کد خبر 1599952
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
مشاهده پلنگ در سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری‌

مدیرکل محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری: مأمور یگان حفاظت محیط‌ زیست ‌حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت‌ شده سبزکوه موفق به ثبت تصویر یک قلاده پلنگ ایرانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    0 0
    و این چه چیزی ثابت میکند؟. که مدیرکل محیط زیست ملت که باید دانایی و درک جنایتهای حیوانات دوپای قاچاغچی که همه چیزشانرا به پول میفروشند را داشته باشد به انها ادرس میدهد که ما در این منطقه پلنگی دیدیم بعبارت دیگر نظرتان به اینجا باید باشد؟. متاسفانه کشور و ملت ایران افرادی را در محیط زیست بخدمت گرفته که با توجه به انچه در مورد کشتار / ....غیر قانونی و فروش این حیوانات بکشورهای بیابانی و ضد ایرانی منطقه بگوش میرسد در خط راهبردی محیط زیست نیستند. این اشخاص تا انجا که بنظر میرسد یاافرادی نادان و یا ملت را نادان دانسته میباشند. عملکردهای انان با اینگونه اخبار محیط زیستی که واقعا خبری نباید باشد هر کسی را باید بفکر میاندازد که ایا این افراد شرایط و علایق حفاظت محیط زیستی را که برای مراقبت از ان استخدام و از بیت المال پول میگیرند را دارا بوده و یا از ان برای سکویی جهت جهش به شغلی دیگر در بیت المال استفاده میکنند.
  • ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    با سلام و تحیات وافره بدینوسیله از سازمان محیط زیست بجهت اعلام گرای این حیوان زیبا و پوست گران کمال تشکر و امتنان را داریم. خواهشمند است یک آپ هم طراحی بفرمایید تا راحت تر گرای کفتار گرگ روباه پرندگان شکاری و کل و بز و آهو را هم پیگیری کنیم دس شوما درد نکونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس