کد خبر 1602165
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
سرنوشت آزمون و جهانبخش در اروپا چه می‌شود؟

دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که در اروپا فعالیت می‌کنند، سرنوشت نامشخصی برای فصل آینده در فوتبال این قاره دارند.

به گزارش مشرق، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو لژیونر فوتبال ایران در اروپا، وضعیت نامشخصی برای فصل آینده دارند و همین موضوع سوژه رسانه «۷۷۷score» شده است.

این رسانه در گزارش خود در مورد آزمون و جهانبخش نوشته است: سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو ستاره فوتبال ایران با نزدیک شدن به پایان فصل اروپایی، سرنوشت نامشخصی برای فصل آینده دارند. هر دو بازیکن خود را بر سر دوراهی می‌بینند و بلاتکلیف هستند.

جهانبخش ۳۰ ساله قرار است از تیم فاینورد جدا شود اما مقصد بعدی او مشخص نیست. با وجود ابراز تمایل خود برای بازی در بوندسلیگا، او هنوز باشگاه بعدی‌اش را مشخص نکرده است. از سوی دیگر، آزمون، مهاجم ۲۹ ساله نیز در مورد آینده خود مطمئن نیست که آیا در رم می‌ماند یا به بایرلورکوزن باز می گردد و یا تیم جدیدی پیدا می‌کند.

هر دو بازیکن مصمم به حضور در اروپا با هدف بازی در پنج لیگ معتبر هستند. اگرچه علاقه باشگاه‌های ایرانی نیز به این دو بازیکن وجود دارد، اما جذابیت و رقابت فوتبال در اروپا برای آنها مهم‌تر از حضور در لیگ برتر ایران است.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای این دو استعداد ایرانی بسیار مهم خواهد بود زیرا آنها مسیرهای حرفه‌ای خود را طی و تلاش می‌کنند در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی بازی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مو مدونوم IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    1 0
    آخه وره شی موخان ورگردن اینجو؟ اینجو کجا اروپا کجا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس