به گزارش مشرق، مهدی محمدی، مشاور رئیس جمهور در توئیتی نوشت:

مدتهاست، درباره ایران، چیزی به نام عملیات داعش وجود ندارد. مستقیما با امریکا و اسراییل مواجهیم. مسئولیت مستقیم نمی پذیرند چون پاسخ را اجباری می کند. گاهی سعودی یا یک کشور دیگر واسطه اند. این همه انرژی که صرف بحث های فنی درباره ماهیت ‘گروه مجری’ می شود را باید صرف کار مهم تری کرد.

درباره ایران، چیزی به نام عملیات داعش وجود ندارد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    13 3
    دقیقا-هدف جای دیگری است- از محور مقاومت باید حمایت و پشتیبانی صورت بگیرد
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      3 1
      ضعف محورهای مقاومت نداشتن پوشش هوایی وپدافند هوایی است
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    12 2
    حمایت از محور مقاومت
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    2 0
    چه انها که دراهواز مردم را به رگبار بستند وچه درکرمان که منفجر کردند وسلسله وار ادامه داشته باشند بنظرشما این کارها تاثیری هم درکاهش عزم واراده سیاسی کشور ایجاد شده نه بخدا هیچ اتفاق خاص سیاسی نخواهد افتاد .حتی مثلا سلطنت طلبان خارج نشین میگویند ما این همه هزینه کردیم نتونستیم چهارتا آدم را بیاوریم توخیابان اما امام خمینی با یک حرکت قلم برروی کاغذ میلیونها آدم را به خیابان کشاند .داستان ترور وانفجار هم اینگونه اند با رسانه نتوانستید با انفجار وترور هم هرگز بمقاصد خود نخواهید رسید درچهل سال پیش منافقین کارهای بدتر ازاین انفجارات انجام میدادند آیا به اهدافی رسیدند نخیر آنها الان سرنوشتشان را ببینید .داعش ویا هرابلیس دیگری با شیوه های امتحان شده درگذشته بجای نمیرسند آنها درتلاشند به شاخ وبرگها گریز بزنند ولی ما به ریشه ها می پردازیم وریشه را خواهیم زد .
  • سید روح اله IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    بهترین پاسخ به حادثه تروریستی کرمان. حمله به بلندیهای جولان میباشد چرا که حتی مجامع بین المللی نیز اسراییل غاصب را حاکم قانونی این مناطق نمیداند و البته با درخواست و هماهنگی دولت سوریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس