وحشت وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی از باز شدن جبهه لبنان

اولین تلاش نظامیان رژیم صهیونیستی برای ورود غزه ناکام ماند و نیروهای صهیونیستی در کمین نیروهای مقاومت غزه گرفتار و مجبور به عقب نشینی شدند.

سرویس جهان مشرق - در شانزدهمین روز عملیات طوفان الاقصی، نیروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار تلاش کردند تا وارد غزه شوند. گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کرد که امروز یک نیروی زرهی صهیونیستی چند متر از دیوار مرزی در شرق خان یونس عبور و وارد نوار غزه شد که در کمین نیروهای قسام گرفتار شد. اسرائیل هیوم به نقل از وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که حمله زمینی به غزه به سبب شبکه تونل‌های حماس بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در رابطه با موضوع نابود کردن حماس که سران رژیم صهیونیستی به آن اشاره می‌کنند گفت که تجربه ما از ترور رهبران حماس کاملا ناموفق و شکست خورده بوده و هر بار این جنبش دوباره برای انتقام به پا خواسته، امیدواریم مقامات اسرائیلی بدانند که منظورشان از نابودی حماس چیست.

حملات و تلفات گیری حزب الله لبنان از صهیونیست‌ها کماکان ادامه دارد و مرزهای شمالی فلسطین اشغالی شاهد تنش و درگیری است. همچنین پایگاه آمریکایی عین الاسد برای چندمین بار مورد حمله مقاومت قرار گرفت که بنابر برخی از اخبار منتشر شده، طی یکی از حملات صورت گرفته، دو نظامی آمریکایی کشته شده اند. نخست وزیر یمن تهدید کرده است که چنانچه حملات علیه غزه متوقف نشود، کشتی های رژیم صهیونیستی را هدف قرار میدهیم.

می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است

روز دهم: تل‌آویو آماج حملات موشکی مقاومت غزه/ وزیر امورخارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد

روز یازدهم: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ ۸۰۰ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی

روز دوازدهم: شبکه عبری کان: امروز شدیدترین روز جنگ در مرز شمالی فلسطین اشغالی و لبنان بود / تل‌آویو امروز بیش از چند مرتبه مورد حملات راکتی مقاومت قرار گرفت

روز سیزدهم: حمله به مواضع آمریکا در عراق و سوریه/ تبادل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان/ حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد/ شلیک موشک از یمن به سمت سرزمین های اشغالی

روز چهاردهم: حمله به نیروهای آمریکایی در کردستان عراق/هلاکت چند نظامی صهیونیست در حمله حزب الله لبنان/ اسرائیل تخلیه شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را آغاز کرد

روز پانزدهم: حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی ادامه دارد/ تظاهرات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو/ حمله مجدد به پایگاه عین الاسد


تحولات روز شانزدهم عملیات طوفان الاقصی

نتانیاهو حمله زمینی به غزه را به تعویق انداخت

۰۰:۵۵ - اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران شامگاه یکشنبه ۲۲ اکتبر ۲۰۲۳ تلفنی در رابطه با آخرین تحولات جنگ در غزه و حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفتگو کرده و راه‌های توقف جنایات وحشیانه این رژیه علیه ساکنان غزه را بررسی کردند.

۲۲:۵۴ -  کاخ سفید: بایدن در تماس با رهبران کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و بریتانیا درباره جنگ رژیم صهیونیستی و حماس گفتگو کرد.

۲۲:۱۵ - برخی منابع از ورود ۱۵ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه از طریق گذرگاه رفح خبر دادند.

۲۱:۴۶ - سفارت آمریکا در بغداد در بیانیه ای از خروج کارکنان غیر ضروری سفارت و کنسولگری آمریکا در اربیل به دلیل افزایش تهدیدات امنیتی خبر داد.

۲۱:۱۲ - سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو حمله زمینی به غزه را به تعویق انداخته است.

۲۰:۵۴ - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک نظامی اسرائیلی و زخمی شدن سه نفر دیگر در درگیری امروز با گردان‌های قسام در شرق خان یونس اذعان کرد.

۲۰:۳۹ - توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف شهرک یارین و البستان در بخش غربی جنوب #لبنان را هدف قرار داد.

گزارش خبرنگار العالم

۲۰:۲۷ - منابع عبری زبان مجددا از شلیک موشک هدایت شونده کورنت به سمت منطقه جبل الشیخ در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند. برخی منابع نیز گفتند که حداقل دو راکت از لبنان به سمت مزارع اشغالی شبعا شلیک شده است.

۲۰:۱۲ - گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حمله زمینی به غزه یک یا دو یا سه ماه طول خواهد کشید اما در نهایت دیگر چیزی به اسم حماس وجود نخواهد داشت.

۱۹:۳۹ - گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به قتل و کشتار غیرنظامیان در غزه، شهر اشغالی بئر السبع را هدف حمله راکتی قرار داده است.

۱۹:۲۸ - رژیم صهیونیستی: هواپیماهای ما پس از شناسایی تلاش برای شلیک موشک‌های ضد تانک در نزدیکی مالکیه به زیرساخت‌های حزب‌الله حمله کردند.

۱۹:۰۴ - منابع عبری زبان اعلام کردند که یک موشک ضدزره دیگر در شمال فلسطین اشغالی به سمت نیروهای اسرائیلی شلیک شده است.

۱۸:۵۳ - رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی به اشتباه یک پادگان مصری را در نزدیکی گذرگاه رفح هدف قرار داده است. در این حمله دست کم دو نظامی مصری زخمی شدند. این رسانه‌ها تاکید کردند که تحقیقات در مورد این حادثه در جریان است.

۱۸:۴۲ - رسانه های اسرائیلی: تهدید وزیر خارجه یمن برای حمله به کشتی های اسرائیلی در حال عبور از باب المندب باید جدی گرفته شود.

کشته شدن دو سرباز آمریکایی در عراق

۱۸:۳۷ - یک منبع آگاه امنیتی عراقی: درنتیجه سه حمله پهپادی و موشکی، یک پیمانکار خارجی و ۲ نفر از نظامیان آمریکایی کشته و ۶ نظامی دیگر آمریکایی زخمی شدند.

۱۸:۲۱ - حزب الله لبنان اعلام کرد که بعد از ظهر روز یکشنبه، مجاهدین مقاومت اسلامی با موشک‌های هدایت‌شونده و گلوله‌های توپخانه به پایگاه‌های بیاض بلیده و المالکیه حمله کردند و تلفات قطعی در آن‌ها وارد کردند.

۱۷:۴۶ - نخست‌وزیر یمن: اگر حمله به غزه ادامه یابد کشتی‌های اسرائیلی را هدف قرار می‌دهیم.

۱۷:۳۴ - گردان‌های قسام اعلام کرد که در ادامه پاسخ به کشتارها و جنایات دشمن صهیونیستی در غزه، شهرک صهیونیست‌نشین نتیفوت را هدف حمله راکتی قرار داده است.

۱۷:۲۵ - شبکه سی ان ان آمریکا به نقل از برخی منابع تاکید کرد که آمریکا رژیم صهیونیستی را برای تعویق حمله زمینی به غزه تحت فشار قرار داده است.

اعتراض نیروی نظامی صهیونیست به نتانیاهو

۱۷:۲۲ - کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه جنگ این رژیم امشب با حضور نتانیاهو جلسه‌ای را برای برآورد اوضاع امنیتی برگزار خواهد کرد.

۱۷:۰۴ - اسرائیل هیوم به نقل از وزیر دفاع آمریکا: حمله زمینی به غزه به سبب شبکه تونل‌های حماس بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

۱۷:۱۹ - شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که در نتیجه شلیک موشک ضدزره از غزه به سمت نیروهای اسرائیلی در منطقه کیزوویم، تلفات سنگینی به صهیونیست‌ها وارد شده است.

شکست اولین تلاش برای ورود به غزه

۱۷:۱۵ - شکست تلاش نیروهای صهیونیست برای ورود به غزه. گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کرد که امروز یک نیروی زرهی صهیونیستی چند متر از دیوار مرزی در شرق خان یونس عبور و وارد نوار غزه شد که در کمین نیروهای قسام گرفتار شد. بر اساس اعلام گردان‌های قسام، مجاهدان شاخه نظامی حماس فورا نیروی نفوذی دشمن را محاصره کرده و دو بولدزر و یک تانک آن را نابود کرده و نیروهای صهیونیستی را مجبور به عقب نشینی از منطقه و بازگشت به آن سوی دیوار مرزی کردند.

۱۶:۲۰ - سفر مکرون به تل آویو به تعویق افتاد. شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که سفر امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به تل آویو که قرار بود روز سه شنبه آینده انجام شود، بنا به درخواست نتانیاهو به تعویق افتاده است.

۱۵:۴۵ - حزب الله لبنان اعلام کرد که در درگیری‌های امروز با اشغالگران اسرائیلی در نزدیکی مرزهای شمالی فلسطین اشغالی، ۴ نفر دیگر از مجاهدان مقاومت اسلامی به شهادت رسیدند.

۱۵:۰۸ - منابع عبری زبان از شلیک دو موشک ضدزره به سمت یکی دیگر از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان خبر دادند.

شلیک موشک حزب الله به سمت مواضع رژیم صهیونیستی

افزایش شمار شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی

۱۵:۰۹ - گردان‌های قسام در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه، نیروهای توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در شرق رعیم، پایگاه نظامی مارس و شهرک نیریم در اطراف غزه را هدف حمله راکتی قرار داد.

۱۴:۲۰ - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۴۶۵۱ نفر افزایش یافته است.

۱۳:۴۱ - مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه جنایات وحشیانه اشغالگران اسرائیلی در غزه، شهرک‌های صهیونیستی اطراف قدس را هدف حمله راکتی قرار داد.

۱۳:۲۴ - سیستم بهداشت توان درمانی خود را از دست داده و سوخت لازم برای ادامه کار بیمارستان‌ها موجود نیست و کمک‌های محدودی هم که وارد نوار غزه شد، به هیچ وجه کافی نیست و اصلا به بیمارستان‌ها نرسیده است.

۱۳:۱۴ - مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که امروز یکشنبه مجددا تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در شهرک مسکاف عام در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

اولین تلاش صهیونیست‌ها برای ورود به غزه ناکام ماند/کشته شدن دو سرباز آمریکایی در عراق/ تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی به ۳۰۷ نفر رسید/نخست‌وزیر یمن: اگر حمله به غزه ادامه یابد کشتی‌های اسرائیلی را هدف قرار می‌دهیم/ حمله مجدد رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق و حلب + عکس و فیلم
حملات موشکی حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی

افزایش آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی

۱۳:۱۱ - کانال ۱۲ تلویزیون "اسرائیل" به نقل از ارتش صهیونیستی اعلام کرد که بیش از ۱۲۰۰ نظامی اسرائیلی از آغاز جنگ تا به امروز دچار معلولیت شده‌اند.

۱۱:۳۱ - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه تا این لحظه ۳۰۷ نظامی اسرائیلی در درگیری‌ها با مقاومت کشته شدند.

۱۱:۲۶ - مدیر عملیات آنروا در غزه: اوضاع در غزه فجیع است و کمک‎های بشردوستانه بسیار محدود است و آب شرب و غذا کمیاب شده است.

۱۰:۵۸ - گردان‌های قسام نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در نزدیکی مفکعیم در اطراف غزه با راکت هدف قرار داد.

۱۰:۲۶ - روزنامه عبری «معاریو»: حزب الله در تمام طول روز به دنبال اهداف است و آماده پرتاب موشک های هدایت شونده در سراسر نوار مرزی است.

۱۰:۱۹ - حمله موشکی به پایگاه هوایی عین الأسد در #عراق و شنیده شدن صدای انفجار در داخل آن

۹:۴۶ - گردان‌های قسام مجددا شهر اشغالی تل آویو را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه هدف حمله موشکی قرار داد. منابع عبری زبان از شنیده شدن صدای انفجار مهیب و به صدا درآمدن آژیر خطر در تل آویو خبر دادند.

اولین تلاش صهیونیست‌ها برای ورود به غزه ناکام ماند/کشته شدن دو سرباز آمریکایی در عراق/ تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی به ۳۰۷ نفر رسید/نخست‌وزیر یمن: اگر حمله به غزه ادامه یابد کشتی‌های اسرائیلی را هدف قرار می‌دهیم/ حمله مجدد رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق و حلب + عکس و فیلم
تظاهرات مجدد علیه نتانیاهو در تل آویو

حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

۹:۴۰ - فرودگاه دمشق و حلب در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی از خدمت خارج شدند.

۹:۳۴ - ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند نفر را که قصد شلیک موشک ضدزره به سمت شهرک صهیونیستی اویویم در نزیکی مرز لبنان را داشتند، هدف قرار داده است.

۸:۰۷ - منابع عبری زبان اعلام کردند که یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور تخلیه ۱۴ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی را صادر کرده است.

۷:۰۵ - بیش از ۱۰۰ عضو کنگره آمریکا در پیامی به جو بایدن رئیس جمهور این کشور اعلام کردند که با توجه به حجم بالای کشته‌ها در غزه، فورا باید اقدامی برای توقف جنگ و جلوگیری از قربانی شدن افراد غیرنظامی بیشتر انجام گیرد.

۶:۴۸ - منابع پزشکی در نوار غزه اعلام کردند که در حملات بامداد امروز جنگنده‌های اسرائیلی به مناطق مختلف این باریکه بیش از ۵۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    2 10
    مشرق اینهمه که روی کشته های اسرائیلی حساسی
    • US ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      0 0
      کشته های اسقاطیل لذت بخش ترین خبره
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1 2
    یمن هم هی .چقدر باید این جنگ ادامه پیدا کنه تا غیرتی بشین
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    2 2
    پس جنبش نجبا عراق چرا کاری نمیکنن؟
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    31 7
    مرگ بر اسرائیل کودک کش
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      3 2
      آورین فقط شعار بده
    • US ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 12
      وزیر اقتصاد اسرائیل می‌گوید اگر حزب‌الله لبنان بخواهد جبهه جدیدی را در شمال اسرائیل باز کند، «ما در واقع ایران را هدف قرار خواهیم داد.» نیر برکت در گفتگویی اختصاصی به روزنامه دیلی میل بریتانیا گفت: «برنامه ایران این است که از تمام جبهه‌ها به اسرائیل حمله کند. آگر ما متوجه شویم که آنها قصد هدف قرار دادن اسرائیل را دارند، فقط کسانی را که در جبهه هستند هدف قرار نخواهیم داد، ما به دنبال راس فتنه خواهیم رفت که ایران است.» «آیت‌الله‌ها در ایران خواب خوش نخواهند داشت و و ما اطمینان حاصل می‌کنیم که اگر خدای نکرده جبهه‌ای را در شمال باز کنند بهای سنگینی بپردازند.» وزیر اقتصاد اسرائیل همچنین گفت: «لبنان و حزب‌الله هم بهای سنگینی خواهند پرداخت، نگاه کنید به بهایی که حماس دارد می‌پردازد اما این هم کافی نیست.»
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    24 6
    نماد و سبل کودک کشی در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    19 6
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش صهیونیسم
  • TR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    2 3
    این جنگ احمقانه با توپ و تانک و موشک خیلی طول میکشه . باید از سلاحهای کشتار جمعی و اتمی و بیولوژیک و میکروبی زودتر استفاده کنن .
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1 2
    مردم ایران منتظر هستند
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    4 0
    قابل توجه تحلیلگرنماهای بیسواد: مسلم بود که حمله زمینی حتما انجام خواهد شد اگر اتفاق خارق العاده ای نیفتد از تصمیمشان منصرف نمی شوند
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    8 3
    به درک گورتون رو گم کنید برید کشور خودتون👎👊✊
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    6 2
    خداکمکشون کنه
  • US ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1 5
    مرگ بر مرگ بر نمی توان کاری کرد باید آستین ها را بالا زد و با قدرت وارد جنگ با رژیم صهیونیستی شد
  • دهقان IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    2 3
    قتل عام مردم فلسطین توسط صهیونیسم در سایه بی تفاوتی حکام عرب به ظاهر مسلمان ولی هم سو با غرب و صهیونیسم دل هر انسان با وجدان و آزاده را به درد آورده خیانت حکام عربی ذهن انسان یاد بی وفایی جماعت کوفی صدر اسلام میبرد گویا همیشه از این خائنین و پیروان ابلیس هستند تا حق از باطل تشخیص داده شود
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    3 2
    کودک کشان صهیونیست‌ زنجیر پاره کرده اند و دیوانه وار جنایت و درندگی می کنند کارشون تمومه اگه جبهه مقاومت هماهنگ عمل کنند
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    2 2
    اسرائیل با اینا می خواد به غزه حمله زمینی کنه؟ خخخخخخ
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    2 2
    یا صاحب الامر، دخیلک...
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 1
    چرا سعی میکنند که فقط بگویند اسرائیل حملات و بمباران انجام میده و آمریکا هیچ کاری نمیکنه؟! ببینید تمامی بمباران علی اخیر کار رژیم تروریستی آمریکا هست و بایستی محور مقاومت پاسگاههای آمریکایی رو تماما در این منطقه بزنند. نبایستی حتی یک نظامی آمریکایی از این منطقه زنده خارج بشه
  • محمد IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 1
    دقت کردین مقاومت از همه جا داره کمک میکنه و به رژیم کودک کش حمله میکنه، فقط سوریه ساکته در صورتی که هر روز فردگاه هاشم بمباران میشه از بشار اسد بی عرضه تر ندیدیم.
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    لغت هایی مثل ماده ۱۰ وزارت نفت و سند ۲۰۳۰ جهانی شده فقط لغت هایی برای منحرف کردن ذهن و روان مردم از واقعیت و نیاز به اصلاح قوانین . پس چرا حقوق های دولتی مدیران وزارت نفت شفاف نمی شود چرا حساب های محل بحث عدم متصل به خزانه بسته نمی شود چرا راه های نظارت و کنترل خزانه بحث نمی شود . چرا مشکلات اجتماعی مانند عدم رونق مساجد و بسیج پیگیری نمی شود چرا تبلیغات بی حجابی قطع نمی شود . چون روان مردم و کارگر رو مشغول حرف های بی عمل کرده اید که فقط مکرر در مکرر تکرار کنید و ناامیدی پخش کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس