الفوعه و کفریا

شهروندان شهرک های نبل و الزهرا هم در استان حلب امروز مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان را برگزار کردند.

به گزارش مشرق، امروز شهروندان شیعه نشین الفوعه و کفریا در استان ادلب سوریه با وجود شرایط سخت محاصره، مراسم عزاداری امام حسین (ع) را با شکوه برگزار کردند.

شهروندان شهرک های نبل و الزهرا هم در استان حلب امروز مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان را برگزار کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر US ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    33 1
    درود خداوند بر اهل بیت علیهم السلام و پیروانش لعنت خداوند بر دشمنان اهل بیت علیهم السلام
  • مصطفی IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    16 1
    آفرین به شرفشون .با این همه سهید و این مشقات و خطر بسیار جدی بالای سر هنوز سر عقبده هستند.
  • حسين IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    5 2
    خدايا به حق خون رگهاي بريده شده امام حسين عليه السلام؛ فرج آقا حجت ابن الحسن العسكري عليه السلام را برسان. اللهم فك كل اسير و رد كل غريب اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علي ذالك
  • مهدی اسدی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    3 1
    سلام علیکم : ملتی که شهادت ؛ حریت و آزادگی جزو خون ؛ گوشت و پوست او شده است ؛ هیچگاه تن به ذلت و خواری نخواهد داد . دیدید و دیدیم دو شهرک کوچک چند ده هزار نفری در مقابل این وحشی های تا دندان مسلح دست آموز رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت پیشه چگونه با الهام از روش و منش حضرت سید الشهدا «علیه السلام» ایستادگی کردند . و دشمن خبیث و زبون وحشی را به خاک مذلت کشاندند .
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    3 1
    امام حسین را کسانی در ک کردند که با مقاومتشان این چنین پیروی می کنند و کسانی که با اعتماد به یزید و معاویه زمانه سازش کردند باید هزینه گزافی بپردازند و مملکت اسلامی را در فساد سازش با این جلادان فرو برند. اگر امام حسن علیه السلام با معاویه بیعت کرد آنهم با منطق صحیحی بود. 1. امام حسن یاران وفاداری نداشت یا اگر بودند بسیار کم بودند 2. با این کار می خواست پیمان شکنی قوم الظالمین را نشان دهد. چون امام حسن می دانستند این افراد پیمان شکنی خواهند کرد پس با مفادی که در این پیمان بود معاویه به ظاهر موافقت کرد اما ذات کار چیز دیگری بود. این را گفتم که وقتی رهبرمان می گوید با این قوم سازش نکنید ولی فرق این زمان با دوره امام حسن مدافعان واقعی دین اسلام است پس سازش به جز تحمیل هزینه های گزاف مثل فاینانس و نقض برجام و امضای تفاهم نامه های دیگر مسئله ای بیهوده است. که عده ای فکر کردند آمریکا برجام را از سمت خدا برای ما فرستاد اگر امضا نشود جنگ می شود.خب برخی ساده لوحان در همه ادوار باید باشند تا تاریخ ننگین دوباره تکرار شود. چون عبرت گیرنده ای نیست که از آن درس بگیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس