کد خبر 520225
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

فیلمبرداری فیلم سینمایی «نفس» به‌کارگردانی نرگس آبیار اوایل اردیبهشت امسال کلید خورد و حالا قرار است، ماحصل تلاشی یک‌ساله در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.

به گزارش مشرق، «نفس» اوایل اردیبهشت ماه در یزد کلید خورد و در ادامه گروه فیلمبرداری را در شهرهای هشتگرد و کرج و قزوین، تهران (پارچین و شوش)، شهریار و شهر ری ادامه دادند و در نهایت همزمان با عید سعید فطر فیلمبرداری بخش‌های اصلی کار پس از 70 جلسه با مدیریت ساعد نیک‌ذات در رباط کریم به پایان رسید.

مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو، سیده ساره نورموسوی، علی خانبابایی و جمشید هاشم‌پور ایفاگر نقش‌های فیلم سینمایی «نفس» هستند.

{$sepehr_album_35435}

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    چه عجب بالاخره یکی هم یاد آدمهای دنیای واقعی افتاد...
  • کیان ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    نرگس آبیار اولش یه چیزی ساخت و همه ایرانیها باز بزرگ کردند این شخص رو، حالا هرچی بسازه همه میگن خوبه. از فیلمش پیداست که باز هم رفته دنبال بدبختیها، کاش فیلمی میساختیم که حل کردن و حل شدن مشکلات و بدبختیها رو به ما یاد میداد. البته بیشتر کسانی که فیلمهایی از مشکلات و بدبختیهای مردم کشور را درست می کنند دیدم که خودشان آدمهای بی درد و اهل رفاه و رفاه طلبی و غربگرایی هستند. بعضیشان صادقانه دنبال حل مشکلات هستند.
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    تکلیف خودتو با این نقدی که نوشتی مشخص کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس