کد خبر 1598296
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

بهترین آفرها برای رزرو هتل میلان

پرطرفدارترین شهر در ترکیه جایی نیست مگر استانبول که بانام قسطنطنیه شناخته می‌شود. ازآنجایی‌که این مسافرت مسافت طولانی را در پیش روی ایرانی‌ها قرار نمی‌دهد و از سمت دیگر اغلب مردم ترکیه فرهنگ و آداب رسومی مشابه ایرانی‌ها دارند. تقریباً بیشتر ایرانی‌ها در ایام تعطیل این شهر را در لیست سفرهای برون‌مرزی خود جای می‌دهند. بر همین اساس دور از لطف نیست که با هتل‌های که خدمات خوب و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای را در پیش روی مسافران قرار می‌دهند قدری بیشتر آشنا شوید. می‌خواهیم امروز شمارا برای رزرو هتل میلان آماده کنیم و به معرفی این هتل و بررسی آن بپردازیم. شما هم اگر می‌خواهید به پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه سفری داشته باشید بهتر است ما را تا پایان همراهی کنید.

هتل میلان استانبول را چقدر می‌شناسید؟

هتل گرند میلان استانبول یکی از هتل‌های خوش‌خدمت و ارزان‌قیمت این منطقه توریستی محسوب می‌شود. این هتل سه ستاره در استانبول، منطقه‌ی فاتح، محله‌ی کاتب کاسیم، خیابان لانگا حصاری با پلاک ۴۴ واقع‌شده است. موقعیت مکانی آن سبب شده تا دسترسی به مناطق قدیمی و تاریخی استانبول با صرف زمان اندکی برای شما مهیا شود. محل قرارگیری این هتل دسترسی به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بسیاری را برای شما فراهم کرده است. کافی است از منوی متنوع این رستوران بهترین غذا را باب میل خود سفارش دهید و نوش جان‌کنید.

بهترین آفرها برای رزرو هتل میلان

مشخصات عمومی هتل گرند میلان

برای اینکه بیشتر با این هتل خوش قیمت در استانبول آشنا شوید. باید بگویم منظره‌ای با دید روبه‌دریا و ساحل قرار است بعد از رزرو هتل میلان در پیش روی شما باشد. از اینترنت رایگان می‌توانید استفاده کنید و برای تمام اتاق‌ها خدمات پذیرایی مهیا شده است. استفاده از یخچال، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی ، تلویزیون در اتاق و سیستم اعلام حریق از مزیت‌های دیگر این هتل محسوب می‌شود. برای اتاق‌ها سرویس بهداشتی فرنگی هم در نظر گرفته‌شده است. اقامتگاهی با ۳۴ اتاق دنج و آسوده که امکان اقامتی به‌یادماندنی در فضایی آرام را تقدیم شما می‌کند. قدری سخت است که در استانبول هتل ارزان‌قیمتی را برای خود رزرو کنید اما این هتل این مهم را برای شما فراهم آورده است.

در اتاق‌های هتل چه خدماتی برای شما مهیا است؟

قرار است شما بیشترین زمان از اقامت در یک هتل را در اتاق شخصی خود سپری کنید. به همین دلیل باید بگویم در این هتل می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. در نظر داشته باشید که مینی بار برای پذیرایی از شما با پرداخت هزینه قابل شارژ کردن است. تهویه بسیار مطبوعی برای محیط فراهم‌شده تا شمارا چیزی آزرده‌خاطر نکند. از اتاق‌های این هتل اگر بخواهیم بگویم به‌غیراز زیبایی و تمیزی در تمام بخش‌ها از گزینه دیگری نمی‌توان نام برد. با توجه به هزینه‌ها رزرو هتل میلان با توجه به امکانات و فضای آن مناسب به نظر می‌رسد.

بررسی موقعیت مکانی هتل میلان استانبول

این هتل از منظر موقعیت مکانی نسبت به سایر هتل‌های ارزان‌قیمت بستر متفاوت تری را در شهر استانبول برای گردشگری در پیش روی شما فراهم آورد است. شما در نزدیکی میدان تقسیم حضور دارید و این یعنی نوید این مهم که قرار است گردشگری خاصی را بی‌هیچ دردسری برای هزینه جابجایی در پیش رو داشته باشید. پیاده‌روی در میدان تقسیم و تماشای مغازه‌های لوکس از یک‌سو و دسترسی به مسجد ایاصوفیه و دیگر مکان‌های تاریخی استانبول از سمت دیگر از مزیت‌های حضور در این هتل محسوب می‌شود. مسجد آبی ۱.۷ کیلومتر، آب‌انبار باسیلیا تا هتل گرند ۱.۹ کیلومتر، منطقه قدیمی استانبول ۲ کیلومتر و مسجد ایاصوفیه ۲ کیلومتر با شما فاصله دارد.

بهترین آفرها برای رزرو هتل میلان

تجربیات سایر مسافران از اقامت در این هتل

هتل به‌صورت شبانه‌روزی پذیرش دارد و بر اساس نظرات به ثبت رسیده برخورد کارکنان در هر ساعتی از شبانه‌روز مناسب عنوان‌شده است. شما می‌توانید با اجاره خودرو از پارکینگ این هتل هم بهره بگیرید. از آسانسور به‌منظور جابجایی استفاده کنید و از سایر خدمات هتل در بخش خانه‌داری بهره‌مند شوید. بر اساس نظرات عنوان‌شده شما اجازه ورود حیوان خانگی به این هتل را ندارید و بهتر است این مهم را در نظر داشته باشید.

هزینه اقامت در هتل میلان به چه صورت است؟

  • اتاق سینگل استاندارد همراه با صبحانه رایگان برای یک نفر با یک‌تخت سینگل ۱۵۴۵۰۰۰ هزار تومان با تخفیف ۷ درصدی ۱۴۳۶۸۵۰هزار تومان
  • اتاق دبل استاندارد همراه با صبحانه رایگان برای دو نفر با یک‌تخت دبل ۱۶۰۶۰۰۰ هزار تومان با ۷ درصد تخفیف ۱۴۹۳۶۰۰ هزار تومان
  • اتاق تریپل استاندارد همراه با صبحانه رایگان برای سه نفر با یک‌تخت دبل و یک‌تخت سینگل ۲۲۸۷۰۰۰ هزار تومان با ۷ درصد تخفیف ۲۱۲۶۹۰۰ هزار تومان

کلام آخر در مورد معرفی هتل میلان

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید استانبول یکی از زیباترین شهرهای توریستی ترکیه محسوب می‌شود. به همین خاطر رزرو کردن هتل ارزان‌قیمت در این شهر قدری پر دردسر است. مگر آنکه با هتل میلان این شهر آشنا باشید و بتوانید آن را برای رزرو انتخاب کنید. این هتل سه ستاره خدمت متناسبی را نسبت به قیمت مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد و همین امر رضایت‌مندی مسافران و گردشگران بسیاری را در برداشته است. امیداست مطالب ارائه‌شده توانسته باشد نظر شمارا به جهت یک اقامت به‌یادماندنی در شهر استانبول ترکیه جلب کرده باشد و بهترین‌ها در طول این سفر در پیش روی شما باشد.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس