کد خبر 1599639
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳

مقابله با هیولای ترس از پرواز!

ترکیه مقصد محبوبی برای سفر ایرانیان است. هرساله تعداد زیادی از مردم ایران به این کشور سفر می‌کنند، اما بعضی از افراد هستند که به دلیل ترس از پرواز با هواپیما از سفر خود میگذرند. در این متن ما به بررسی اطلاعات پرواز تهران به استانبول امروز و راهکارهای مقابله با هیولای ترس می‌پردازیم.

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت بلیط

عوامل بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت تهران به استانبول تاثیر می‌گذراند. در ادامه به برسی عوامل موثر بر روی قیمت بلیط می‌پردازیم.

شرکت ارائه دهنده بلیط

به دلیل وجود تعداد بالای شرکت‌های خدمات دهنده پرواز و تهیه بلیط ، شما می‌توانید اطلاعات پرواز تهران به استانبول امروز را از شرکت‌های مختلف را دریافت بکنید. به دلیل وجود تنوع بالای شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرواز قیمت بلیط نیز تفاوت زیادی دارد. شما می‌توانید با کمی تحقیق بهترین بلیط را با بهترین قیمت برای خود و خانواده خود تهیه کنید.

مقابله با هیولای ترس از پرواز!

نوع بلیط

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر روی قیمت بلیط نوع بلیط است. اکونومی و بیزینس از انواع بلیط‌ها هستند که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. بلیط اکونومی یک بلیط با قیمت به صرفه تر است که با توجه به اینکه شما هزینه کمتری پرداخت میکنید، از خدمات کمتری نیز برخوردار می‌شوید که نداشتن حق انتخاب صندلی و نبودن فضای کافی برای راحتی در سفر می‌توان اشاره کرد.

اما بلیط بیزینسی یکی دیگر از انواع بلیط است که شما می‌توانید تهیه کنید. این بلیط برای سفرهایی مناسب است که مسیر طولانی را در پیش دارید، زیرا در این نوع بلیط خدمات ارائه شده بسیار قابل توجه است. فضای شخصی زیاد که شما می‌توانید آزادنه دراز بکشید و در طول مسیر استراحت بکنید از نمونه امکانات رفاهی بلیط است. یکی‌دیگر از مزایا بلیط بیزینسی تحویل گرفتن سریع بار است.

بازه زمانی سفر

یکی‌دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت بلیط بازه زمانی است. شما اگر هنگام خرید به اوج ترافیک هوایی توجه نکنید، باید هزینه بیشتری نسبت به بقیه اوقات بپردازید.روزهای هفته نیز می‌تواند روی قیمت بلیط تاثیرگذار باشد. شما اگر قصد سفر در آخر هفته را دارید باید هزینه نسبتا بیشتری نسبت به اوایل یا اواسط هفته بپردازید. اما بهترین زمان برای سفر به ترکیه زمستان است. اگر قصد سفر تفریحی ندارید قیمت بلیط در این فصل از سال به کمترین حد خود می‌رسد.

قیمت بلیط و شرایط

ایرلاین‌های متفاوتی با شرایط مختلف وجود دارد، که شما می‌توانید با توجه به نوع سفر خود و شرایط شخصی بلیط خود را خریداری نمایید.این ایرلاین‌ها شامل ترکیش‌ایرلاین، آنادولوجوت، ماوی گوک و فری‌برد است.ترکیش‌ایرلاین یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌ها است. که با توجه به تنوع بالای نوع بلیط و نوع خدمات ارئه شونده دست شما را هنگام خرید باز می‌گذارد. قیمت بلیط‌های ترکیش ایرلاین از حدود10 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان است.

یکی دیگر از شرکت‌های ارائه دهنده بلیط آنادولوجت نام دارد. این ایرلاین با امکانات رفاهی خود می‌تواند سفری امن و راحت را برای شما رقم بزند. قیمت بلیط این شرکت هوایی از حدود 9 میلیون تومان تا 12 میلیون تومان است. اما شرکت ماوی‌گوک که تنها ایرلاینی است که پرواز مستقیم دارد و از کیفیت بالایی هواپیما برخوردار است.اما لازم به ذکر است که یک توقف کوتاه جهت سوختگیری انجام می‌شود. قیمت بلیط این ایرلاین از هفت میلیون تومان شروع می‌شود که نسبت به مستقیم بودن پرواز قیمت خوبی دارد.

شرکت هوایی فری‌برد یکی دیگر از ایرلاین های محبوب است که با توجه به تنوع نوع بلیط دست شمارا هنگام انتخاب باز می‌گذارد. از بهترین ویژگی‌های این ایرلاین می‌توان به خدمات شگفت‌ انگیز هنگام سفر اشاره کرد. با توجه به خدمات شگفت‌انگیز قیمت بلیط نیز توجه شمارا جلب می‌کند، که قیمت بلیط این شرکت از 9 میلیون تومان آغاز می‌شود.

راهکارهای کم کردن ترس هنگام پرواز

راهکارهای بسیارزیادی وجود دارد که میتواند ترس شمارا هنگام پرواز کم کند، که به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم. اطلاعات خود را راجب عملکرد هواپیما بالا ببرید این عمل می‌تواند کمی از ترس شما کم کند. از نشستن کنار پنجره خودداری کنید، زیرا شما متوجه این ارتفاع می‌شوید و ترس شمارا تشدید می‌کند. به موسیقی گوش کنید. این امر می‌تواند حواس شمارا هنگام پرواز پرت کند که بسیار راهکار مناسبی است.

همیشه مثبت فکر کنید، زیرا فکر کردن به اتفاقات بد می‌تواند ترس شمارا چند برار کند. نفس عمیق بکشید تا اکسیژن زیادی به شما برساند که باعث کاهش استرس و ترس شما می‌شود. اگر طرفدار نوشیدنی‌های کافئین دار هستید حتما قبل از سفر از خوردن آن اجتناب کنید. سعی کنید تا حد زیادی بخوابید که متوجه محیط اطراف خود نشوید تا از ترس شما کاسته شود. به انتهای سفر خود، مکان‌های گردشگری کشور مقصد را تصور کنید که باعث آرام شدن ذهن شما می‌شود.

سعی کنید با مهمانداران یا صندلی بغل خود ارتباط بگیرید و صحبت کنید، داشتن هم صحبت همیشه خوب است و می‌تواند حواس شمارا از پرواز پرت کند. استفاده از داروهای ضد اظطراب قبل سفر تا حد زیادی می‌تواند به شما کمک کند که ترس خود را سرکوب کنید. و آخرین و بهترین راهکار مراجعه به روانشناس است که می‌تواند علل ریشه‌ای ترس شمارا بشناسد و بهترین درمان و راهکار ها را به شما توضیح دهد.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس