مکار که انگلیس باشه در عرض چند ماه نزدیک به چهار صد هزار زن وبچه بیگناه رو شهید کردند حالا مخواهند با این سرو صداها سرپوش رو ننگ خوشون بزارند و خودشون رو با دامن پاک سپاه وایرانی پا ک کنند دختره از دست مادرس وخالش خودکشی کرده از این خودکشیها زیاده مگر دختر وپسر شاه خودکشی نکردندپس اونهاراهم سپاه کشته بیچاره دختره که دچار همچنین مادری بوده مخواست براش مادری کنه نه بره دنبال دل خودش
  • TR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
    1 1
    رادیو بی بی سی از انقلاب دفاع میکرد ?
  • منیری IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
    3 0
    به گوش مسئولان برسونید که واکنش محکم‌ترین درباره پروژه خبرسازی BBC از مرک نیکا شاکری بدن وقتی شکایتی از این بنگاه خبری نمیشه، وقتی سفیرشون احضار نمیشه وقتی صداوسیما و رسانه‌های دیگه چندان به فکر نیستن...فرصت برای روایت سازی و بازی با روان مردم بیشتر میشه. فاز بعدی پروژه #مهسا
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
    0 1
    مردم فهیم ایران میدونن چه کسی نیکا رو کشت
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
      1 0
      چرا کیس نیکا در سرویس‌های اطلاعاتی غربی نمی‌سوزد؟چون کارخودشونه واین کشته سازی باید یه جورایی اونارو به اهدافشون برسونه.وقتی این خودکشی یاقتل رو به گردن نیروهای امنیتی میندازن وهی روش مانور میدن یعنی یه پای کار ماهستیم
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    حتما شما راست میگید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس