کد خبر 1603010
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
طاهری

مدیر سابق تیم فوتبال استقلال گفت: ساپینتو سرمربی سابق استقلال از من می خواست علیه استقلال در فیفا شهادت بدهم که این مساله را قبول نکردم.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری در مورد صعود تیم کویر مقوا به لیگ دسته اول فوتبال برای فصل آینده اظهار داشت: فوتبال در لیگ برتر به چشم می آید و همه رسانه ها با آن توجه دارند اما در لیگ های پایین تر شرایط اینگونه نیست ولی معنایش این نیست که لیگ های دسته اول و دوم بی کیفیت هستند برعکس مسابقات و رقابت در لیگ های پایین تر بسیار فشرده تر، مهیج تر و سخت تر است و برای موفقیت دراین لیگ ها تلاش و کار مضاعف باید داشته باشید.

مدیر تیم کویر مقوا افزود: در لیگ دسته دوم فوتبال ایران شاهد حضور بازیکنان مستعد ومربیان کاربلدی هستیم که واقعا برای فوتبال کشور زحمت می کشند. در تیم کویرمقوا هم مدیریت باشگاه آقای طباطبایی به واقع مدیری نمونه بود و پرداخت پول بازیکنان به موقع و بدون تاخیر انجام می شد و هم سرمربی خوبی به نام رضا مرتضی زاده داشتیم که مربی بسیار فنی و با دانش است و از سویی دیگر بازیکنان مستعدی هم در کویر مقوا حضور داشتند. روز سه شنبه تا لحظات آخر ممکن بود ما به جای صعود مستقیم به لیگ یک به پلی آف صعود برویم و کارمان سخت تر می شد که با تعویض های خوب سرمربی مستقیم به لیگ یک صعود کردیم.

وی در مورد میزان تفاوت دستمزد بازیکنان لیگ برتری با لیگ دسته دوم گفت: تفاوت بسیار زیاد است. در لیگ دسته دوم بازیکنان خوب ومستعد و توانایی حضور دارند اما رقم دستمزد برخی از آنها به حدود 200 میلیون تومان می رسد و شاید گران ترین بازیکنان لیگ دسته دوم نهایتا دستمزدی در حدود 900 میلیون دریافت کنند که آن هم برای بهترین هاست.

مدیر سابق تیم استقلال در مورد قهرمانی ساپینتو با آپوئل در لیگ قبرس گفت: گاهی با ساپینتو ارتباط دارم و بعد از این که قهرمان لیگ قبرس شد از طریق واتس آپ به رسم ادب بهش تبریک گفتم هرچند او هنوزم از من دلخور است! ساپینتو بعد از جدایی از استقلال ظاهرا طلبی از باشگاه داشت و از من خواست که علیه استقلال در فیفا شهادت بدهم که به او گفتم هرگز چنین کاری نمی کنم و او از من دلخور شد ولی من گفتم استقلال را دوست دارم. با این حال بعد از قهرمانی اش به او تبریک گفتم او البته کمی به خاطر این ماجرا با من سرسنگین بود!

طاهری در مورد وضعیت لیگ برتر این فصل گفت: استقلال و پرسپولیس شانه به شانه هم در حال حرکت هستند و همان فوتبال دو قطبی سابق را شاهدیم فوتبالی که باعث می شد هیجان زیادی هم در فوتبال به وجود بیاید. دلم می خواهد استقلال قهرمان لیگ برتر شود زیرا بازیکنان این تیم با تمام وجود برای قهرمانی تلاش می کنند. هوادار استقلال تا دقیقه 96 ورزشگاه را ترک نمی کند و می ماند و تشویق می کند تا تیم محبوبش گل بزند و بازیکنان هم گل پیروزی بخش را می زنند این ها همگی قشنگ است. برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم.

وی در مورد دلیل حذف استقلال و پرسپولیس از جام حذفی، گفت: جام حذفی با لیگ قابل مقایسه نیست و با یک باخت همه چیز تغییر می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • هوشنگ IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    2 7
    کیسه کش بدبخت نه تلفظ تیمت راحته نه اسم تیمت خوشگله نه لگو تیمت زیباست رنگ آبی مزخرف ترین رنگ در بین تمام رنگهاست تمام زشتی ها مزخرفات در تیمت و اسم تیمت و لگو تیمت و رنگ تیمت جمع است
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      5 1
      آب بریز اونجات که جلز و ولز میکنه لنگی خوشبخت و برگرد تو لنگدونی.
    • ایزا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      7 0
      داداش برو قرصاتو بخور. اصلن فوتبال اینقدر واقعا ارزش داره که به بقیه توهین کنی؟
    • آرمان IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      3 0
      شما واقعا خیلی عقده اب تشریف دارید
    • آرمان IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      3 0
      شما واقعا خیلی عقده اب تشریف دارید
    • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      حماقتی داری تو مثال زدنی.
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      به عنوان یهپرسپولیسی حالم بهم خورد از این همه بی ادبی.
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      پاسخ به 14:43. این هوشی اصلا پرسپولیسی نیست بلکه یه تفرقه اندازه. خوب سرکارت گذاشت و تو هم نسنجیده تیم رقیبو توهین کردی
  • هوشنگ IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 7
    از کیسه کش شدیدا متنفرم ۶ تایی ها + ده دقیقه ده نفره + ایمون زاید حالت خوب شد ؟
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      1 1
      کل تاریخ لنگ یک قهرمانی بین المللی هم ندارن ذلیل شده ها
  • هوشنگ IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 7
    تیم فقط یونایتد رنگ فقط سرخ بازیکن فقط مسی لیگ فقط لیگ برتر انگلیس سرمربی فقط گواردیولا فرگوسن پیشگوست فوتبال فقط وین رونی بقیه فرچه توالت هستند
  • پیمان پرسپولیسی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    9 0
    جناب هوشنگ. منم مث خودت پرسپولیسی هستم. ولی واقعا واست متاسفم که هواداراهایی مث تو و امثال تو هستند که فوتبل رو به لجن کشیدن. اینقدر ادب نداری که بدونی نباید به کسی توهین کنی،کاری به استقلال و هواداراش ندارم و متقدم رقابت در همه جای جهان زیباست و تمام رنگهای طبیعت چه زرد، آبی، سبز، قرمز ... همه زیبا هستند.ایکاش اون روزی برسه که همه ما هوادارها بدون بی احترامی به تیم، رنگ، لگو و بازیکن خاصی فقط و فقط تیم خودمون رو تشویق کنیم. به امید اون روز. زنده باد ایران و ایرانــــــــــــــی
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      اشتباه مبکنی! این اصلا پرسپولیسی نیست. فقط تفرقه اندازه
  • محمد IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    کنسرو باغ وحش لنگ بانک پرسپولیسی خفه
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 0
    دسته دو چرا باید 900 میلیون بگیره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میدونین 900 میلیون پول 10 سال یک کارگر هست؟
  • فوتبالیست نجومی IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    6 0
    هواداران باحال >>>> دوستون داریم >>>> درامد نجومی برای ما >>>> دعوا و ... برای شما >>>> >>>>>شما نبودید واقعا ما لنگ بودیم !!! >>>> آورین >>>> تو سر و کله هم بزنید !! >>>> دوستون داریم !!! >>>>> راستی شما آی کیوتون چنده که این قدر ما رو دوست دارید ؟!! >>> تا حالا فوتبال هم بازی کردید ؟!! >>>>>>خیلی با حالید !! >>>> خیللللللللیییی
  • فوتبال سراپا فساد IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    5 0
    فوتبال سراپا فساد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس