کد خبر 1587326
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی بررسی های کریا درباره گاف ارتش صهیونیستی درباره انتشار تصاویر افراد بازداشت شده در بیمارستان شفا نوشت:

یک مسئول امنیتی در جنبش حماس در گفتگو با الجزیره ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در مورد بازداشت ده‌ها نفر از رهبران مقاومت در بیمارستان شفا در غزه را تکذیب کرد و گفته است که تصاویری که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از افراد بازداشت شده در بیمارستان شفا منتشر کرده، دقیق نیست و در راستای جنبش روانی علیه مقاومت در غزه انجام گرفته است.

در میان این تصاویر، افرادی دیده می‌شود که اکنون خارج از غزه هستند و برخی تصاویر نیز مربوط به شهدای فلسطینی است و 3 مورد از این تصاویر مربوط به پزشکانی است که ارتش رژیم صهیونیستی قبلا آن‌ها را آزاد کرده بود.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد تصاویر منتشر شده در رابطه با افراد بازداشت شده در بیمارستان شفا در شهر غزه اشتباه بوده است.

این در حالی است که این رژیم مدعی شده بود ده‌ها نفر از رهبران مقاومت را در جریان حمله به بیمارستان شفا بازداشت کرده است.

یک مسئول امنیتی در جنبش حماس در گفتگو با الجزیره ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در مورد بازداشت ده‌ها نفر از رهبران مقاومت در بیمارستان شفا در غزه را تکذیب کرده و آن را جنگ روانی علیه مقاومت در غزه خوانده بود و پس از آن ارتش رژیم صهیونیستی مجبور شده اعلام کند این تصاویر اشتباه بوده است و اعلام کرد که برخی افرادی که تصاویر آن‌ها منتشر شده، بازداشت نشده‌اند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت نیز در این راستا تاکید کرده است که اعلام ارتش در مورد بازداشت رائد سعد از فرماندهان قسام در بیمارستان شفا اشتباه بوده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    5 0
    فاسق که شاخ ودم ندارد دروغ و جنایت اساس صهیونیسم ملعون است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس