درخواست آشپزخانه جهانی برای انجام تحقیقات مستقل درباره عملیات ترور تل‌آویو

خیریه «آشپزخانه مرکزی جهانی» خواستار تحقیقات مستقل درباره حمله رژیم صهیونیستی به کاروان پرسنل این موسسه و مرگ هفت نفر از آن‌ها در این حمله شد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی ۲ نفر از افسران ارشد خود را پس از آنکه متوجه شد مرتکب اشتباهات فاحش در حمله مکرر به کاروان پرسنل «آشپزخانه مرکزی جهانی» در نوار غزه شده‌اند، اخراج کرد.

در حمله روز دوشنبه نیروهای صهیونیستی به امدادگران این خیریه که دفتر آن در آمریکا قرار دارد، هفت نفر از آن‌ها جان خود را از دست دادند که شهروندانی از استرالیا، لهستان، انگلیس و فلسطین و همچنین یک فرد دو تابعیتی آمریکایی-کانادایی بودند.

آشپزخانه مرکزی جهانی در ادامه درخواست‌ها برای انجام تحقیقات مستقل درباره این حمله گفت: ارتش اسرائیل نمی‌تواند به‌طور قابل اعتمادی درباره شکست خود در غزه تحقیق کند.

این موسسه خواستار انجام تحقیقات مستقل درباره حمله به کارکنان خود در غزه شده است.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه واکنش مقامات کشورهایی که اتباع خود را در آن از دست داده‌اند، شد. آن‌ها ضمن ابراز تاسف نسبت به کشته‌شدن غیرنظامیان در حملات اسرائیل علیه نوار غزه خواستار پاسخگویی تل‌آویو در این باره شدند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زد IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 0
    زور آشپزخانه جهانی که به اسرائیل نمیرسه..اسراییل یا حاشا میکنه یا میگه اشتباهی زدم ..در صورتیکه خوب میدونه که داره چکار میکنه..در جنگ واژه ای هست که میگه بزن و گردن نگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس