کد خبر 1599836
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸
حوادث

پسر جوان که بعد از قتل مادر و آتش زدن جسدش، می‌خواست با اسید خودش را بسوزاند با حضور مأموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۰ شب شنبه ۱۵ اردیبهشت ساکنان ساختمانی در محله وردآورد صدای درگیری و مشاجره مادر و پسر همسایه طبقه سوم را شنیدند. دقایقی بعد ناگهان صدای زن همسایه خاموش شد اما استشمام بوی شدید سوختگی که کل ساختمان را پر کرده بود همسایه‌ها را از خانه‌هایشان بیرون کشید.

جسدی داخل خانه

به‌دنبال بوی دود و سوختگی، آنها به طبقه سوم رسیدند و دریافتند این بو از خانه مادر و پسر می‌آید. بلافاصله آنها با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفتند. وقتی همسایه‌ها پشت در خانه رسیدند پسر جوان فریاد می‌زد: «بروید! اگر از اینجا دور نشوید خودم را با اسید می‌سوزانم.»

لحظاتی بعد مأموران کلانتری وردآورد و آتش‌نشانی وارد محل شده و از پسر جوان خواستند تا در را باز کند. اما تهدیدهای او ادامه داشت و فریاد می‌زد: اگر کسی نزدیک شود خودم را با اسید می‌سوزانم.از آنجایی که صدایی از زن صاحبخانه به گوش نمی‌رسید، مأموران احتمال دادند که بلایی سر پیرزن آمده باشد.با این احتمال موضوع به بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. با حضور تیم جنایی در محل و پس از دقایقی صحبت با پسر جوان، او تسلیم شد و در را باز کرد.

با ورود تیم جنایی به محل آنها با جسد پیرزن جلوی در آپارتمان روبه‌رو شدند که در حال سوختن بود. خانه بهم ریخته و کنار جسد چاقو، پیچ گوشتی و ظرفی افتاده بود که پسر جوان مدعی بود داخل آن اسید است و می‌خواسته با آن، خودش را بسوزاند. امدادگران آتش‌نشانی، بلافاصله جسد را خاموش کردند.یکی از همسایه‌ها در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: این پسر مشکل روحی و روانی دارد و حتی مدتی هم در مرکز درمانی بستری بود. شب حادثه صدای مشاجره او و مادرش را شنیدم که مادرش می‌خواست او قرص‌هایش را بخورد اما وی امتناع می‌کرد.

اعتراف به قتل

پسر جوان که وضعیت روحی خوبی نداشت در رابطه با جنایتی که مرتکب شده بود، گفت: مادرم مدام می‌گفت تو دیوانه‌ای و باید قرص‌هایت را بخوری. این کلمات مرا تحریک کرد. حس بدی به من دست داده بود و صداهایی می‌شنیدم که از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم. وقتی داخل آشپزخانه بود به سمتش رفتم و چاقو و پیچ گوشتی را از آشپزخانه برداشتم و به او حمله کردم. مادرم فرار کرد و من دنبالش دویدم و او را زدم بعد روی جسد بنزین ریختم و آن را به آتش کشیدم. با دیدن شعله‌های آتش تازه متوجه شدم که چه‌کار کرده‌ام. پشیمان شدم و تصمیم گرفتم با اسید خودم را بکشم. به سراغ ظرفی رفتم که داخل آن اسید بود. من نمی‌توانستم بدون مادرم زندگی کنم.

در بررسی محتویات بطری، مشخص شد که داخل بطری جوهر نمک بوده اما متهم تصور می‌کرده که داخل آن اسید است. پسر جوان که وضعیت روحی مناسبی نداشت به دستور بازپرس جنایی بازداشت و برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • مریم IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    15 33
    💔💔💔😔😔🖤🖤 پدر و مادر نشويم،نسل مريض را به جامعه تحويل ندهيم فرزندان مان را بافقر و بدبختى بزرگ نكنيم و روح و روان شان را مريض نكنيم و در آخر بميرم ،براى مادر
    • FR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
      6 15
      دقیقا...آفرین
    • مهتی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
      29 5
      در پاسخ مریم: از آسانسور استفاده نکنیم چون امکان سقوط دارد!! این همه دانشمند بودند که در خونواده های کاملا فقیر بزرگ شدند. این همه ادم که تموم لذت زندگیشون بچه هاشونه. با یک تک مورد حکم کلی صادر نکنیم
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
      7 0
      طرف رفت تو مطب چشم پزشکی دید همه چشمهاشون مشکل داره ، اومد بیرون داد زد ای وای تمام مردم داره چشمهاشون کور میشه،اگه نمی توانی درست تجزیه و تحلیل کنی با خواندن اخبار منفی ذهن خودت را مشغول نکن
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
      6 0
      کجا گفته یا نوشته، به خاطر فقر دیونه شده؟ یا قتل کرده؟!
    • عبدالله IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
      7 0
      اوّل خودمان آدم بشویم ، بعد پدر و مادر بشویم و با استعانت از خدای متعال و با استفاده از دستورات نورانی دین اسلام ، گل های بهشتی به دنیا آورده ، تربیت کرده و تحویل جامعه بدهیم ان شاء الله.
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
      2 0
      لقمه اگه حلال باشه اینجور اتفاق ها پیش نماید اگه هم پیش بیاد به مو میر سه ولی قطع نمیشه
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
      6 2
      با پدر و مادر نشدن شما موافقم خودت هم اضافی هستی من سه تا بچه دارم همه فرشته ان
  • US ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    3 1
    خدا رحمت کنه این ديوانه هم تا آخر عمر جایگاهش تیمارستانه
  • CN ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    6 0
    با مماشات های احمقانه و ابلهانه این قتل والدین و فرزندان داره نهادینه میشه و حضرات همه فن حریف و حراف فقط نظاره گر و توجیه و ماست‌مالی میکنند، قبل از به گند کشیده شدن کامل فرهنگ ایران فکری اساسی برای خاتمه این ناهنجاریها کنید، کودنها را از مناصب قضا خارج و چند نخبه و متخصص با سابقه را هرچه زودتر به سیستم قضا و قانون گذاری ها اضافه کنید تا راهکارهای اساسی و درست برای ریشه کنی این معضل پیدا کنند.
  • مهدی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    1 1
    بابا این چه خبر هایی هست که میزارید ، تیترش ادم رو به لرزه می اندازه چه برسه خبر را بخونی
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    4 1
    از این آدمای روانی و سنگ دل و گرگ صفت زیاد پیدا میشه پسر یکی از همسایه هامون بخاطر درآمد کم و اعتیادش چاقو رو گذاشته بود رو گردن مادرش میگفت اگه ارث پدریتو بهم ندی میکشمت!
  • علیرضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    3 0
    وضع کشور از لحاظ اجتماعی خوب نیست متاسفانه اتفاقاتی که زمانی در آمریکا می افتاد و ما تعجب میکردیم و می‌گفتیم خداروشکر اینجا از این اتفاقات نمیفته الان داره در کشور خودمون میفته
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
      1 2
      امثال اصغرقاتل خفاش شب وبیجه هم قبلا مثل هما جای دنیا بوده ولی ظاهرا تو خواب بودی ندیدی
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
      1 0
      چون مردم خدا را ازیاد برده اند
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    1 0
    توی آشپزخونه بنزین و اسید داره. واقعا دیوانه است.
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    7 2
    نتیجه دوری از دین و مسجد و هیات
    • JP ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      0 0
      دقیقا
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    0 0
    روانی بوده
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    1 0
    به خاطر زندگی آپارتمانیه. آپارتمان های کوچیک. زمان ناصرالدین شاه خارجیا اومدن تهران دیدن حتی ی مریض افسردده هم تهران نداره.الان رو ببین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس