کد خبر 1516613
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۳
شرور و سارق مسلح در حلقه محاصره پلیس ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: شرور و سارق مسلحی که با تیراندازی به سمت مردم و با سرقت های زنجیره ای باعث رعب و وحشت شهروندان ایرانشهری شده بود، دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی رشنودی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: در پی اعلام چند مورد سرقت مسلحانه و تیراندازی به سمت شهروندان ایرانشهری بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: با حضور مأموران پلیس آگاهی در صحنه های متعدد این شرارت ها و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، راننده یک دستگاه پژو ۴۰۵ به همراه یک سرنشین با سلاح کلاش به صورت مسلحانه سرقت خودرو، منزل و به سمت شهروندان برای ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر تیراندازی و از محل جرم به مکان نامشخصی متواری می شده اند.

وی تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این اقدام، تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته هویت متهمان مشخص و عامل اصلی این سرقت ها و تیراندازی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ رشنودی افزود: در بازدید از مخفیگاه شرور ۳۵ ساله دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ استفاده شده در این شرارت ها کشف و پیگیری در خصوص کشف سلاح این شرور همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به کشف ۴ فقره پرونده سرقت مسلحانه و ۶ فقره پرونده تیراندازی به سمت شهروندان افزود: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس می باشد، هر کسی بخواهد با این شرارت های امنیت اجتماعی را خدشه دار کند پلیس برابر قانون با او برخورد جدی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    7 0
    الحمدالله. بهش رحم نکنید.
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    3 0
    ق ق مماشات کن خودت خوب بلدی
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    1 0
    اینها رو اعدام کنید قصد اینها برهم زدن آرامش روانی منطقه بلوچستان هست سرقت نیت دوم این کثافتهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس