حمله حزب‌الله لبنان به پادگان صهیونیستی با موشک «فلق»

حزب‌الله لبنان حمله‌های جدیدی را علیه مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رساند.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۵۰ عصر امروز چهارشنبه سیزدهم مارس ۲۰۲۴ پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا را با موشک فلق هدف قرار دادند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین عصر امروز موضع نظامی صهیونیستی «رویسات العلم» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز هدف حمله موشکی حزب‌الله قرار گرفت.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ساعت ۵ عصر امروز به وقت محلی پادگان صهیونیستی «رامیم» را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده است.

همچنین حزب‌الله لبنان تاکید کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در مناطق مرزی میان لبنان و سرزمین‌های اشغالی با استفاده از تسلیحات مناسب با یک پهپاد صهیونیستی مقابله کرده و این پهپاد را ناگزیر به بازگشت به سرزمین‌های اشغالی کرده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از برخورد دست‌کم ۲ موشک به منطقه مرزی «سهل الحوله» واقع در «اصبع الجلیل» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

علاوه بر این آژیر هشدار در منطقه‌های اشغالی «حولاتا» و «راموت نفتالی» در الجلیل علیا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد.

از سوی دیگر خبرگزاری رسمی لبنان از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «مرکبا» در جنوب لبنان خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    کسی که قدرتی نداره ادعانمیکنه
  • ایرانی IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    بازیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس