کد خبر 1597584
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰

انواع اتو ها از جمله پر مصرف ترین محصولاتی هستند که در زندگی روزمره ما، کاربرد بسیاری دارند. به علت وجود برند ها و انواع مختلف اتو، اکثر افراد هنگام خرید آن، نمی توانند این نکته را دریابند که چه محصول و برندی مناسب آن ها بوده و کیفیت و کارایی محصول نیز به چه صورت است. به همین جهت لازم است در زمان خرید اتو، قبل از هر چیز ابتدا به برخی موارد مهم نظیر کیفیت و کارایی آن توجه داشته باشید. چرا که قرار نیست هر روز برای تعویض اتو اقدام کرده و به سراغ خرید یک اتوی جدید برویم. بنابراین باید در ابتدا، اتویی را تهیه کنیم که از کیفیت و عمر بالایی برخوردار بوده و سال ها بدون خرابی برای ما کار کند.

معرفی انواع اتو [بهترین سایت خرید انواع اتو های خیاطی]

بررسی انواع اتو برای اتو کشی حرفه ای بر اساس نظر و تجربه کاربران

در اولین گام خرید اتو، لازم است انواع اتو جهت یک اتوکشی حرفه ای را مطابق با تجربه کاربران به صورت زیر بررسی کنیم:

  • اتو پرسی

اتو پرس ها از جمله اتوهای بخار هستند که بیشتر جهت اتو کردن ملحفه، پارچه، شلوارهای لی و پارچه ‌ای در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده می شوند. البته کار کردن با اتوپرس، نیازمند داشتن کمی تجربه است و این نوع اتو، نیاز به فضای زیادی دارد.

  • اتو بخار

اتو های بخار که در مصارف خانگی استفاده می گردد، به دلیل استفاده آسان و سریع آن، بسیار محبوب شده است. این اتوها قابلیت تنظیم در دماهای مختلف را داشته و به علت اسپری شدن بخار آب روی لباس، فرآیند اتوکشی بهینه و کوتاه شده و مصرف برق کاهش می یابد.

  • اتو مخزن دار

این اتو ها از مخزن آب مجزا برخوردار بوده و امکان تولید بخار زیادی را دارند. حجم مخزن در اتو های مخزن دار نسبت به اتو های بخار بالاتری است و آب درون آن سریع تمام نمی شود.

  • بخار گر

اتو های بخار گر در مقایسه با اتو های متداول، ساختاری متفاوت داشته و برای اتوکشی پرده، لباس ‌های حساس و گران و حتی لباس ‌های پوشیده شده، مناسب است. ویژگی اصلی این اتو ها، امکان اتوکشی لباس به صورت عمودی می باشد.

معرفی و بررسی انواع اتو مخزن دار

معرفی انواع اتو [بهترین سایت خرید انواع اتو های خیاطی]

در این بخش به معرفی و بررسی انواع اتو مخزن دار در بازار می پردازیم:

اتو مخزن دار خانگی

اتو های خانگی ابعادی کوچکی داشته و شما می توانید با کمک دسته اتو، آن را بر روی لباس حرکت داده و به آسانی از آن استفاده کنید. این اتو ها، جای ثابتی نداشته و پس از استفاده و جدا شدن از برق، داخل کمد یا کابینت نگهداری می شوند. اتو های مخزن دار خانگی در مقایسه با نوع صنعتی آن، امنیت بیشتری دارند. البته به دلیل کوچک بودن صفحه آهنی این محصولات و عدم داغ شدن آن به اندازه اتو های صنعتی، اتوکشی توسط آن به زمان بیشتری نیاز دارد.

اتو مخزن دار صنعتی

در اتو های مخزن دار صنعتی، برای قرار دادن اتو، پایه ای تعبیه شده است و این اتو ها میزان حرارت بالاتری را نسبت به نوع خانگی دارند. همچنین به دلیل بزرگتر بودن اندازه صفحه آن، در هر بار اتوکشی می توان حجم بیشتری از پارچه را اتو کرد. در نتیجه فرآیند اتوکشی با این نوع اتو، سریع بوده و همچنین وجود صفحه بزرگ آهنی آن، موجب ایجاد شدت بخار بیشتری خواهد شد و چروک های سخت لباس، خیلی سریع باز می شوند. البته اتو های صنعتی امنیت کمتری دارند و در استفاده از آن ها باید بسیار دقت نمود.

معرفی و بررسی انواع اتو پرس

معرفی انواع اتو [بهترین سایت خرید انواع اتو های خیاطی]

در ادامه به معرفی و بررسی انواع مختلف اتو پرس و چگونگی عملکرد آن خواهیم پرداخت:

اتو پرس خانگی

اتو پرس خانگی در واقع نسخه کوچک شده اتو پرس صنعتی به شما می آید شما می توانید با استفاده از این دستگاه، دیگر هیچ گونه نیازی به انواع خدمات خشکشویی نداشته باشید. شما می توانید با توجه به قابلیت های درج شده در اتوپرس، انواع مختلف البسه را با دقت بیشتری اتو کنید. از این قابلیت ها می توان به تنظیم دما، انتخاب جنس پارچه و ... اشاره کرد.

کفی های آهنی اتوپرس بزرگ بوده و در هر بار اتوکشی، حجم و ابعاد بیشتری از لباس پوشش می دهد. بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که تعداد البسه در خانواده شما زیاد بوده و اتو بخارهای معمولی جوابگوی حجم آن نیستند، می توانید با کمک اتو پرس، این البسه را در کوتاهترین زمان ممکن اتو کنید. به دلیل قرارگیری این اتو بر روی یک پایه، اتوکشی در آن به صورت ایستاده صورت می گیرد. در نتیجه برای افرادی مناسب است که کمردرد بوده و نمی توانند اتوکشی را به صورت نشسته انجام دهند.

اتو پرس صنعتی

اتوپرس صنعتی در صنایع مختلفی نظیر لباسشویی، کارخانه لباس و خشکشویی ‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. اتوپرس صنعتی می تواند با کمک قابلیت تولید بخار آب در دمای بالا، لباس ‌هایی با بافت‌ مختلف را صاف کند. از ویژگی ‌های دیگر اتوپرس صنعتی باید ساختار قوی و مستحکم، سرعت و دقت بالا، امکان تنظیم دمای بخار و فشار آن اشاره کرد. اتوپرس های صنعتی موجب صرفه‌ جویی در زمان شده و با استفاده از آن، عملیات اصلاح لباس‌ سریعتر و بهتر انجام می پذیرد. اتوپرس صنعتی، در صنعت پخش لباس‌، در کارخانجات بازیافت لباس، صنایع پوشاک و پخش لباس‌ های کار و مدارس، بسیار مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

حتما هنگام خرید به گارانتی و معتبر بودن فروشنده دقت کنید

از جمله نکاتی که باید در زمان خرید یک اتو مورد نظر قرار دهید، گارانتی کالا و اعتبار فروشگاه خواهد بود. چرا که گارانتی و ضمانت محصول تنها در مورد کالاهای اصل صورت گرفته و این گارانتی نشان دهنده اصالت کالا است. داشتن گارانتی شرکتی از آن جهت حائز اهمیت است که چنانچه اتوی خریداری شده شما خراب شود، می توانید بدون هیچ دردسری این مشکل را رفع نمایید. از جمله فروشگاه های معتبری که محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر عرضه می نماید، می توان به فروشگاه زاگسون اشاره کرد.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس