کد خبر 794363
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
استقلال

بهترین رتبه استقلال در سال 2013 به دست آمد و این تیم در رتبه 98 جهان قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    0 5
    زمانی بود که با قلعه نویی رفت جز چهار تیم آسیا..اتفاقی که امثال برای پرسپولیس افتاد البته استقلال مسیر ساده تری نسبت به پرسپولیس طی کرد چون هم از رانت میزبانی در آزادی برخوردار بود هم برای چهار تایی شدن برابر تیمی هایی از تایلند و تایوان رفت..یکی از حماقت های عجیب کفاشیان در ای اف سی قبول جدا کردن شرق آسیا از غرب آسیا بود اکثر تیم های شرق آسیایی به جز یکی دوتا از تیم های ثروتمند وخر پول غرب آسیا و عربی ضعیف تر هستن بخصوص در این سالهای اخیر که ملی پوش های شرق آسیا هم سریع میرن اروپا .....اصولا ایران باید از خاورمیانه عربی جدا بشه در فوتبال و حتی ورزش...
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
      0 0
      تیمی از تایوان؟؟تیمهای عربی از شرق آسیاییا قوی ترن؟خخخخخخخ. استقلال تو نیمه نهایی چهارتایی و 6تایی نشد عزیز و طق اعلام خود ای اف سی استقلال سوم شد اون سال چون تو نیمه نهایی نتیجه بهتری گرفته بود.هیچوقت نمیتونی دسته گل لنگ رو با استقلال مقایسه کنی.اگه لنگ محروم شده به خاطر کاری بود که تماشاچی های خودش کردن.جلوی چشم مامورین امنیتی ای اف سی رو سر نیمکت نشینای تراکتورسازی ترقه پرت کردن پیش خودشون میگفتن ما که این فصل آسیا نیستیم بذار چوب لای چرخ بقیه بذاریم ولی از دست سرنوشت دقیقا خودشون ضرر کردن.از طرفی هم سفر چند هزار کیلومتره به تایلند و بازی تو اون شرایط و آب و هوا خیلی بدتر از سفر به عمانه.خود الهلال هم میزبان نبود.
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    3 2
    در رتبه 58 بود نه 98, عمدیه یا سهوی،!!!
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    5 3
    الان رو به جعل تاریخ اوردی که بگی استقلال 65 ام جهان نبوده؟ لابد شما لنگیا انتظار دارید بدون هیچ افتخار برون مرزی (که داوران سازمان لیگ دستی درش ندارن) بتونید در رنکینگ جهانی افتخار کسب کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس